Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hävetkää rumaa kirjoitteluanne transvestiiteista

Anonyymi-ap

Todella surullisen rumaa kirjoittelua tälläkin foorumilla transvestiiteista, joten avaudunpa nyt sitten itsekin vähän, mutta jos pikkusen eri kulmasta. Suomi24 sisällöksi tämä voi olla siitä vähän harvinaista, ettei tämä ole provosoivaa, eikä rasistista pelleilyä.

Minulla on ollut suuri kiinnostus, tarve ja halu pukeutua naistenvaatteisiin ihan teini-ikäisestä saakka. Vuosia yritin ”parantaa” itseäni tästä kiusallisesta fetissistä jos sitä sillä nimellä halutaan kutsua, mutta eipä tähän ole ”parannsukeinoa.”
Olen tällainen koko loppuelämäni ajan, vaikka mitä yrittäisin tehdä toisin. Olen naiseksipukeutumista rakastava heteromies. Tätä taipumustani peittelin ja häpeilin noin 20 vuotta, kunnes kolmisen vuotta sitten erosin silloisesta puolisostani. Muutamaa kuukautta myöhemmin aloin seurustelemaan uuden naisen kanssa, jolle en enää peitellyt, enkä häpeillyt mitään puolta itsestäni. Ajattelin että minulla ei ole tässä mitään hävittävää, ja se kannatti.

Ehkä hieman yllättäen nykyinen puolisoni alkoi tukemaan ja kannustamaan minua ”Tiitteilemään” myös hänen kanssaan. Itse tosin tykkään käyttää siitä termiä, että vaihdan roolia. Hoikkarakenteisena ja 173 pitkänä, eli kohtuu lyhyenä miehenä löydän mieluisia naistenvaatteita itselleni helposti. Nautin kun saan eläytyä femiiniin puoleeni. Nautin saada olla kaunis, herkkä ja haavoittuvainen. Nautin kun saan pukeutua yhtä aikaa sekä naisellisen kauniisti, että tyylikkäästi. Nautin kun saan tehdä yhdessä puolisoni kanssa ”tyttöjen juttuja”. Shoppaillaan, käydään kahviloissa yms.

Puolisoni pitää siitä, kun hänellä on mies joka pystyy ymmärtämään naisen sielunmaisemaa ehkä hieman syvällisemmin, kuin keskiverto heteromies.
Harrastan tätä roolin vaihtoa ehkä kerran pari kuukaudessa, mutta silloin eläydyn siihen yleensä noin viikonlopun ajan aivan täysillä. Hetkittäin pystyn tuntemaan oloni erittäin naiselliseksi ja se on juuri se syy miksi tätä teen. Motiivini tälle ei ole koskaan ollut seksuaalisen nautinnon aikaansaaminen.
Kertaakaan kukaan ihminen ei ole julkisilla paikoilla katsonut minua normi vilausta pidempään, koskaan kukaan ei ole kommentoinut ulkonäköäni mitenkään negatiivisesti, enkä ole saanut vaatekaupoissa ikinä huonoa palvelua, vaikka olen myyjille avoimesti myöntänyt olevani mies.

En ymmärrä miksi tuolla joissain keskusteluissa edes kehdataan kirjoittaa, että tällä olisi mitään tekemistä lapsiin sekaantumisen kanssa.
En myöskään usko, että on yhtään transvestiittia, joka menisi minnekkään pukukoppeihin tumputtamaan tms, mitä eräässä toisessa keskustelussa väitettiin.

Mitään pahaa en tällä roolileikillä / harrastuksellani kenellekkään tee. Ketään en mielestäni loukkaa, enkä halua itselleni mitään huomiota. Jos minun pitää jotain huonoja puolia tästä transvestiittiudesta löytää, niin se on se, että miesten vaatteet eivät kiinnosta minua enää yhtään. Pukeudun töissä työvaatteisiin ja vapaa-ajalla mihin sattuu pieruverkkareihin. Roolinvaihdon yhteydessä röllipeikosta pystyy sitten kuitenkin kuoriutumaan yllättävän kaunis nainen.

22

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa mieltä! Talvella transsuilen string pöksyt pilkkihaalareiden päällä😍

      • Anonyymi

        Juuri tämä on sitä mistä AP kirjoitti


    • Anonyymi

      Osasit kertoa asian niin hyvin että jos joku ei sitä ymmärrä niin in jossain vikaa.
      Usein juuri ihmiset jolla ei ole mitään tietoa näistä asioista mielikuvittelevat omiaan, kun eivät ylety tasolle jossa jonkun toisen elämä on hieman erilaista kun heidän omansa.
      Hyvä asia että sinulla on puoliso joka ymmärtää , ja ettei sinun tarvitse ” parantaa”
      Itseäsi enää vaan saat olla ihan vaan se ihminen joksi synnyit .
      Totta on että nämä jotka pedofiliasta kirjoittavat oman pikku kykynsä mukaisesti, eivät ymmärrä että joku ihminen voi olla erilainen kun he itse ovat. Siis käyttävät omaa itseään jotenkin miehen esimerkkinä .
      Ihminen joka netissä kirjoittelee ilkeyksiä näistä asioista on hyvin köyhä henkisesti , ja kirjoittelee sillä tasolla kun on itse, siis väärien luulojen fantasioita ja halu loukata erilaisuuksia .
      Luulen että tulevaisuudessa nämäkin asiat tulevat olemaan uusille sukupolville asioita mistä heidän ei tarvitse ilkeillä. Vaan tukevat ymmärtämään ettei ihmiset ole ole samasta muotista syntyneet
      Joten muistakin vähemmistöryhmistä netissä ilkeillään kun ei ymmärretä asioita mistä kirjoittavat .
      Kukaan ei itse määrää millaisella suuntauksella syntyy maailmaan , ja erilaisuudet eivät ole edustettuina rikosrekisterissä koska elävät ihan tavallista elämää uskaltamalla olla omana itsenään . Joten olet onnen poika kun sinulla on ymmärtävä elämän toveri

    • Anonyymi

      Ei tällä palstalla ole transvestiitteja juuri haukuttu, transsukupuolisia lähinnä. Ja jos joku pukeutuu muutaman kerran kuussa, mitä sitten, jos joku tuntematon haukkuu netissä, ei tällä palstalla tarvitse käydä.

      Naiset sanoo sen, minkä toinen haluaa kuulla ja mihin itse haluavat uskoa. Ei-tiitin puoliso taas kertoo olevansa iloinen, että toinen on "all man".

      • Anonyymi

        Aika alkeellisella tasolla sinänsä ymmärtämys toisia ihmisiä kohtaan , ja sitten irvaillaan kun ; ei käsitetä koko asiasta mitään, niin silloin yritetään olla vitsikkäitä toisten ihmisten kustannuksella , ja siinähän se sitten näkyykin se toisen ihmisen sortaminen, vaikka tämä ihminen ei ole tehnyt vitsiniekalle mitään , ja typeryksiissään odottaa että jos joku toinen peukuttaiai. Lapsellista , ja se näyttää Millä varusteilla ilvehtijä on elämänsä matkalle varustautunut
        ihmisen kunnioitus toista ihmistä kohtaan ei vissiin ollut elämän kovankoulun oppimis suunnittelussa edes mukana .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika alkeellisella tasolla sinänsä ymmärtämys toisia ihmisiä kohtaan , ja sitten irvaillaan kun ; ei käsitetä koko asiasta mitään, niin silloin yritetään olla vitsikkäitä toisten ihmisten kustannuksella , ja siinähän se sitten näkyykin se toisen ihmisen sortaminen, vaikka tämä ihminen ei ole tehnyt vitsiniekalle mitään , ja typeryksiissään odottaa että jos joku toinen peukuttaiai. Lapsellista , ja se näyttää Millä varusteilla ilvehtijä on elämänsä matkalle varustautunut
        ihmisen kunnioitus toista ihmistä kohtaan ei vissiin ollut elämän kovankoulun oppimis suunnittelussa edes mukana .

        Itse suosin sitä, että elän elämääni aikuisena palstoista välittämättä. Näillä palstoilla nimittäin haukutaan ihan kaikki, nämä on muutenkin trollien ja henkisesti sairaiden leikkikenttiä. Enemmänkin olisin huolestunut ihmisestä, joka jaksaa ottaa näitä kirjoituksia vakavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse suosin sitä, että elän elämääni aikuisena palstoista välittämättä. Näillä palstoilla nimittäin haukutaan ihan kaikki, nämä on muutenkin trollien ja henkisesti sairaiden leikkikenttiä. Enemmänkin olisin huolestunut ihmisestä, joka jaksaa ottaa näitä kirjoituksia vakavasti.

        Juuri näin. AP:lle terveisiä että elä juuri sellaisena kuin olet. Muillekin palstaa lukeville haluan sanoa vain että ei kannata muista välittää vaan elää niin että on onnellinen!


    • Anonyymi

      Suomi24:sta paljon suurempi ongelma on kaupoissa, ostoskeskuksissa, teattereissa, museoissa, kaikilla julkisilla paikoilla. Tämän suuren ongelman joutuvat kohtaamaan kaikki transvestiitit, jotka eivät ole läpimeneviä.

      Näkisin asian niin, että suurin vika on suomalaisessa yhteiskunnassa, joka on sallinut transvestiittien halveksunnan näihin päiviin asti. Suomessa on huolehdittu muiden seksuaalivähemmistöjen, maahanmuuttajien, saamelaisten, intiaanien ja ties kenenkä muiden oikeuksista, mutta miehestä naiseksi pukeutuvat transvestiitit on jätetty lähes täysin oman onnensa nojaan.

      YLE ja muut mediat ovat vain heittäneet bensaa liekkeihin pyörittämällä romutransu, teen-drag ja "drag queen kirjastossa lukemassa satuja" ja muita naiseksi pukeutumiseen liittyvää materiaalia, mikä on saanut transvestiitit näyttämään kummallisilta olioilta, joilla on seksuaalisia taipumuksia vaikka minkälaisiin asioihin. Samaan aikaan järkevät transvestiitti-hahmot ovat loistaneet poissaolollaan käytännössä täysin suomalaisessa mediassa.

      Homous, lesbous ja biseksuaalisuus on arkipäiväistetty suomalaisessa mediassa viimeisen 15-vuoden aikana niin tehokkaasti, että ylivoimaisesti suurin osa suomalaisista ei näe enää heissä mitään kummallista. Mutta samaan aikaan tämä sama media on luonut transvestiitista 1800-luvun sirkuksen parrakkaaseen naiseen verrattavan hahmon.

      • Anonyymi

        Ehkäpä ainoa julkisuudessa vähän järkevämmin käsitelty transvestiitti on tämä luisteleva henkilö. Viimeksi "esiteltiin" hänen kömpelöä taitoluisteluaan merkittävän kisan yhteydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä ainoa julkisuudessa vähän järkevämmin käsitelty transvestiitti on tämä luisteleva henkilö. Viimeksi "esiteltiin" hänen kömpelöä taitoluisteluaan merkittävän kisan yhteydessä.

        Unohdin listastani tämän luistelijan.

        YLE ja muut suvaitsevaisuuttaan peräänkuuluttavat tahot eivät ymmärrä sitä, että tekemällä juttuja hyvin erikoislaatuisista naiseksi pukeutuvista persoonista, joista moni vaikuttaa olevan jonkin sortin ekshibitionisti, tavalliset transvestiitit pakotetaan yhä syvemmälle kaappiin.

        Lähes kaikki medianäkyvyys Suomessa on annettu romutransulle, luistelijalle, erilaisille homoseksuaaleille drag-artisteille, kirjastossa lapsille satuja lukevien drageille ja muille vastaaville erikoislaatuisille tapauksille.

        Tästä on seurannut, että tavallisten ihmisten mielissä transvestiitti on seksuaalisesti kieroutunut tai muuten hyvin kummallinen tapaus.

        Tavallinen transvestiitti on tavallisessa työssä käyvä, tavalliselta mieheltä näyttävä ja kuulostava mies, joka varsin usein on myös perheellinen. Nämä ihmiset joutuvat kipuilemaan aivan yksin ongelmansa kanssa, koska media on luonut heistä sirkuksen parrakkaan naisen kaltaisen hahmon.


      • Anonyymi

        Ei tartte ku ihmetellä miksi melki joka tiitti on tiitti ainoastaa kotiseinien sisällä. Saksassa on kaupunkeja jois voi liikkua ilman pelkoo seuraajista. Ihmiset siel on nähnyt nii paljon että ne ei vaan välitä. Mutta Suomi... menet vaikka Turus johkin kledjukauppaan niin tod näk olet eka tiittiasiakas sille myyjälle koskaan. Miks näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdin listastani tämän luistelijan.

        YLE ja muut suvaitsevaisuuttaan peräänkuuluttavat tahot eivät ymmärrä sitä, että tekemällä juttuja hyvin erikoislaatuisista naiseksi pukeutuvista persoonista, joista moni vaikuttaa olevan jonkin sortin ekshibitionisti, tavalliset transvestiitit pakotetaan yhä syvemmälle kaappiin.

        Lähes kaikki medianäkyvyys Suomessa on annettu romutransulle, luistelijalle, erilaisille homoseksuaaleille drag-artisteille, kirjastossa lapsille satuja lukevien drageille ja muille vastaaville erikoislaatuisille tapauksille.

        Tästä on seurannut, että tavallisten ihmisten mielissä transvestiitti on seksuaalisesti kieroutunut tai muuten hyvin kummallinen tapaus.

        Tavallinen transvestiitti on tavallisessa työssä käyvä, tavalliselta mieheltä näyttävä ja kuulostava mies, joka varsin usein on myös perheellinen. Nämä ihmiset joutuvat kipuilemaan aivan yksin ongelmansa kanssa, koska media on luonut heistä sirkuksen parrakkaan naisen kaltaisen hahmon.

        Tuo koskee varmaan kaikkia ihmisryhmiä.
        Tyyppi: Tiedätkö mistä tunnistaa vegaanin? Siitä, että se kertoo sen sinulle viiden minuutin kuluessa tutustumisesta. Hahaha!
        Tyyppi2: Minä olen muuten vegaani.
        Tyyppi: Ai, säkin oot sitten muodikkaasti ruvennu sellaseks.
        Tyyppi2: Olen itse asiassa ollut yli 25 vuotta.
        Tyyppi: Mitä ihmettä? Et kyllä ole, olet syönyt lihaa mun luona!
        Tyyppi2: Syön tarjottaessa kohteliaisuudesta, koska en halua tehdä numeroa ruokavaliostani.
        Tyyppi: Mitä hemmettiä, mä en yhtään tiennyt, että tollasiakin vegaaneja on olemassa!
        Tyyppi2: Et tietenkään, emmehän me kuuluta olemassaoloamme.
        Tyyppi: Mutta ainakin yks ihmisryhmä on sellainen, joka kyllä kuuluttaa aina olemassaolostaan, nimittäin transsukupuoliset! Hahaha! Tosin niillä on kyllä se, että eihän sellasta vois salata, sen kyllä näkee aina kilometrin päähän, mitä sukupuolta ihminen oikeesti on, eiks je, Sakke?
        Tyyppi2: Niin, no, nyt kun tuli puheeksi niin mä itse asiassa olen transsukupuolinen.
        Tyyppi: Hahaha! Susta nyt ei sais naista tekemälläkä! Hahaha!
        Tyyppi2: Ei niin, siksi korjasinkin sukupuoleni heti, kun tulin täysi-ikäiseksi.
        Tyyppi: Hyvä vitsi, tuskinpa Minna kattelis jotain tranaa miehenään! Ja mistä Miro ja Elsa on muka punaiset hiuksensa saanu, jos ei sulta?!
        Tyyppi2: No tranaa ei katselisi, normaalia miestä kyllä. Ja siks me valittiinkin just punatukkanen luovuttaja, että olisivat meidän näkösiä.
        Tyyppi: No tää menee nyt liian pitkälle. Sähän kuset seisten. Sä et kilahda, jos mä kerron vähemmistövitsin. Sä et uhriudu. Et sä mikään nainen ole!
        Tyyppi2: No en todellakaan ole, siinä olet ihan oikeassa.
        Tyyppi: Siis tää on oikeesti totta! Ja sä et oo kertonut! Mulla olis ollut oikeus tietää! Mä oon pitäny sua kakskyt vuotta normaalina!
        Tyyppi2: Johtuisko siitä, että mä olen normaali. Miten tää on vaikuttanut meidän ystävyyteen?
        Tyyppi: No ei mitenkään, kun mä en tienny!
        Tyyppi2: Johtuisko ehkä siitä, etten oo tätä kertonut. Tietenkään en halua tehdä itestäni friikkiä.
        Tyyppi: Aika jännä sattuma, että se ainoa normaali transihmisen on just mun kaveri!
        Tyyppi2: Meitä on vaikka kuinka, mutta eihän meitä koskaan huomaa, kun eletään huomiota herättämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo koskee varmaan kaikkia ihmisryhmiä.
        Tyyppi: Tiedätkö mistä tunnistaa vegaanin? Siitä, että se kertoo sen sinulle viiden minuutin kuluessa tutustumisesta. Hahaha!
        Tyyppi2: Minä olen muuten vegaani.
        Tyyppi: Ai, säkin oot sitten muodikkaasti ruvennu sellaseks.
        Tyyppi2: Olen itse asiassa ollut yli 25 vuotta.
        Tyyppi: Mitä ihmettä? Et kyllä ole, olet syönyt lihaa mun luona!
        Tyyppi2: Syön tarjottaessa kohteliaisuudesta, koska en halua tehdä numeroa ruokavaliostani.
        Tyyppi: Mitä hemmettiä, mä en yhtään tiennyt, että tollasiakin vegaaneja on olemassa!
        Tyyppi2: Et tietenkään, emmehän me kuuluta olemassaoloamme.
        Tyyppi: Mutta ainakin yks ihmisryhmä on sellainen, joka kyllä kuuluttaa aina olemassaolostaan, nimittäin transsukupuoliset! Hahaha! Tosin niillä on kyllä se, että eihän sellasta vois salata, sen kyllä näkee aina kilometrin päähän, mitä sukupuolta ihminen oikeesti on, eiks je, Sakke?
        Tyyppi2: Niin, no, nyt kun tuli puheeksi niin mä itse asiassa olen transsukupuolinen.
        Tyyppi: Hahaha! Susta nyt ei sais naista tekemälläkä! Hahaha!
        Tyyppi2: Ei niin, siksi korjasinkin sukupuoleni heti, kun tulin täysi-ikäiseksi.
        Tyyppi: Hyvä vitsi, tuskinpa Minna kattelis jotain tranaa miehenään! Ja mistä Miro ja Elsa on muka punaiset hiuksensa saanu, jos ei sulta?!
        Tyyppi2: No tranaa ei katselisi, normaalia miestä kyllä. Ja siks me valittiinkin just punatukkanen luovuttaja, että olisivat meidän näkösiä.
        Tyyppi: No tää menee nyt liian pitkälle. Sähän kuset seisten. Sä et kilahda, jos mä kerron vähemmistövitsin. Sä et uhriudu. Et sä mikään nainen ole!
        Tyyppi2: No en todellakaan ole, siinä olet ihan oikeassa.
        Tyyppi: Siis tää on oikeesti totta! Ja sä et oo kertonut! Mulla olis ollut oikeus tietää! Mä oon pitäny sua kakskyt vuotta normaalina!
        Tyyppi2: Johtuisko siitä, että mä olen normaali. Miten tää on vaikuttanut meidän ystävyyteen?
        Tyyppi: No ei mitenkään, kun mä en tienny!
        Tyyppi2: Johtuisko ehkä siitä, etten oo tätä kertonut. Tietenkään en halua tehdä itestäni friikkiä.
        Tyyppi: Aika jännä sattuma, että se ainoa normaali transihmisen on just mun kaveri!
        Tyyppi2: Meitä on vaikka kuinka, mutta eihän meitä koskaan huomaa, kun eletään huomiota herättämättä.

        Tämä oli niin karmeaa luettavaa, että sain siitä migreenin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli niin karmeaa luettavaa, että sain siitä migreenin.

        Siis sen asian tajuaminen, että kaikki vähemmistön edustajat eivät olekaan rasittavia pellejä vaan osa onkin ihan tavallisia ihmisiä, jotka eivät tuo asiaa mitenkään esiin? Kieltämättä se on tajunnanräjäyttävä ajatus.


      • Jos transvestiitit kierretään nyt kaukaa, niin siihen on syyllinen vain ja ainoastaan setalainen genderkultti, joka on tunkenut liikaa paskaa ihmisten kurkusta alas. Kansa on saanut tarpeekseen paranoideista sukupuolisekoilijoista ja he luulevat ap:n kuuluvan samaan kastiin heidän kanssaan, jotka vihastuvat vääristä termeistä jne.


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Jos transvestiitit kierretään nyt kaukaa, niin siihen on syyllinen vain ja ainoastaan setalainen genderkultti, joka on tunkenut liikaa paskaa ihmisten kurkusta alas. Kansa on saanut tarpeekseen paranoideista sukupuolisekoilijoista ja he luulevat ap:n kuuluvan samaan kastiin heidän kanssaan, jotka vihastuvat vääristä termeistä jne.

        Moni vähemmistöryhmä on nostanut metelin loukkaavista nimityksistä ja julkisuudessa pyydellään anteeksi vanhoja nimittelyjään. Jäljelle on jäänyt sukupuolivähemmistöt joita voidaan haukkua milloin milläkin nimityksellä ja pyynnöstä oikeiden termien käyttämisestä loukkaannutaan, että mokoma vähemmistöläinen uskaltaa huomauttaa asiasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moni vähemmistöryhmä on nostanut metelin loukkaavista nimityksistä ja julkisuudessa pyydellään anteeksi vanhoja nimittelyjään. Jäljelle on jäänyt sukupuolivähemmistöt joita voidaan haukkua milloin milläkin nimityksellä ja pyynnöstä oikeiden termien käyttämisestä loukkaannutaan, että mokoma vähemmistöläinen uskaltaa huomauttaa asiasta.

        Niin, toissukupuolisten naisten "yli kasvanutta klitorista" kutsutaan penikseksi ja toissukupuolisen miehen "miestuheroa" haukutaan vaginaksi. Sitäkö tarkoitat?
        On se kieltämättä aika paranoidia, että on toissukupuolisten on loukkaannuttava kaikista termeistä.


    • Anonyymi

      Ei kai kukaan katsokkaan muuten kuinhämillään . Ei miehen ulkonäöstä voi saada naista . Mahakin kasvaa kuin miehelläj ja kulmikkaat ja kömpelöt eleet ja isot raamikkaat piirteet ja isot kengät . Kaikki näkee kyllä

      • Anonyymi

        Transvestiitilla kasvaa toki, miehiä kun ovat. Transnaisilla taas hormonit korjaavat rasvojen sijoittumisen.

        Minulla on kaksi miespuolista työkaveria, ja molempien kengännumero on muuten 40, joten ei miehellä ole automaattisesti iso kenkä. Itselläni taas on kengännumero 44 ja olen t-mies.


      • Anonyymi

        Ei miehen ulkonäöstä tarvitsekkaan saada naista, vaan mies voi olla kaunis trans nainen. Juuri omana itsenään, juuri sellaisena kuin on muiden katseista välittämättä. Mies voi pukeutua ja meikata juuri kuten parhaimmaksi kokee. Elämme yhteiskunnassa, jossa se on täysin sallittua. Eleet ja käytös on sellaisia kuin on. Transvestiitti nauttii olostaan naiseksi pukeutua ja transvestiitti yleensä aina myös eläytyy naisen rooliin, kuten aloittaja kirjoitti ensimmäisessä viestissä.
        Pitkään ”transsuilleet” menevät usenmiten naisesta kuin väärä raha. Romukeisarit jne sitten erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei miehen ulkonäöstä tarvitsekkaan saada naista, vaan mies voi olla kaunis trans nainen. Juuri omana itsenään, juuri sellaisena kuin on muiden katseista välittämättä. Mies voi pukeutua ja meikata juuri kuten parhaimmaksi kokee. Elämme yhteiskunnassa, jossa se on täysin sallittua. Eleet ja käytös on sellaisia kuin on. Transvestiitti nauttii olostaan naiseksi pukeutua ja transvestiitti yleensä aina myös eläytyy naisen rooliin, kuten aloittaja kirjoitti ensimmäisessä viestissä.
        Pitkään ”transsuilleet” menevät usenmiten naisesta kuin väärä raha. Romukeisarit jne sitten erikseen.

        Tiittien toive on kyllä yleensä näyttää ihan oikeasti naiselta, ei naista esittävältä mieheltä. Poikkeuksia tietysti varmaan on.

        Sinänsä toki tiitit ovat karikatyyri överifemmestä naisesta, naiseus kun on sisimmästä kumpuava asia, jota naisten ei tarvitse mitenkään korostaa ja voivat vaikka ajaa siilin ja viettää vapaa-aikansa perunamaalla kumisaappaat jalassa - ja silti moni mies pitää heitä jopa varteenotettavampana kumppanina kuin aina puoli kiloa meikkiä naamassa keikistelevää bimboa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe