Nyt tämä hiihtojoukkueen ikuinen lellipentu sai sitten sellaisen palkinnon mitä ei kyllä koskaan olisi ansainnut. Mies joka aikoinaan valittiin MM- kisoihin ilman että oli saavuttanut ainuttakaan pistettä maailman cupissa. Täysi pelle koko mies.
Perttu Hyvärinen historian huonoin maailmancupin osakilpailuvoittaja
19
501
Vastaukset
- Anonyymi
Jippii !
Laura Arffman lupasi, että ensi vuonna Touri näkyy Yle verolla.
Onnea Voittajille ! - Anonyymi
No mutta nyt kerrankin löytyi se keli ja kalusto johon suomen tämän päivän tietotaito kiteytyi. Ukkokin. Ongelma vaan on se että sama pitää nyt toistaa kaikissa muissakin olosuhteissa, niin kuin muut maat tekevät. Ei riitä että kerran onnistuu.
Toivottavasti eivät ole tiimissä niin pihalla, että eivät edes tiedä, miksi tähdet oli kohdillaan. - Anonyymi
Iivo alkaa saada oikeita haastajia, Remi jo jossain ohittikin ja Rise on lyönyt loppukirillään.
- Anonyymi
Iivo sairastui ikävästi pahaan aikaan ja ei päässyt tuonne Tour de skiille. Mutta todella huonossa kunnossa on ollut Iivokin muiden suomalaisten tapaan. Nyt ei tullut enää häpeällisen huonoja sijoituksia komeaan ansiolistaan.
- Anonyymi
Pitää muistaa, että Iivari voitti Oloksella ja oli kakkonen Rukalla. Sitten tuli notkahdus.
- Anonyymi
Humpuukiksi mennyt koko hiihtokin Suomessa. Suupaltteja ja turhan naukujia riittää rahaa vaan saavat tyhjästä. Saikohan Äitee???
- Anonyymi
Joo säkävoitto se Pertulla oli. Sillä onnistu voitelu ja muilla meni päin vittuu. Pitäis olla useammin tossa 3 sakis jos oikeesti ois yhtä hyvä ku maailman huiput eikä välil joku 30 tai huonompi. Ihan pelle koko ukko. Ja yhdyn niihin sanoihin et lellikkirunkku vuodesta toiseen. Ja olen sitä mieltä et niin miehis ku naisiskii vois vaihtaa nää ikuiset b luokan hiihtäjät toisiin kun vuodesta toiseen poljetaan samalla tasolla eli 20-45 sakis ja joka vuos uhotaa et nyt olen kunnos!
- Anonyymi
Joo kerrankin ei tarvinu Hyvärisen selitellä mut jos noin kovas kunnos niin podiumei pitäs tulla useammin eikä aina näis kerran 10 vuodes erikoisolosuhteis.
- Anonyymi
En tiedä miten se Perttu onnistu silloin voittaa ku nyt noin surkee, säkäl kait.
- Anonyymi
Hyvärisen pitäs antaa ajaa moottorikelkal ku muut hiihtää nii sit se vois pärjätä!
- Anonyymi
Ei nyt kelkkaa vaan naisten sarjaan.
- Anonyymi
Oliko edes kaikki parhaat viivalla?
- Anonyymi
No ei voinu olla.
- Anonyymi
Hah, hah, luuseri hyvärinen keskeytti! Oli taas haastattelus ennen kisaa niin polleaa!
- Anonyymi
Miksi ei voi maaliin asti hiihtää? Eihän muutkaan siellä keskeytä?
- Anonyymi
No ku lellipoika ei viittiny!
- Anonyymi
Komero olikin tyhjä
- Anonyymi
Samaa mieltä, pellen elkeitä esittänyt paljon enemmän kuin todellista tekemistä.
- Anonyymi
No mutta missä on maailman huonoin mc säkä voitttaja hyvärinen? Piilossa pirtin perällä tietenkin!
- Anonyymi
Tli oli hyvä toi huonoin mc voittaja. Se on musiikkia korville.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882