Muita ihmisiä.
Lapsilla on usein kuuluva ääni. Monet ihmiset pitävät kovia ääniä epämiellyttävinä, suurin osa ihmisistä. Eli lasten äänet ovat rumia ja stressaavia.
Mutta jos esim rannalla siirryt metelöivästä ja huutavasta pojasta kauemmas, vanhemmat sattuvat huomaamaam ja jopa virnistellen perässä tullaan.
Omia lapsia olen käskenyt olla hiljaa, jos ovat huutaneet, muitten lähellä, tai kuullen, itseäni ei haittaa omien lasten melu kuten ei muitakaan vanhempia, eihön ketään itse aiheutettu melu haittaa.
muutenkin kauhean herkkä ihmisten ilmeille, jos joku katsoi stresaaantuneena taaperoani, siirryin kauemmas aikoinaan, koska monet eivät pidä lapsista eli kovista äänistä tai lapsiperheitten touhusta. Ei ilisi tullut mieleenkään kiusata ketään, monet saneet tarpeekseen aikoinaan, jolloin ei niin mietitty, lapsia tuli vain. Minulle on tärkeää vapaaehtoisuus, ja että lapsistani olisi iloa mutta en ole kiusaamista opettanut. Kunnioitab muita ihmisiä, mitä nykyperheet ei tee.
Miksi monet vanhemmat kiusaa
Anonyymi-ap
3
163
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja jos noudattaa vain lakia eikä ole empaattinen,niin lapsia voi pitää ulkona huutamassa 22 saakka.
Mutta moni aikuinen on iltauninen ja haluaisi mennä nukkumaan 21. Eli koko päivä huudossa.
Itse ainakin katson että mielellään kello 18,mutta max 20 saa olla lapsia/melua.
Eikö rauhoittuminen ole hyväksi lapsille.
Kello 18 pikku Kakkonen ja pesulle. Siis niille,jotka ei automaattisesti huomioimuita ihmisiä eli ole hiljaa.- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065587Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453703Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4542589Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611620- 871366
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321293- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511196