G: Komein miesjulkkis?

tytti

Niin, vastatkaa toki ja rehellisesti. Itse ihailen suuresti Kiefer Sutherlandia :)

64

9445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jadeane

      Ehdottomasti komemmat mielestäni ovat Jude Law ja Johnny Depp.

      • loppi

        nyt tulee mieleen vaan antonio banderas ja orlando bloom. muitakin on kylllä paljon!


      • viivi
        loppi kirjoitti:

        nyt tulee mieleen vaan antonio banderas ja orlando bloom. muitakin on kylllä paljon!

        orlando ja antonio komeimmat ja silmiä hivelevän seksikkäitä molemmat.


      • Kiki

        Siis tästähän ei edes keskustella! :D
        Siis tottakai, TOTTAKAI, Vin Diesel!! Eihän sille tosiasialle mahda mitään. Ääni, lihakset, silmät, kasvot ja koko olemus on 10 000% seksikkäämpi kuin kenenkään muun. Piste. :)


      • <<3
        Kiki kirjoitti:

        Siis tästähän ei edes keskustella! :D
        Siis tottakai, TOTTAKAI, Vin Diesel!! Eihän sille tosiasialle mahda mitään. Ääni, lihakset, silmät, kasvot ja koko olemus on 10 000% seksikkäämpi kuin kenenkään muun. Piste. :)

        Vin Diesel on NIIN ihana! Meinasin pyörtyy viimeksi kun näin Pacifierin! Se ääni ja kroppa ja... :D:D:D:D


      • lumoissa
        <<3 kirjoitti:

        Vin Diesel on NIIN ihana! Meinasin pyörtyy viimeksi kun näin Pacifierin! Se ääni ja kroppa ja... :D:D:D:D

        VIN EHDOTTOMASTI...VIN! se on niin komee et sen vois vaikka syödä!


    • näyttelijälle

      Pidän Harrison Fordin vähän kirveellä veistetystä naamasta

      Se tuo uskottavuutta näyttelemiseen.

      Kansikuvapojan naamalla ei oikein voi uskottavasti näytellä muuta kuin kansikuvapoikaa

    • ....

      nippe,lotta

    • ninni

      vin diesel

    • ihailija

      Colin Farrell..muut ei tuu ees lähelle..

    • b&j

      Brad Pitt!

    • Peppi

      Brad Pitt on kyllä komea...mutta on myös
      muita silmiä miellyttäviä tapauksia jotka eivät
      ole yhtä kiiltokuvamaisia kuin brad.

    • svea

      Josh Hartnett

      • saradomin

        ehdottomasti brad pitt!


      • "Inkku"
        saradomin kirjoitti:

        ehdottomasti brad pitt!

        Jake Gyllenhaal tai Antonio Costa!!!


      • Kyl
        "Inkku" kirjoitti:

        Jake Gyllenhaal tai Antonio Costa!!!

        Pitt on ehdottomasti herkullisin


      • albu
        saradomin kirjoitti:

        ehdottomasti brad pitt!

        Brad pitt on maailman ihanin komein söpöin paras ihanaaaa


    • Jess

      Eli Goran Visjnic, NAM, siinä on särmää!

    • ~Sinikka~

      Komeimpia miesjulkimoita ovat Johnny Depp, Antonio Banderas, Tom Cruise ja kaikkein komein on ehdottomasti 12 vuotta sitten edesmennyt Brandon Lee, legendaarisen Bruce Leen poika.
      Ihme kyllä en ihaile suuresti Brad Pittiä, tosin Veren vangeissa hän oli syötävän komea tumma pitkätukka.

      • Teemu-fani

        Komein suomalainen miesjulkkis on
        Ville Keskilä. Hän on lisäksi
        hyvä näyttelijä.


    • tessu86

      on Johnny Depp...=)

    • N21

      Eihän se nyt mikään huippujulkkis ole,mut jotenki kilahtaa meitiin ihan kympillä.. Just semmonen miehinen mies..Njami..=) Piti kaverin kans kielipitkällä vahata madventures 2:sta sen takia.. Lisää Riku Rantalaa ruutuun kiitos..=)

      • pöpö

        Suomalaisia komistuksia ainakin toi Riku Rantala ja Juha Veijonen. Ulkomaisia Johnny Depp ja Keanu Reeves......on niitä muitakin mut ei kaikkia muista.


    • läde

      mikko leppilampi

    • Tytzy

      Adrien Brody, Kiefer Sutherland, Colin Farrell, Clint Eastwood jne

    • tytti

      Ja tietenkin Kieferin isä, Donald Sutherland on myöskin mansikoita silmilleni, vaikka hieman ikääkin löytyy ;)

    • Alexa

      Paul Blackthorne, Sarjasta 24. Aivan himottavan Komea!!!

    • sienna-wanna-be

      ...on ulkomaisista ehdottomasti herkuin, suomalaisista Mikko Leppilampi! Hei come on folks, Brad Pitt alkaa olla auttamattomasti vanhan näköinen...

    • Samppa

      George Michael ja Jude Law

      • ...

        Niin.


    • kuolleen_kukan_nimi

      no se on joko johnny depp tai orlando bloom

    • 11001

      Ethan Hawk jolla hyvän ulkonäön lisäksi myös älyä. Ja tää legendaarinen Johnny Depp tietysti plus Jude Law ja Antonio Banderas.

    • henkilöö

      No niitähän riittää mutta tällä hetkellä ainakin nuori Chevy Chase, komea kuin mikä ;)

    • kaikki nimimerkit on

      Tottakai Ian Somerhalder ja Jensen Ackles. Namuja

      • misu26

        TAYLOR LAUTNER ON komea, komea, komeaaa!!!!!! GRRRRRRRRRRRR!!!!


    • Vastauksii

      silmää :) : Antonio Banderas, Adam Lambert (mahtava ääni, olemus, esiintyminen, wow!) ja James Bond Daniel Graig, jossa jotain salaperäistä ja seksikästä mahtava kroppa :) Noista kaikista ihailen eniten Adam Lambertia.

    • EHDOTTOMASTI KAKSOSET COLE SPROUSE&DYLAN SPROUSE,MUT COLE ON KOMEAMPI JA SITTE TAYLOR LAUTNER !!!!!!

    • elamusa

      SID VICIOUS TIETENKIN!

    • namunamunamu

      Andy Samberg, Vin Diesel, Brad pitt, Cristiano Ronaldo...

    • Jupcha

      Leonardo DiCaprio ehdoton ykkönen ja toiseksi tulee varmaankin Orlando Bloom.

    • brilliance

      Adam Lambert

    • friikkigiikki

      Jason Momoa, Jensen Ackles ja Alexander Skarsgård, tosin Skarsgård enemmän karismaattinen ja seksikäs kuin komea. Nää kolme on myös tällä hetkellä mun top 3 fanituksen kohdetta. Ai niin, Chris & Liam Hemsworth ovat myös aika namuja. Jos haluatte nähdä tosi ihkuja komistuksia, tsekatkaa myös urheilijat ja mallit. Tumblr -blogi on täynnä näitä ihanuuksia

    • htoaöeaaaa

      Chris ja Liam Hemsworth, sekä Jason Momoa, kyllä kiitos!

    • Robert Pattinson

      Robert Pattinson on ainakin ehdoton suosikkini, mutta myös idolini.

    • Thornton _

      Billy Bob Thornton on sekä karismaattinen, seksikäs että komea... ;)

    • lij84

      no...onhan Taylor Lautner komea...mutta ei ole Elijah Woodin voittanutta!ne silmät...

    • AustinNorth

      Austin North.... Ahh, sitä ku sais panna

    • Grantchester

      James Norton on aika hot. Samoin Adrien Brody. Nam!

      • voisentään

        no tua, tua, Aku Ankka ja, ja, Mara jou. Uutta Vuotta!!


      • Pastoori

        James Norton ! Niin komea ja hieno näyttelijä.


    • sulhasmeri

      Saara aallon sulhanen Meri.

    • huoohhhh

      Tom Hardy!!

    • Johnny Depp ja Justin Timberlake. Jälkimmäisen sain nettitestistä tulokseksi, kun testasin keltä julkkikselta näytän. Valitsin mies, vaikka olenkin nainen ;) [url=http://fi.vonvon.me/quiz/334]fi.vonvon.me[/url]

    • MJJ58

      Michael Jackson!

    • hymyteinaurata

      Häkkänen Yhdysvalloista tai P.Laine ellei peräti Makwan muualta.

    • Älätytittele

      Onhan Sutherlandin isä paljon komeempi.

    • KGnnflsmnsjfl

      Erilailla komeita/karismaattisia:
      Jack Nicholson
      Al pacino
      Brat Pitt
      River Phoenix
      Mel Gibson (vars Braveheart)
      Orlando Bloom
      Leonardo di Caprio
      Johnny Depp
      Bruce Willis
      Viggo Mortensen (aragorn)
      Luke Perry

    • Anonyymi

      Kiefer Sutherland? Hän muistuttaa kasvoiltaan jänistä. Pieni jänöjussi koviksen rooleissa. Toki persoona ja luonne voivat antaa täysin toisenlainen kuvan jos hänet tuntisi.
      Pardon, mutta näin.

    • Anonyymi

      Benny Hill, Danny de Vito, Syksy Räsänen

    • Minusta Robert Plant oli nuorena erittäin ihanannäköinen samoin Paul Rodgers eikä tuo Rob Halfordkaan nuorena ollut hassumpi.

      Nykyisistä nuoremmista julkkismiehistä en osaa sanoa, kun en edes tiedä kaikkia nykyjulkkiksia (toki joitakin, mutta esim. nykyisiä nuorempia mieslaulajia ja ylipäätään nuorempia laulajia en osaa nimetä kuin vain joitakin). Olen nykyään enemmän orientoitunut noihin rokkareihin, kun kuuntelen paljon rockmusiikkia ja erityisesti vanhempaa rockia kuten 1970-80 -lukujen. Toki joistain miespuolisista näyttelijöistäkin löytyy ja ainakin ennen löytyi hyvännäköisiä.

    • Anonyymi

      Washington D:

    • Jostain syystä myös näyttelijä Jussi vatanen viehättää mua ja viehätti jo aikoinaan, kun oli Putouksessa. Johtuu vissiin siitä, kun on poikamaisen tyylinen ja poikamaiset miehet on aina viehättäneet mua (myös vähän naiselliset). Mutta kaikkein eniten tällä hetkellä mua viehättää Robert Plantin ja Rob Halfordin nuoruudenaikainen ulkonäkö ja toisiks eniten ehkä Paul Rodgersin. Tosin myös Bon Scott viehättää mua vähän, ehkä siksi kun oli niin ilmeikäs ja hänellä oli pitkä tukka. Tosin Jussi vatasella ei ole ja Rob Halfordillakin oli nuorena enimmän osan ajasta enemmän tai vähemmän lyhyt tukka, mutta silti he ovat hyvännäköisiä.

      Myös Jaakko Saariluoma on viehättänyt mua ja viehättää edelleen vähän. Hän ei ehkä ole kaupungin komein, mutta kun hän hymyilee hän on ihana.

    • Anonyymi

      Al Pacino
      Daniel Graig
      Michael Cain
      Kiefer Sutherland
      George Michael

    • Ovathan kaikki jo täällä mainitut ihan hyvännäköisiä, mutta itse arvostan näyttelijässä myös muutakin kuin ulkonäköä, joten siksi minun ääneni menevät edesmenneelle Sir Christopher Leelle ja sitten edelleen elossa olevalle ja aktiivisesti alalla olevalla Jonathan Hydelle. Minusta molemmat ovat hyvin komeita ja charmikkaita omalla tavallaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe