En tiedä esittääkö tutkijat tahallaan tyhmiä tiedotusvälineissä?
Tyhmempikin ymmärtää että kyseessä on tilaustyö ja itse tekijä ei ole Suomalainen. Jokainen tietää joka vähänkin on juttun perehtynyt kuka on syylinen.
Vai pääseekö syyllinen jälleen kerran pälkähästä kuten ferrarivarkaudestakin
Mikko Alasen palkkamurha
Anonyymi-ap
3
309
Vastaukset 3
- Anonyymi
Jutun silloinen tutkinnanjohtaja ' hermo' Rautaheimo on kertonut, että tekijältä jäi DNA rikospaikalle, joten kiinni jää. Tosin murha tapahtui jo 16.8.2010. Mutta Härmäläisen murhakin selvisi 28 vuoden kuluttua teosta.
- Anonyymi
Murhan tilaajahan pitäisi tuomita joka tapauksessa, mutta kun on nainen.
- Anonyymi
Rikostutkija siis olettaa että kyseessä on Suomalainen tekijä. Itse oletan että tekijä on ihan muualta. Ehkä Espanjasta tai rajan takaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520