https://www.tori.fi/keski-suomi/Linux_kiintolevy_109148034.htm
Kiintolevy ollut kohta jo vuoden myynnissä, eikä vieläkään. Heh heh heh heh.....
Ei mene linuks kaupaksi
14
338
Vastaukset 14
- Anonyymi
Tuon levyn sopuhinta olisi vitosen luokkaa. Linux-käyttäjät on fiksuja. Joutuisi sitäpaitsi asentamaan uudestaan, koska ei voi tietää mitä muuta sinne on asennettu.
- Anonyymi
Tuon levyn sopuhinta olisi 0 euroa. 320 gigan mekaaninen kiintolevy on silkkaa historiaa.
- Anonyymi
Miksi kukaan ostaisi käytettyä kiintolevyä? Eikä se linux ole sinänsä kaupan, toki jotain kaupallisiakin linuxjakeluita on mutta enimmät linuxit on ilmaisia eikä niitä voi kaupitella!
- Anonyymi
Miksi kukaan ostaisi käytettyä kiintolevyä, jos siinä on ollut Windows tai on vieläkin ja kiinni koneessa?
Siksi koska se on maailman paras ja menee kaupaksi tuota pikaa. Linuksilla varustettua saa odottaa tosiaan vuoden ja ei tahdo onnistua sittenkään!
- Anonyymi
Ei tuota uskalla kukaan tietävä ostaa. Melkein kaikki hajonneet kovalevyt on ollee Seagateja. Minultakin on mennyt kaksi ja olen lopettanut niiden ostamisen.
- Anonyymi
Minä taas lopetin linuksin asentelun ja siksi kiintolevytkin ovat kestäneet kaikki sen jälkeen!
Windows senkin teki ♥ kestävyyden ♥ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas lopetin linuksin asentelun ja siksi kiintolevytkin ovat kestäneet kaikki sen jälkeen!
Windows senkin teki ♥ kestävyyden ♥Linux ei liity kovojen hajoamiseen joten voit lopettaa ton valheiden suoltamisen!
- Anonyymi00010
Anonyymi kirjoitti:
Linux ei liity kovojen hajoamiseen joten voit lopettaa ton valheiden suoltamisen!
Linuks liittyy juuri kiintolevyjen ja etenkin levyasemien hajoamisiin olennaisesti!
-Linuks täystuho - - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Linuks liittyy juuri kiintolevyjen ja etenkin levyasemien hajoamisiin olennaisesti!
-Linuks täystuho -Ja paskat! Linuxit ei tuhoa mitään laitteita, windows voi sellasta tehdäkin mutta ei linuxit!!
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja paskat! Linuxit ei tuhoa mitään laitteita, windows voi sellasta tehdäkin mutta ei linuxit!!
aloittaja on puhunut jatkuvasti linuks=windowsista - älä sotke linuxia tähän!
- Anonyymi00013
eikös tuollainen valmiiksi asennetun järjestelmän ostaminen ole melkoinen tietoturvariski? Kaikkihan sen tietää - paitsi näköjään windows-nistit.
- Anonyymi00014
Itse olen ostellut käytettyjä kiintolevyjä jo useampiakin ja olen niihin periaatteessa tyytyväinen. Ubuntu tai linuks levyjä kyllä kartan. Jaa että miksikö?
Kokemuksesta tiedän, että niitä levyjä on remputettu eestaas useita kertoja ihan vain linuksin erittäin vaikeuden takia. Jo pelkkä salasana saattaa mennä ensimmäisten päivitysten jälkeen vanhaksi, eikä tietoakaan siitä, mikä se silloin on.
Ja jälleen uudelleenasennus edessä. Semmoista se on linuksin kanssa, kiintolevyjen tuhooja on kysymyksessä. - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Itse olen ostellut käytettyjä kiintolevyjä jo useampiakin ja olen niihin periaatteessa tyytyväinen. Ubuntu tai linuks levyjä kyllä kartan. Jaa että miksikö?
Kokemuksesta tiedän, että niitä levyjä on remputettu eestaas useita kertoja ihan vain linuksin erittäin vaikeuden takia. Jo pelkkä salasana saattaa mennä ensimmäisten päivitysten jälkeen vanhaksi, eikä tietoakaan siitä, mikä se silloin on.
Ja jälleen uudelleenasennus edessä. Semmoista se on linuksin kanssa, kiintolevyjen tuhooja on kysymyksessä.Linuxit ei ole kiintolevyjen tuhoajia, linuks eli windows sen sijaan on, joten voit lopettaa tuon valehtelusi!!
- Anonyymi00017
Jep, tästä syystä mikkisofta irtisanoikin useita tuhansia ihmisiä, kun ei löytynyt heille enää töitä - lisää Linux-käyttäjiä siis tiedossa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4501995- 1541291
- 941183
- 721166
- 1141147
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1831059- 100793
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.54729- 45711
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57674