Mitä mun pitää tehdä, kun oon 12v tyttö ja mun menkat sekos tänä talvena jolloin niistä tuli runsaammat ja kipeemmät. Särkylääkettä en saa nielastuu mitenkään ja pitkä side täyttyy 3-4 tunnissa. Koulussa vessat on lukittu niihin tapahtuneen ilkivallan vuoksi ja opet ei päästä vessaan jos kässän opea ei lasketa ja välkällä vessaan ei myös pääse kun sisävälkkis pysäyttää ja ruokailuun ei reppuja viedä joten siteen vaihtaminen on vaikeaa. Se myös vaikeuttaa että niistä on tullut taas tosi epäsäännölliset kun aijemmin kierto oli aina 25 päivää ja nyt saattaa olla 29-38 päivää. Kun valitin äitille se anto ihan sika paksuja ja pitkiä siteitä jotka on tosi inhottavia. Oon myös miettinyt että miten voisin kysyy äitiltä että haluaisin kokeilla menkkapikkareita tai ketositeitä?
Miten pärjään koulussa?!
5
400
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaahan tuo vähän hankalalta tilanteelta, jos ei vessaan pääse silloin kun sinne olisi asiaa.
Siteitä nyt pystyy pitämään vaikka housun taskussa hetken aikaa, niin tulee mukaan vessaan. Voit ottaa vaikka laukusta siteen taskuun ja mennä sitten vessaan, heti kun mahdollista.
Kipulääkettä saa myös sellaista, jonka pystyy liottamaan veteen, jos pillerin nieleminen on vaikeaa.
Mietit myös, miten kysyä äidiltä niistä pikkareista tai kestositeistä.
Kysy vaan ihan suoraan, ei se äiti siitä mitenkään hermostu tai muuta sellaista, jos sitä pelkäät. Kaikilla äideilläkin on ollut kuukautiset, he kyllä ymmärtävät. - Anonyymi
käypä kouluterkkarin luona juttelemassa kuukautismuutoksista. Samalla voit pyytää häneltä luvan käyttää terkkarissa olevaa vessaa kuukautistesi aikana.
- Anonyymi
Jos menkat tuntuu liian runsailta, niin ota ihmeessä yhteyttä terkkariin. Tää on asia josta ei kannata vaieta;) voit saada vaikka lääkityksen runsaisiin ja kivuliaisiin menkkoihin. Mun kaverilla on se, ja se on nyt sillee, et miten se on ikinä pärjännykkää ilman sitä lääkettä... tsemppii sulle
- Anonyymi
Yö siteet?
- Anonyymi
Ne kyllä hyvät suosittelen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1101006
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 47974
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12901Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47830