Kuinkas moni teistä on OIKEASTI saanut naiselta pillua?
Pentti Nelosen, R.I.P., en usko koskaan saaneen pillua.
Me linuxmiehet ollaan naisen kanssa oltu ja pilluakin on saatu.
Windowsnisteille kysymys
5
149
Vastaukset
- Anonyymi
Kolsahan kolli on R.I.P
- Anonyymi
Applen laitteissa ikävä haavoittuvuus: voi koskea miljoonia laitteita!
- Anonyymi
Koska se herää, ja herättää kaikki muutkin yöllä!!!!
Ei siis h*tti mikä kakkakikkareviritys tuo windows on!!!! Laitettiin kone illalla nukkumaan/vakmiustilaan, niin aamuyöstä se sitten käynnistyi ihan itsekseen, ja monitorikin meni päälle samalla, eli ihan sama kuin joku olisi laittanut valot päälle keskellä yötä!!!
Mikä tuo tuollainen kakkakikkare on joka ei tottele käyttäjän käskyjä!?!?!?!?!? Jos annetaan komento tietokoneelle että MENE NUKKMAAN, niin silloinhan tietokoneen pitäisi totella ja NUKKUA eikä käynnistyä keskellä yötä ja HERÄTTÄÄ KAIKKI MUUT SAMALLA!!!!!!!!!!!!!!!!
Haistakaa siis pitkä kakkakikkare koko windows porukka!!! - Anonyymi
Saimaanapina ei koskaan edes nähnyt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saimaanapina ei koskaan edes nähnyt!
Windows huono!
Kuvansumennus.
Se on sitä että näyttää kuin katselisi peliä verhon läpi ja tummat kontrastit on sumuisia ja taustaresoluutiot on puolittuneet. Sama koskee valkoisiin mutta niissä ei hyppää niin silmille.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853408
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162226Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212103Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621954
- 1121914