Missä aikeissa?

Anonyymi-ap

Olin katsomassa omaistani sairaalassa. Sairaalan parkkipaikalla tutki autoja kaksi ulkomaista miestä. Nämä samat miehet näin ennen joulua Forumin parkkipaikalla samoissa puuhissa. Kummallakin kerralla ulkopuolisen tullessa paikalle, käytös muuttuu ja ollaan kuin muina miehinä.
En tiedä, pitäisikö tästä olla huolissaan. Oudolta se kylläkin näytti.

19

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla vastaavia havaintoja. Myös suomalaisista miehistä. Ihan sama minne laitan Bemarini parkkiin.

    • Anonyymi

      Tuskinpa syytä huoleen.Vaikuttaa että moniosaajat koneinsinöörit kattelee jos kantasuomalaisten romuissa jotain korjattavaa olisi.Saisivat vähän taskurahaa.

    • Anonyymi

      Otitko miehistä valokuvat, se on sallittua jos epäilee mahdollisen rikoksen suunnittelua.

      • Anonyymi

        Jep jep munkin purijalla sekottaa


    • Anonyymi

      On se outoa kun ei löydy munaa mennä kysymään.
      Tänne valitetaan 😅🤣

    • Anonyymi

      Minulla on sellainen hieno ja kallis amerikkalainen auto,olen itsekkin komea.tein myös saman havainnon.en tiedä kyttäsivätkö ne autoani vai takapenkillä olevia viittä kirkon avustus ruokalassa ja apteekkikassia..tein heti poliisille ilmoituksen.ja vakuutustoimistoon.

      • Anonyymi

        Vain unelmissas onneton


    • Anonyymi

      Ulkomaanpellejä kannattaa lyödä aina kirveellä päähän. Jos eivät ole pahanteossa, niin ainakin suunnittelevat jotain konnuuksia.

      • Anonyymi

        ongelma poistuu, kun ei lasketa niitä suomeen ja maassa olvatkin menolippu p.....


      • Anonyymi

        suvakki laski alleen


      • Anonyymi

        uvakin vajaata kommentointia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uvakin vajaata kommentointia

        suvakin


    • Anonyymi

      Meidän pitää auttaa pakolaisia,olemmehan sivistysvaltio.se raha pois meidän omilta elämäntapa pummeilta.näin naisena olen huomannut,että pakolaiset ovat siistempiä,ystävällesempiä ja niillä on kovempi stondis kuin hikisellä suomalaisella.veltto mikä veltto.ja vielä väkivaltainen kaljankittaaja.

      • Anonyymi

        no siinä onkin todellinen SUVAKKI


      • Anonyymi

        No kuka tommosta mätisäkkiä viittii työstää kuin joku mokkamuna kun suomi nainen vaan valittaa ja kitisee mutta heti kun mokkakikuli pääsee naimisiin suomivosun kanssa ja saa oleskeluluvan niin johan siirtyy seuraavaan vosuun ja näin nainen mahdollisti kaiken!! rajat kiinni kaikelta turhalta ja haitalliselta maahantulolta!!


    • Anonyymi

      He keräävät vain helposti myytäviä kamoja autoista .

      • Anonyymi

        Ja nyt jämpsän porttiin puremaan munkkia pappa hopi hopi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt jämpsän porttiin puremaan munkkia pappa hopi hopi

        Eikö sullakaan vajaa-älyisellä ole mitään järkevää päässäsi, vain tuo iänikuinen munkin jauhaminen?
        Tyhjää täynnä pitää olla pää ja elämä tylsää.


    • Anonyymi

      Vuoden alusta saavat kutsunta laput. Netissä osoite mihin voi ilmoittaa karkureitten osoitteita.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7598
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      116
      2139
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1414
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1341
    Aihe