Oisko täällä ketään joka kutsuttu Sarkajuhlaan aveciksi 2024 maaliskuussa?
Kiinnostaa tietää millaisia kokemuksia muilla on kenties aiemmilta vuosilta. Mitä etikettiin kuuluu, mitä tansseja pitää osata ? Millaisia mekkoja teillä on ?
Kertokaa kaikki, aiemmilta vuosilta ja myös uusia kanssajännittäjiä olis kiva tavata. :)
Sarkajuhla 2024
24
1801
Vastaukset
- Anonyymi
Mäkin menossa tämän vuoden juhlaan! Jännittää, enkä tiedä vielä mitä kaikkea on tiedossa enkä vielä oo miettiny edes asua!!
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18194373z
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
mäki menossa tänä vuonna :) pitääkö huivia muuten pitää ruokailun aikana vai just toisinpäin? 🙈
- Anonyymi
Itsekkin olen menossa tän vuoden juhlaan!
Mulla on mekko mutten tiiä onko se oikeanlainen. Mietin myös minkälaisia kenkiä muut on käyttäneet tanssi harjoituksissa?- Anonyymi
Mua mietityttää myös mitä kenkiä tanssiharjoituksissa on käytetty? Otan tennarit, sillä ne oli kai ohjeen mukaan ok? 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua mietityttää myös mitä kenkiä tanssiharjoituksissa on käytetty? Otan tennarit, sillä ne oli kai ohjeen mukaan ok? 😅
Mäki otan tennarit! Ei oo muita, joten ne saa kelvata 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelisin siellä harjoituksissa käyttämään niitä juhlakenkiä joita pidät sitten oikeissa juhlissa, jotta jalat tottuvat niihin juhlakenkiin ja pahimmilta rakoilta/hiertymiltä vältytään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelisin siellä harjoituksissa käyttämään niitä juhlakenkiä joita pidät sitten oikeissa juhlissa, jotta jalat tottuvat niihin juhlakenkiin ja pahimmilta rakoilta/hiertymiltä vältytään
Ohjeissa sanottiin ettei korkkareita suositella. Ne jalkaan vasta kenraalissa :)
- Anonyymi
Tulossa myös! En oo mekkoa tai muutakaan vielä kyllä hommannut. Ite ymmärsin että huivia tulisi käyttää ruokailun ajan!
- Anonyymi
Oisko jollakin tietoa pukeutumis etiketistä?
- Anonyymi
Kuulemma olkapäiden tulisi olla peitossa eikä saa olla mitenkään liian avonainen kaula-aukko. Tai ainakin tällaista oma poikaystäväni kertoi asiasta. Ja pituus tulisi olla nilkkaan asti suunnilleen siihen palloluuhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulemma olkapäiden tulisi olla peitossa eikä saa olla mitenkään liian avonainen kaula-aukko. Tai ainakin tällaista oma poikaystäväni kertoi asiasta. Ja pituus tulisi olla nilkkaan asti suunnilleen siihen palloluuhun.
Tiedätkö pitääkö olla huivi, jos mekossa on hihat?
- Anonyymi
Tietääkö kukaa Saako mekossa olla halkioita?
- Anonyymi
saa olla kai halkio, mutta ei nyt mikään järkyttävän iso 😅
- Anonyymi
Minäkin olisin menossa! Onko kellään tietoa kuuluiko mekon olla iltapuvun vai juhlapuvun tyylinen?
- Anonyymi
Iltapuku mutta juhlallinen? 🤣
- Anonyymi
Minäkin olen tulossa sarkajuhliin aveciksi. Miten ne tanssit oli, onko pakollisia?
- Anonyymi
Tietääkseni on joo!
- Anonyymi
Hei, mille päivälle tapahtuma osuu tänä vuonna? Muistelen tässä omia ja kysyn mielenkiinnosta
- Anonyymi
Mitenkäs onko täällä muita jotka ei pääse tanssiharjoituksiin? Pelottaa että meneekö tanssit ihan mönkään juhlapäivänä...
- Anonyymi
Et oo ainoo joka ei pääse niin ei hätää! Kenraalissa harkataan vielä ja sun pari voi forwardata tanssiopen kuvaamat videot tansseista näin etukäteen :)
- Anonyymi
Moii, majotutteko sokos hotel presidentissä? Taidan tarvita juhlapäivänä vähän apua iltapuvun kiinni laitossa xd
- Anonyymi
Mä majotun siellä
- Anonyymi
onks tää selvinny? tarviitko vielä apuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356