Kuinka monen eri naisen kanssa olet harrastanut seksiä?

Anonyymi-ap

Seksikumppanien määrä, ikäsi ja oletko ollut pitkissä suhteissa vai kyse yhden yön jutuista ?

Kiinnostaisi tietää, kun olemme kumminkin seksuaalivähemmistö, niin seuran löytäminen ei ole niin yksinkertaista kuin vaikka heteroilla isoilla paikkakunnilla.

18

1855

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

6 eri naisen kanssa ja ikää on vajaa 50.pidän pitkistä parisuhteista

• Anonyymi

Peräkamarinpojan juttuja. Kiihottaa itseään tällaisilla avauksilla.

• Anonyymi

Ihan niin menis vaan reilusti seksi palstalle jos siitä pitää keskustella

• Anonyymi

Jos voisin valita viehättävistä heteronaisista niin olisin innokkaampi seksiseikkailija.
      Omasta vähemmistöstä saa helmiä etsiä eläintarhan kanssa.

• Anonyymi

Nehän just sitä seikkailua haluaa, heteronaiset. Lesbot hakee vaan pysyvää parisuhdetta loppuelämäksi.

• Anonyymi

Kolmen naisen kanssa. Ei yhtään yhden yön juttua.

• Anonyymi

Sama. Kolmen naisen kanssa. Yksi pitempi monen vuoden parisuhde Kaksi lyhyempää suhdetta. Ei yhtään yhden yön juttua.
        Tykkään pitkistä parisuhteista,en hae hakemalla uusia seksi kokemuksia. Ei se määrä vaan laatu 😊

• Anonyymi

Miksi ihmeessä et mene seksi palstalle kun haluat seksistä puhua .

• Anonyymi

Vähän laskutavasta riippuu, mutta alle 20 joka tapauksessa. Yleensä olen pitkissä parisuhteissa ollut, mutta väliin mahtuu pari villimpää kautta. Ikä on 50 korvilla.

• Anonyymi

Sanoisin että olen ollut noin 30 kanssa. Ja voin väittää että 28 noista tuli yhden vuoden aikana kun olin sinkku.

• Anonyymi

Eikä sekään vielä paljon ole, 28 vuodessa, noin joka toinen viikko uus nainen 😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä sekään vielä paljon ole, 28 vuodessa, noin joka toinen viikko uus nainen 😃

Oli se mulle vähän liikaa. Noh, kokemuksia..

• Anonyymi

Lukematon määrä 50 jälkeen sekosin laskuissa.

• Anonyymi

Noin kymmenen. En pidä yhdenyön jutuista, mutta ikäväkyllä loppuelämänkumppaniakaan en ole onnistunut löytämään. Ikää on noin 40.

• Anonyymi

357. Ikä 38

• Anonyymi

Olin ollut kolme kerta naisen kanssa elämän aikana mutta lopetin yhden illan juttuja kai 20v sitten. En ole 13 vuotta missään tekemisissä kenen kanssa 👍

• Anonyymi

Vähän samoilla mennään. Kahden naisen kanssa olen ollut mutta nyt yli 10 vuotta yksin... Ei oikein nuo yhdenillanjutut kiinnosta.

• Anonyymi

Noin 20 naisen. Pari pitkää parisuhdetta ja sitten erilaisia tapailu-, seksi- , fwb- ym suhteita, yhdenillsnjuttuja on vaan ihan pari.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      20
      1334
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1231
    3. 64
      1220
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1205
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1049
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      957
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      923
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      84
      847
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      824
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      791
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      676
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      656
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      618
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      582
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      564
    20. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      544
    Aihe