Kuinka monen eri naisen kanssa olet harrastanut seksiä?

Anonyymi-ap

Seksikumppanien määrä, ikäsi ja oletko ollut pitkissä suhteissa vai kyse yhden yön jutuista ?

Kiinnostaisi tietää, kun olemme kumminkin seksuaalivähemmistö, niin seuran löytäminen ei ole niin yksinkertaista kuin vaikka heteroilla isoilla paikkakunnilla.

18

1580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

6 eri naisen kanssa ja ikää on vajaa 50.pidän pitkistä parisuhteista

• Anonyymi

Peräkamarinpojan juttuja. Kiihottaa itseään tällaisilla avauksilla.

• Anonyymi

Ihan niin menis vaan reilusti seksi palstalle jos siitä pitää keskustella

• Anonyymi

Jos voisin valita viehättävistä heteronaisista niin olisin innokkaampi seksiseikkailija.
      Omasta vähemmistöstä saa helmiä etsiä eläintarhan kanssa.

• Anonyymi

Nehän just sitä seikkailua haluaa, heteronaiset. Lesbot hakee vaan pysyvää parisuhdetta loppuelämäksi.

• Anonyymi

Kolmen naisen kanssa. Ei yhtään yhden yön juttua.

• Anonyymi

Sama. Kolmen naisen kanssa. Yksi pitempi monen vuoden parisuhde Kaksi lyhyempää suhdetta. Ei yhtään yhden yön juttua.
        Tykkään pitkistä parisuhteista,en hae hakemalla uusia seksi kokemuksia. Ei se määrä vaan laatu 😊

• Anonyymi

Miksi ihmeessä et mene seksi palstalle kun haluat seksistä puhua .

• Anonyymi

Vähän laskutavasta riippuu, mutta alle 20 joka tapauksessa. Yleensä olen pitkissä parisuhteissa ollut, mutta väliin mahtuu pari villimpää kautta. Ikä on 50 korvilla.

• Anonyymi

Sanoisin että olen ollut noin 30 kanssa. Ja voin väittää että 28 noista tuli yhden vuoden aikana kun olin sinkku.

• Anonyymi

Eikä sekään vielä paljon ole, 28 vuodessa, noin joka toinen viikko uus nainen 😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä sekään vielä paljon ole, 28 vuodessa, noin joka toinen viikko uus nainen 😃

Oli se mulle vähän liikaa. Noh, kokemuksia..

• Anonyymi

Lukematon määrä 50 jälkeen sekosin laskuissa.

• Anonyymi

Noin kymmenen. En pidä yhdenyön jutuista, mutta ikäväkyllä loppuelämänkumppaniakaan en ole onnistunut löytämään. Ikää on noin 40.

• Anonyymi

357. Ikä 38

• Anonyymi

Olin ollut kolme kerta naisen kanssa elämän aikana mutta lopetin yhden illan juttuja kai 20v sitten. En ole 13 vuotta missään tekemisissä kenen kanssa 👍

• Anonyymi

Vähän samoilla mennään. Kahden naisen kanssa olen ollut mutta nyt yli 10 vuotta yksin... Ei oikein nuo yhdenillanjutut kiinnosta.

• Anonyymi

Noin 20 naisen. Pari pitkää parisuhdetta ja sitten erilaisia tapailu-, seksi- , fwb- ym suhteita, yhdenillsnjuttuja on vaan ihan pari.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3810
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      184
      3047
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2946
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2441
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      363
      2230
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1880
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1575
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      33
      1447
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1388
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1362
    Aihe