Sarkajuhla 2024

Anonyymi-ap

Oisko täällä ketään joka kutsuttu Sarkajuhlaan aveciksi 2024 maaliskuussa?

Kiinnostaa tietää millaisia kokemuksia muilla on kenties aiemmilta vuosilta. Mitä etikettiin kuuluu, mitä tansseja pitää osata ? Millaisia mekkoja teillä on ?

Kertokaa kaikki, aiemmilta vuosilta ja myös uusia kanssajännittäjiä olis kiva tavata. :)

23

1357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mäkin menossa tämän vuoden juhlaan! Jännittää, enkä tiedä vielä mitä kaikkea on tiedossa enkä vielä oo miettiny edes asua!!

    • Anonyymi

      mäki menossa tänä vuonna :) pitääkö huivia muuten pitää ruokailun aikana vai just toisinpäin? 🙈

    • Anonyymi

      Itsekkin olen menossa tän vuoden juhlaan!
      Mulla on mekko mutten tiiä onko se oikeanlainen. Mietin myös minkälaisia kenkiä muut on käyttäneet tanssi harjoituksissa?

      • Anonyymi

        Mua mietityttää myös mitä kenkiä tanssiharjoituksissa on käytetty? Otan tennarit, sillä ne oli kai ohjeen mukaan ok? 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua mietityttää myös mitä kenkiä tanssiharjoituksissa on käytetty? Otan tennarit, sillä ne oli kai ohjeen mukaan ok? 😅

        Mäki otan tennarit! Ei oo muita, joten ne saa kelvata 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua mietityttää myös mitä kenkiä tanssiharjoituksissa on käytetty? Otan tennarit, sillä ne oli kai ohjeen mukaan ok? 😅

        Suosittelisin siellä harjoituksissa käyttämään niitä juhlakenkiä joita pidät sitten oikeissa juhlissa, jotta jalat tottuvat niihin juhlakenkiin ja pahimmilta rakoilta/hiertymiltä vältytään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelisin siellä harjoituksissa käyttämään niitä juhlakenkiä joita pidät sitten oikeissa juhlissa, jotta jalat tottuvat niihin juhlakenkiin ja pahimmilta rakoilta/hiertymiltä vältytään

        Ohjeissa sanottiin ettei korkkareita suositella. Ne jalkaan vasta kenraalissa :)


    • Anonyymi

      Tulossa myös! En oo mekkoa tai muutakaan vielä kyllä hommannut. Ite ymmärsin että huivia tulisi käyttää ruokailun ajan!

    • Anonyymi

      Oisko jollakin tietoa pukeutumis etiketistä?

      • Anonyymi

        Kuulemma olkapäiden tulisi olla peitossa eikä saa olla mitenkään liian avonainen kaula-aukko. Tai ainakin tällaista oma poikaystäväni kertoi asiasta. Ja pituus tulisi olla nilkkaan asti suunnilleen siihen palloluuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemma olkapäiden tulisi olla peitossa eikä saa olla mitenkään liian avonainen kaula-aukko. Tai ainakin tällaista oma poikaystäväni kertoi asiasta. Ja pituus tulisi olla nilkkaan asti suunnilleen siihen palloluuhun.

        Tiedätkö pitääkö olla huivi, jos mekossa on hihat?


    • Anonyymi

      Tietääkö kukaa Saako mekossa olla halkioita?

      • Anonyymi

        saa olla kai halkio, mutta ei nyt mikään järkyttävän iso 😅


    • Anonyymi

      Minäkin olisin menossa! Onko kellään tietoa kuuluiko mekon olla iltapuvun vai juhlapuvun tyylinen?

      • Anonyymi

        Iltapuku mutta juhlallinen? 🤣


    • Anonyymi

      Minäkin olen tulossa sarkajuhliin aveciksi. Miten ne tanssit oli, onko pakollisia?

      • Anonyymi

        Tietääkseni on joo!


    • Anonyymi

      Hei, mille päivälle tapahtuma osuu tänä vuonna? Muistelen tässä omia ja kysyn mielenkiinnosta

    • Anonyymi

      Mitenkäs onko täällä muita jotka ei pääse tanssiharjoituksiin? Pelottaa että meneekö tanssit ihan mönkään juhlapäivänä...

      • Anonyymi

        Et oo ainoo joka ei pääse niin ei hätää! Kenraalissa harkataan vielä ja sun pari voi forwardata tanssiopen kuvaamat videot tansseista näin etukäteen :)


    • Anonyymi

      Moii, majotutteko sokos hotel presidentissä? Taidan tarvita juhlapäivänä vähän apua iltapuvun kiinni laitossa xd

      • Anonyymi

        Mä majotun siellä


      • Anonyymi

        onks tää selvinny? tarviitko vielä apuu?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1932
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1403
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1280
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1275
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1191
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1111
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 17
      1025
    Aihe