Kuinka monen eri naisen kanssa olet harrastanut seksiä?

Anonyymi-ap

Seksikumppanien määrä, ikäsi ja oletko ollut pitkissä suhteissa vai kyse yhden yön jutuista ?

Kiinnostaisi tietää, kun olemme kumminkin seksuaalivähemmistö, niin seuran löytäminen ei ole niin yksinkertaista kuin vaikka heteroilla isoilla paikkakunnilla.

18

1489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

6 eri naisen kanssa ja ikää on vajaa 50.pidän pitkistä parisuhteista

• Anonyymi

Peräkamarinpojan juttuja. Kiihottaa itseään tällaisilla avauksilla.

• Anonyymi

Ihan niin menis vaan reilusti seksi palstalle jos siitä pitää keskustella

• Anonyymi

Jos voisin valita viehättävistä heteronaisista niin olisin innokkaampi seksiseikkailija.
      Omasta vähemmistöstä saa helmiä etsiä eläintarhan kanssa.

• Anonyymi

Nehän just sitä seikkailua haluaa, heteronaiset. Lesbot hakee vaan pysyvää parisuhdetta loppuelämäksi.

• Anonyymi

Kolmen naisen kanssa. Ei yhtään yhden yön juttua.

• Anonyymi

Sama. Kolmen naisen kanssa. Yksi pitempi monen vuoden parisuhde Kaksi lyhyempää suhdetta. Ei yhtään yhden yön juttua.
        Tykkään pitkistä parisuhteista,en hae hakemalla uusia seksi kokemuksia. Ei se määrä vaan laatu 😊

• Anonyymi

Miksi ihmeessä et mene seksi palstalle kun haluat seksistä puhua .

• Anonyymi

Vähän laskutavasta riippuu, mutta alle 20 joka tapauksessa. Yleensä olen pitkissä parisuhteissa ollut, mutta väliin mahtuu pari villimpää kautta. Ikä on 50 korvilla.

• Anonyymi

Sanoisin että olen ollut noin 30 kanssa. Ja voin väittää että 28 noista tuli yhden vuoden aikana kun olin sinkku.

• Anonyymi

Eikä sekään vielä paljon ole, 28 vuodessa, noin joka toinen viikko uus nainen 😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä sekään vielä paljon ole, 28 vuodessa, noin joka toinen viikko uus nainen 😃

Oli se mulle vähän liikaa. Noh, kokemuksia..

• Anonyymi

Lukematon määrä 50 jälkeen sekosin laskuissa.

• Anonyymi

Noin kymmenen. En pidä yhdenyön jutuista, mutta ikäväkyllä loppuelämänkumppaniakaan en ole onnistunut löytämään. Ikää on noin 40.

• Anonyymi

357. Ikä 38

• Anonyymi

Olin ollut kolme kerta naisen kanssa elämän aikana mutta lopetin yhden illan juttuja kai 20v sitten. En ole 13 vuotta missään tekemisissä kenen kanssa 👍

• Anonyymi

Vähän samoilla mennään. Kahden naisen kanssa olen ollut mutta nyt yli 10 vuotta yksin... Ei oikein nuo yhdenillanjutut kiinnosta.

• Anonyymi

Noin 20 naisen. Pari pitkää parisuhdetta ja sitten erilaisia tapailu-, seksi- , fwb- ym suhteita, yhdenillsnjuttuja on vaan ihan pari.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6414
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3833
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3210
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1736
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      979
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      966
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      890
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      869
    Aihe