Kaikille jotka on hankkimassa ensimmäistä tietokonetta niin laittakaa Mac OS X ja vältytte kaikelta paskalta,
minun olisi pitänyt tehdä niin ja nyt vi....aa tai jos mielenkiintoa riittää opettelee Linuxia.
Mac OS X
7
718
Vastaukset
- Hand_of_doom
Olen täysin samaa mieltä.
13 vuotta peeceitä, 3 kuukautta maccia.
Takaisin en enää palaa- vi....aa
Enkä edes puolustele PC:tä kuten jotkut vannoutuneet PC käyttäjät, hyväksyn tosi asiat windows on yliarvostettu paska.
Kannatta otaa ihan oikeasti selvää ennenkuin laittaa tietokonetta/käyttistä, eipähän välttämättä mene windows massan mukana kohti ongelmia ja vi.........sta, siinä hajoo niin kone kuin käyttäjältä monesti hermot.
"On muuten Mac os x kiikarissa" :) - älykäs
mulla tosinpäin MACiin en palaa
- ...
älykäs kirjoitti:
Tuskinpa ne työpaikallasi Microsoftissa siitä kauheasti pitäisivätkään...
älykäs kirjoitti:
koska mitään MAC-tietokonetta ei ole olemassakaan!:D
- Gex
Kumma homma miten moni sietää sitä pc viritys ja päivitys helvettiä. Täytyy kyllä tunnustaa, että mullakin meni koko 80-ja 90-luvut puuceiden kanssa tapellessa, mutta onneksi sentään löysin tien ulos ja löysin Macit.
- -Piippari-
Mie sain tarpeeksi XP:stä ja vaihdoin Linuxiin.
Syssymmällä tulee pöydälle Mac, jossa
melskaa sisällä Tiger.
Windowsit ottaa etäisyyttä siinä vaiheessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681749
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!551634Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1111204Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701201- 1111018
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa56921Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s89882La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt9774Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57763- 59735