Ei mene linuks kaupaksi

Anonyymi-ap

14

338

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuon levyn sopuhinta olisi vitosen luokkaa. Linux-käyttäjät on fiksuja. Joutuisi sitäpaitsi asentamaan uudestaan, koska ei voi tietää mitä muuta sinne on asennettu.

• Anonyymi

Tuon levyn sopuhinta olisi 0 euroa. 320 gigan mekaaninen kiintolevy on silkkaa historiaa.

• Anonyymi

Miksi kukaan ostaisi käytettyä kiintolevyä? Eikä se linux ole sinänsä kaupan, toki jotain kaupallisiakin linuxjakeluita on mutta enimmät linuxit on ilmaisia eikä niitä voi kaupitella!

• Anonyymi

Miksi kukaan ostaisi käytettyä kiintolevyä, jos siinä on ollut Windows tai on vieläkin ja kiinni koneessa?

Siksi koska se on maailman paras ja menee kaupaksi tuota pikaa. Linuksilla varustettua saa odottaa tosiaan vuoden ja ei tahdo onnistua sittenkään!

• Anonyymi

Ei tuota uskalla kukaan tietävä ostaa. Melkein kaikki hajonneet kovalevyt on ollee Seagateja. Minultakin on mennyt kaksi ja olen lopettanut niiden ostamisen.

• Anonyymi

Minä taas lopetin linuksin asentelun ja siksi kiintolevytkin ovat kestäneet kaikki sen jälkeen!

Windows senkin teki ♥ kestävyyden ♥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas lopetin linuksin asentelun ja siksi kiintolevytkin ovat kestäneet kaikki sen jälkeen!

Windows senkin teki ♥ kestävyyden ♥

Linux ei liity kovojen hajoamiseen joten voit lopettaa ton valheiden suoltamisen!

• Anonyymi00010
        Anonyymi kirjoitti:

Linux ei liity kovojen hajoamiseen joten voit lopettaa ton valheiden suoltamisen!

Linuks liittyy juuri kiintolevyjen ja etenkin levyasemien hajoamisiin olennaisesti!

-Linuks täystuho -

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Linuks liittyy juuri kiintolevyjen ja etenkin levyasemien hajoamisiin olennaisesti!

-Linuks täystuho -

Ja paskat! Linuxit ei tuhoa mitään laitteita, windows voi sellasta tehdäkin mutta ei linuxit!!

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ja paskat! Linuxit ei tuhoa mitään laitteita, windows voi sellasta tehdäkin mutta ei linuxit!!

aloittaja on puhunut jatkuvasti linuks=windowsista - älä sotke linuxia tähän!

• Anonyymi00013

eikös tuollainen valmiiksi asennetun järjestelmän ostaminen ole melkoinen tietoturvariski? Kaikkihan sen tietää - paitsi näköjään windows-nistit.

• Anonyymi00014

Itse olen ostellut käytettyjä kiintolevyjä jo useampiakin ja olen niihin periaatteessa tyytyväinen. Ubuntu tai linuks levyjä kyllä kartan. Jaa että miksikö?

Kokemuksesta tiedän, että niitä levyjä on remputettu eestaas useita kertoja ihan vain linuksin erittäin vaikeuden takia. Jo pelkkä salasana saattaa mennä ensimmäisten päivitysten jälkeen vanhaksi, eikä tietoakaan siitä, mikä se silloin on.

Ja jälleen uudelleenasennus edessä. Semmoista se on linuksin kanssa, kiintolevyjen tuhooja on kysymyksessä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Itse olen ostellut käytettyjä kiintolevyjä jo useampiakin ja olen niihin periaatteessa tyytyväinen. Ubuntu tai linuks levyjä kyllä kartan. Jaa että miksikö?

Kokemuksesta tiedän, että niitä levyjä on remputettu eestaas useita kertoja ihan vain linuksin erittäin vaikeuden takia. Jo pelkkä salasana saattaa mennä ensimmäisten päivitysten jälkeen vanhaksi, eikä tietoakaan siitä, mikä se silloin on.

Ja jälleen uudelleenasennus edessä. Semmoista se on linuksin kanssa, kiintolevyjen tuhooja on kysymyksessä.

Linuxit ei ole kiintolevyjen tuhoajia, linuks eli windows sen sijaan on, joten voit lopettaa tuon valehtelusi!!

• Anonyymi00017

Jep, tästä syystä mikkisofta irtisanoikin useita tuhansia ihmisiä, kun ei löytynyt heille enää töitä - lisää Linux-käyttäjiä siis tiedossa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      450
      1995
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      154
      1291
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      94
      1183
    4. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      72
      1166
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      114
      1147
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      183
      1059
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      793
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      54
      729
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      711
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      674
    Aihe