Olette varmaan lukeneet txt.ni välittäkää Rotalle ingognito tietää mistä minut löytää. en nyt tätä paskaa tapa mutta haluan puhua reilusti päin naamaa puhelimessa joka on hänelle kuin tilaus työ tai mieluummin face to face. tätä ei ole pakko julkaista jos tehdään välit selväksi. Lopuksi sanon olisin voinut olla ilman näiden ihmisten vittuilua VOINUT OLLA VERON MAKSAJA LIKI 30. VUOTTA.
Ei näköjjään julkaista viestiä sosiasali Rotalle.
9
686
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan nyt jo aika tehdä jotain jutustelun aloitukseen . Hieno ele Sinulta
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18190887T
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Niin jutustelun. on tullut paskaa niskaan vuosikausia ja idiootien mielipiteitä. Mitä luulet minun miettineen.+++
- Anonyymi
Olen myös sinua ajatellut. Tiistaista mikä surullinen jokaisen kannalta.
- Anonyymi
jatkan voit nukkua yösi hyvin sen paska ASPA RYHMÄN KANSSA JOHON KUULUI SOSTOIM. TYÖVOIMTOI.TERVEYSKESKUS JA KELA.++++ MITEN SE TOTUUS ON MINUSTA TULI IKÄVÄ TAPAUS, KUN HALUSIN TEHDÄ TYÖTÄ JA KYSYIN SITÄ. JOTEN MINUT HOIDELTIIN.
LUULEN EN VOI IKINÄ TODISTAA TÄMÄ RYHMÄ KOKOONTUI JA PÄÄTTI , ETTÄ JOKU PASKA HOKEE SIN OOT SAIRAS TOISTELLEN... FAKTA EN OLLUT SAIRAS OLIN MOTIVOITUNUT HYVÄKUNTOINEN VALMIS VAIKKA PASKAN MÄTTÄMISEEN.
TÄMÄN JÄLKEEN OLIN PUOLI TUNTIA PUUKKO KAULAVALTIMOLLA JA MIETIN TAPANKO ITSENI. EN. ONKO HYVÄ OMATUNTO NYT OLETTE MELKEIN KAIKKI ELÄKKEELLÄ. AK. TP.SOS JOHT PP KAI VIELÄ TÖISSÄ. - Anonyymi
NO COMMENT. ASIA SOSIAALI TP.LLÄ EI OLE LÄÄKÄRIN KOULUTUSTA JOLLA ARVIOIDA IHMISEN TERVEYTTÄ ETENKÄÄN PUHELIN KESKUSTELUN MUKAAN.
JA JOS TODELLA OLIN SAIRAS EN OLLUT TYÖ KYVYTÖN.
JA VITUTTAA PALJASTAN ITSENI OLEN NYT 60.VUOTIAANA TODENNUT VOISIN TEHDÄ TÖITÄ 70. VUOTIAAKSI JOS TYÖ ON RÄÄTÄLÖITY OMINAISUUKSIENI MUKAAN EN NYT LÄHDE MIHINKÄÄN PASKAN MÄTTÖÖN EI FYSIIKKA KESTÄ.
JOS TUON PC.-N HALLITSISIN VOISIN TEHDÄ JOTAIN HYÖDYLLISTÄ TYÖTÄ LIUKUVALLA TYÖ AJALLA 2-4-6-8-12TUNTIA TAI JOPA 14.TUNTIA JOS JAKSAN.
JA OLEN JO SEN VERRAN ALKOHOLISOITUNUT TOIVE EI MITÄÄN PROMILLEN MITTAAJIA. KAI TUO ON OUT OF THE SPACE. OLEN NYTKIN KÄNNISSÄ.
HAISTAKAA VITTU. - Anonyymi
JIM BEAM TYHJENI TUNTI SITTEN.
VITTU TUOSTA TIISTAISTA.?
VOISIN KERTOA MAHTAVAN TARINAN.?
EN SITÄ TEE. - Anonyymi
Mahtavaa työvoimaa tarjolla .
- Anonyymi
.-;mahtavaa Työvoimaa tarjolla; kerron tuolla on 18v asti liki 40.v jotka ei ole kokeillut työtä. Kirjoittakaa nyt Jumalata heille edes TAKUU ELÄKE. Joo olen kai Paska en kuollut ja voisin rajoitteideni puitteisa tehdä-70.v asia minulla on max elin ikää 10. vuotta-. en haluaisi sanoa toiste mutta. HAISTAKAA VITTU.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389