Ei näköjjään julkaista viestiä sosiasali Rotalle.

Anonyymi-ap

Olette varmaan lukeneet txt.ni välittäkää Rotalle ingognito tietää mistä minut löytää. en nyt tätä paskaa tapa mutta haluan puhua reilusti päin naamaa puhelimessa joka on hänelle kuin tilaus työ tai mieluummin face to face. tätä ei ole pakko julkaista jos tehdään välit selväksi. Lopuksi sanon olisin voinut olla ilman näiden ihmisten vittuilua VOINUT OLLA VERON MAKSAJA LIKI 30. VUOTTA.

8

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan nyt jo aika tehdä jotain jutustelun aloitukseen . Hieno ele Sinulta

    • Anonyymi

      Niin jutustelun. on tullut paskaa niskaan vuosikausia ja idiootien mielipiteitä. Mitä luulet minun miettineen.+++

    • Anonyymi

      Olen myös sinua ajatellut. Tiistaista mikä surullinen jokaisen kannalta.

    • Anonyymi

      jatkan voit nukkua yösi hyvin sen paska ASPA RYHMÄN KANSSA JOHON KUULUI SOSTOIM. TYÖVOIMTOI.TERVEYSKESKUS JA KELA.++++ MITEN SE TOTUUS ON MINUSTA TULI IKÄVÄ TAPAUS, KUN HALUSIN TEHDÄ TYÖTÄ JA KYSYIN SITÄ. JOTEN MINUT HOIDELTIIN.
      LUULEN EN VOI IKINÄ TODISTAA TÄMÄ RYHMÄ KOKOONTUI JA PÄÄTTI , ETTÄ JOKU PASKA HOKEE SIN OOT SAIRAS TOISTELLEN... FAKTA EN OLLUT SAIRAS OLIN MOTIVOITUNUT HYVÄKUNTOINEN VALMIS VAIKKA PASKAN MÄTTÄMISEEN.
      TÄMÄN JÄLKEEN OLIN PUOLI TUNTIA PUUKKO KAULAVALTIMOLLA JA MIETIN TAPANKO ITSENI. EN. ONKO HYVÄ OMATUNTO NYT OLETTE MELKEIN KAIKKI ELÄKKEELLÄ. AK. TP.SOS JOHT PP KAI VIELÄ TÖISSÄ.

    • Anonyymi

      NO COMMENT. ASIA SOSIAALI TP.LLÄ EI OLE LÄÄKÄRIN KOULUTUSTA JOLLA ARVIOIDA IHMISEN TERVEYTTÄ ETENKÄÄN PUHELIN KESKUSTELUN MUKAAN.
      JA JOS TODELLA OLIN SAIRAS EN OLLUT TYÖ KYVYTÖN.
      JA VITUTTAA PALJASTAN ITSENI OLEN NYT 60.VUOTIAANA TODENNUT VOISIN TEHDÄ TÖITÄ 70. VUOTIAAKSI JOS TYÖ ON RÄÄTÄLÖITY OMINAISUUKSIENI MUKAAN EN NYT LÄHDE MIHINKÄÄN PASKAN MÄTTÖÖN EI FYSIIKKA KESTÄ.
      JOS TUON PC.-N HALLITSISIN VOISIN TEHDÄ JOTAIN HYÖDYLLISTÄ TYÖTÄ LIUKUVALLA TYÖ AJALLA 2-4-6-8-12TUNTIA TAI JOPA 14.TUNTIA JOS JAKSAN.
      JA OLEN JO SEN VERRAN ALKOHOLISOITUNUT TOIVE EI MITÄÄN PROMILLEN MITTAAJIA. KAI TUO ON OUT OF THE SPACE. OLEN NYTKIN KÄNNISSÄ.
      HAISTAKAA VITTU.

    • Anonyymi

      JIM BEAM TYHJENI TUNTI SITTEN.
      VITTU TUOSTA TIISTAISTA.?
      VOISIN KERTOA MAHTAVAN TARINAN.?
      EN SITÄ TEE.

    • Anonyymi

      Mahtavaa työvoimaa tarjolla .

    • Anonyymi

      .-;mahtavaa Työvoimaa tarjolla; kerron tuolla on 18v asti liki 40.v jotka ei ole kokeillut työtä. Kirjoittakaa nyt Jumalata heille edes TAKUU ELÄKE. Joo olen kai Paska en kuollut ja voisin rajoitteideni puitteisa tehdä-70.v asia minulla on max elin ikää 10. vuotta-. en haluaisi sanoa toiste mutta. HAISTAKAA VITTU.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7431
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2392
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1369
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe