Joko aamulla tulee uusi sähkön kulutus ennätys ..????nyt oli kulutus klo 14.
13.000...ja pakkanen se vaan kiristyy...
Joko tiistaina mene 20.000
11
369
Vastaukset 11
- Anonyymi
Riippuu kuinka paljon on vaihdettu öljy- ja kaasulämmityksiä vilppeihin. Vilppi sammuttaa itsensä -15 -25 asteen pakkasessa jonka jälkeen muuttuu suorasähkölämmitkseksi. Varmaan tosi hienoa ajaa 9 KW vastuksella 60 sentin kwh hinnalla?
- Anonyymi
Kaasulämmitys, anteeksi mikä, missä?
Ei mikään lämmönvaihdinsysteemi eikä "vilppi" muutu mitenkään suorasähkölämmitykseksi sammuttuaan...On näillä sivuilla niin hauskoja asiantuntijalausuntoja että ei tosikaan! - Anonyymi
Aika iso moottori sinun ilpissäsi jos se pysähtyneenäkin ottaa sähkötehoa 9 kW, yleensä asuntojen ilmanvaihtokojeiden moottorit ovat 150- 400 W tehoisia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaasulämmitys, anteeksi mikä, missä?
Ei mikään lämmönvaihdinsysteemi eikä "vilppi" muutu mitenkään suorasähkölämmitykseksi sammuttuaan...On näillä sivuilla niin hauskoja asiantuntijalausuntoja että ei tosikaan!Et siis ole kuullut maakaasusta lämmityksessä? Otan osaa. Kannattaa ottaa selvää ennenkuin kommentoi jos ei asiasta mitään tiedä. Yleisesti vilpit sammuttaa kompressorin -20 astetta kylmemmässä. Sen jälkeen se tuottaa lämmön sähkövastuksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika iso moottori sinun ilpissäsi jos se pysähtyneenäkin ottaa sähkötehoa 9 kW, yleensä asuntojen ilmanvaihtokojeiden moottorit ovat 150- 400 W tehoisia!
Toinen joka ei ole kuullut vesi-ilmalämpöpumpusta eli vilpistä.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18193653u
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Aloittajalta on vähän suhteellisuudentaju hakusessa!
Suurin kulutus Suomessa koskaan oli muutama vuosi sitten ja se oli aika tasan 15000 MW. Nykyisellä siirto- ja jakeluverkolla ei edes olisi mahdollista välittää 20000 MW tehoa!
Em. "ennätys" ei todennäköisesti mene rikki, suomalaiset ovat siinä määrin kyenneet vähentämään keskimääräistä kulutustaan että se ratkaissee. Pari- kolme vuorokautta kovia pakkasia ei vaikuta siten kuin pari- kolme viikkoa kovia pakkasia...- Anonyymi
13880 Mw meni rikki..ja aamulla käynnistyy teollisuus...
- Anonyymi
15 001 MW oli kulutus justiinsa äsken.
- Anonyymi
Ennen ajettiin bensa ja diesel autoilla ja sähkönkulutus oli enempi..
- Anonyymi
Pakastimet kuluttaa sähköä tolkuttomasti, hillot säilyy viileässä.🎃
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on481511Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.64941Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30677- 87647
- 46618
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14615Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24591Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56584- 8579
- 44531
- 61525
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47523Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan70520Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj14511- 37506
- 47480
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13472Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.132469Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa45419Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.26409