Minulla on 1056 natikka ja ongelma nelivedon kytkennän kanssa.
Eli ei mene päälle tai sitten jää päälle.
Mangneettiventtiilin alla oleva kara ja kotelo puhdistettu monesti, ei näkyvää, toimii vähän aikaa ja sitten tökkää.
Vaihteiston pumppu kunnossa.
Onko kellään vinkkiä, missä vika?
case ih 1056
5
3156
Vastaukset
- äksäl
Mikä öljy on lootassa? Ja toimiiko sähköt oikein?(etuvedon kytkin)
- muttis
Hytran ultra.
Sähkövikaa epäilin myös, mutta testasin suoralla sähköllä mangneettiventtiilin,ei vaikutusta.Epäilen,että kara jumii,olen puhdistanut sen,huoltomiehet käskevät puhdistamaan.
Sähköongelmia on ollut jonkin verran,lähinnä hytin ja moottoritilan välisissä liittimissä. - äksäl
muttis kirjoitti:
Hytran ultra.
Sähkövikaa epäilin myös, mutta testasin suoralla sähköllä mangneettiventtiilin,ei vaikutusta.Epäilen,että kara jumii,olen puhdistanut sen,huoltomiehet käskevät puhdistamaan.
Sähköongelmia on ollut jonkin verran,lähinnä hytin ja moottoritilan välisissä liittimissä.Muistaakseni liittimet magneettiventtiilin päässä on niitattu. Onhan ne tiukalla eli eivät pyöri?
Meneekö jarruttaessa etuveto päälle?
Ohjaamon liittimiin tehoaa esim crc:n contact cleaner. Tarkista vielä ohjaamon ja rungon välinen maajohto. Jos on reilusti työvaloja niin alkuperäinen johto on liian ohut. - caseih
äksäl kirjoitti:
Muistaakseni liittimet magneettiventtiilin päässä on niitattu. Onhan ne tiukalla eli eivät pyöri?
Meneekö jarruttaessa etuveto päälle?
Ohjaamon liittimiin tehoaa esim crc:n contact cleaner. Tarkista vielä ohjaamon ja rungon välinen maajohto. Jos on reilusti työvaloja niin alkuperäinen johto on liian ohut.mulla oli samaa ongelmaa ja korjautu kun vaihdoin koppiin tulevan johtosarjan.Oli niin lyhyt alkuperäisenä että meinas palaa koko kone kun koppiheilahti maastoajossa ja liitin pääsi löystymään (ei kuitenkaab kokonaan irronnu)niin meni hiileksi osa johdoista.kato liittimen kontaktit ensin ja pese liittimen päät joko electrocontact tai crc llä.
- Lunkku
Vaihdoin tammikuus vaihteiston pumpun ja nyt taas sama peli luultavasti.neliveto pääl koko ajan ja valo palaa mittaris.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74856- 57800
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.45777Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757