https://www.tori.fi/keski-suomi/Linux_kiintolevy_109148034.htm
Kiintolevy ollut kohta jo vuoden myynnissä, eikä vieläkään. Heh heh heh heh.....
Ei mene linuks kaupaksi
11
323
Vastaukset
- Anonyymi
Tuon levyn sopuhinta olisi vitosen luokkaa. Linux-käyttäjät on fiksuja. Joutuisi sitäpaitsi asentamaan uudestaan, koska ei voi tietää mitä muuta sinne on asennettu.
- Anonyymi
Tuon levyn sopuhinta olisi 0 euroa. 320 gigan mekaaninen kiintolevy on silkkaa historiaa.
- Anonyymi
Miksi kukaan ostaisi käytettyä kiintolevyä? Eikä se linux ole sinänsä kaupan, toki jotain kaupallisiakin linuxjakeluita on mutta enimmät linuxit on ilmaisia eikä niitä voi kaupitella!
- Anonyymi
Miksi kukaan ostaisi käytettyä kiintolevyä, jos siinä on ollut Windows tai on vieläkin ja kiinni koneessa?
Siksi koska se on maailman paras ja menee kaupaksi tuota pikaa. Linuksilla varustettua saa odottaa tosiaan vuoden ja ei tahdo onnistua sittenkään!
- Anonyymi
Ei tuota uskalla kukaan tietävä ostaa. Melkein kaikki hajonneet kovalevyt on ollee Seagateja. Minultakin on mennyt kaksi ja olen lopettanut niiden ostamisen.
- Anonyymi
Minä taas lopetin linuksin asentelun ja siksi kiintolevytkin ovat kestäneet kaikki sen jälkeen!
Windows senkin teki ♥ kestävyyden ♥ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas lopetin linuksin asentelun ja siksi kiintolevytkin ovat kestäneet kaikki sen jälkeen!
Windows senkin teki ♥ kestävyyden ♥Linux ei liity kovojen hajoamiseen joten voit lopettaa ton valheiden suoltamisen!
- Anonyymi00010
Anonyymi kirjoitti:
Linux ei liity kovojen hajoamiseen joten voit lopettaa ton valheiden suoltamisen!
Linuks liittyy juuri kiintolevyjen ja etenkin levyasemien hajoamisiin olennaisesti!
-Linuks täystuho - - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Linuks liittyy juuri kiintolevyjen ja etenkin levyasemien hajoamisiin olennaisesti!
-Linuks täystuho -Ja paskat! Linuxit ei tuhoa mitään laitteita, windows voi sellasta tehdäkin mutta ei linuxit!!
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja paskat! Linuxit ei tuhoa mitään laitteita, windows voi sellasta tehdäkin mutta ei linuxit!!
aloittaja on puhunut jatkuvasti linuks=windowsista - älä sotke linuxia tähän!
- Anonyymi00013
eikös tuollainen valmiiksi asennetun järjestelmän ostaminen ole melkoinen tietoturvariski? Kaikkihan sen tietää - paitsi näköjään windows-nistit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622