Muita ihmisiä.
Lapsilla on usein kuuluva ääni. Monet ihmiset pitävät kovia ääniä epämiellyttävinä, suurin osa ihmisistä. Eli lasten äänet ovat rumia ja stressaavia.
Mutta jos esim rannalla siirryt metelöivästä ja huutavasta pojasta kauemmas, vanhemmat sattuvat huomaamaam ja jopa virnistellen perässä tullaan.
Omia lapsia olen käskenyt olla hiljaa, jos ovat huutaneet, muitten lähellä, tai kuullen, itseäni ei haittaa omien lasten melu kuten ei muitakaan vanhempia, eihön ketään itse aiheutettu melu haittaa.
muutenkin kauhean herkkä ihmisten ilmeille, jos joku katsoi stresaaantuneena taaperoani, siirryin kauemmas aikoinaan, koska monet eivät pidä lapsista eli kovista äänistä tai lapsiperheitten touhusta. Ei ilisi tullut mieleenkään kiusata ketään, monet saneet tarpeekseen aikoinaan, jolloin ei niin mietitty, lapsia tuli vain. Minulle on tärkeää vapaaehtoisuus, ja että lapsistani olisi iloa mutta en ole kiusaamista opettanut. Kunnioitab muita ihmisiä, mitä nykyperheet ei tee.
Miksi monet vanhemmat kiusaa
Anonyymi-ap
3
164
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja jos noudattaa vain lakia eikä ole empaattinen,niin lapsia voi pitää ulkona huutamassa 22 saakka.
Mutta moni aikuinen on iltauninen ja haluaisi mennä nukkumaan 21. Eli koko päivä huudossa.
Itse ainakin katson että mielellään kello 18,mutta max 20 saa olla lapsia/melua.
Eikö rauhoittuminen ole hyväksi lapsille.
Kello 18 pikku Kakkonen ja pesulle. Siis niille,jotka ei automaattisesti huomioimuita ihmisiä eli ole hiljaa.- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3942182Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882080- 981802
- 4431742
- 71434
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1121310- 2171001
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9906Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72850Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41832