Seksikumppanien määrä, ikäsi ja oletko ollut pitkissä suhteissa vai kyse yhden yön jutuista ?
Kiinnostaisi tietää, kun olemme kumminkin seksuaalivähemmistö, niin seuran löytäminen ei ole niin yksinkertaista kuin vaikka heteroilla isoilla paikkakunnilla.
Kuinka monen eri naisen kanssa olet harrastanut seksiä?
17
1191
Vastaukset
- Anonyymi
6 eri naisen kanssa ja ikää on vajaa 50.pidän pitkistä parisuhteista
- Anonyymi
Peräkamarinpojan juttuja. Kiihottaa itseään tällaisilla avauksilla.
- Anonyymi
Ihan niin menis vaan reilusti seksi palstalle jos siitä pitää keskustella
- Anonyymi
Jos voisin valita viehättävistä heteronaisista niin olisin innokkaampi seksiseikkailija.
Omasta vähemmistöstä saa helmiä etsiä eläintarhan kanssa.- Anonyymi
Nehän just sitä seikkailua haluaa, heteronaiset. Lesbot hakee vaan pysyvää parisuhdetta loppuelämäksi.
- Anonyymi
Kolmen naisen kanssa. Ei yhtään yhden yön juttua.
- Anonyymi
Sama. Kolmen naisen kanssa. Yksi pitempi monen vuoden parisuhde Kaksi lyhyempää suhdetta. Ei yhtään yhden yön juttua.
Tykkään pitkistä parisuhteista,en hae hakemalla uusia seksi kokemuksia. Ei se määrä vaan laatu 😊
- Anonyymi
Miksi ihmeessä et mene seksi palstalle kun haluat seksistä puhua .
- Anonyymi
Vähän laskutavasta riippuu, mutta alle 20 joka tapauksessa. Yleensä olen pitkissä parisuhteissa ollut, mutta väliin mahtuu pari villimpää kautta. Ikä on 50 korvilla.
- Anonyymi
Sanoisin että olen ollut noin 30 kanssa. Ja voin väittää että 28 noista tuli yhden vuoden aikana kun olin sinkku.
- Anonyymi
Eikä sekään vielä paljon ole, 28 vuodessa, noin joka toinen viikko uus nainen 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä sekään vielä paljon ole, 28 vuodessa, noin joka toinen viikko uus nainen 😃
Oli se mulle vähän liikaa. Noh, kokemuksia..
- Anonyymi
Lukematon määrä 50 jälkeen sekosin laskuissa.
- Anonyymi
Noin kymmenen. En pidä yhdenyön jutuista, mutta ikäväkyllä loppuelämänkumppaniakaan en ole onnistunut löytämään. Ikää on noin 40.
- Anonyymi
357. Ikä 38
- Anonyymi
Olin ollut kolme kerta naisen kanssa elämän aikana mutta lopetin yhden illan juttuja kai 20v sitten. En ole 13 vuotta missään tekemisissä kenen kanssa 👍
- Anonyymi
Vähän samoilla mennään. Kahden naisen kanssa olen ollut mutta nyt yli 10 vuotta yksin... Ei oikein nuo yhdenillanjutut kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4764080Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743106Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461470- 831294
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m20122617-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291192Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14942Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen59918- 57884
Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.70863