Miksi monet vanhemmat kiusaa

Anonyymi-ap

Muita ihmisiä.
Lapsilla on usein kuuluva ääni. Monet ihmiset pitävät kovia ääniä epämiellyttävinä, suurin osa ihmisistä. Eli lasten äänet ovat rumia ja stressaavia.
Mutta jos esim rannalla siirryt metelöivästä ja huutavasta pojasta kauemmas, vanhemmat sattuvat huomaamaam ja jopa virnistellen perässä tullaan.

Omia lapsia olen käskenyt olla hiljaa, jos ovat huutaneet, muitten lähellä, tai kuullen, itseäni ei haittaa omien lasten melu kuten ei muitakaan vanhempia, eihön ketään itse aiheutettu melu haittaa.

muutenkin kauhean herkkä ihmisten ilmeille, jos joku katsoi stresaaantuneena taaperoani, siirryin kauemmas aikoinaan, koska monet eivät pidä lapsista eli kovista äänistä tai lapsiperheitten touhusta. Ei ilisi tullut mieleenkään kiusata ketään, monet saneet tarpeekseen aikoinaan, jolloin ei niin mietitty, lapsia tuli vain. Minulle on tärkeää vapaaehtoisuus, ja että lapsistani olisi iloa mutta en ole kiusaamista opettanut. Kunnioitab muita ihmisiä, mitä nykyperheet ei tee.

2

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin ja jos noudattaa vain lakia eikä ole empaattinen,niin lapsia voi pitää ulkona huutamassa 22 saakka.

      Mutta moni aikuinen on iltauninen ja haluaisi mennä nukkumaan 21. Eli koko päivä huudossa.

      Itse ainakin katson että mielellään kello 18,mutta max 20 saa olla lapsia/melua.
      Eikö rauhoittuminen ole hyväksi lapsille.
      Kello 18 pikku Kakkonen ja pesulle. Siis niille,jotka ei automaattisesti huomioimuita ihmisiä eli ole hiljaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­­­N­­y­m­­f­o­­­m­­a­­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe