Klubilla yllättäen

Anonyymi-ap

Olemme keski-ikäinen aviopari ja vaimon kanssa menimme pitkän harkinnan jälkeen seksiklubille. Oli sovittu, että katsellaan ja ihmetellään ja päätetään sitten mennäänkö joskus toisella kerralla aktiivisemmin mukaan. Vaimolla oli päällä punainen pitsikorsetti, todella seksikäs mielestäni. Kiertelimme klubia ja oli kovasti kiihottavaa. Näimme suutelua ja suuseksiä, yhdessä nurkassa nainen ja kaksi miestä. Olimme baaritiskillä, kun seuraamme tuli tummaihoinen n. kolmikymppinen mies. Hän jutteli ja kyseli, silmäili vaimoani. Sitten viereen tuli vielä pariskunta, jotka alkoivat jututtaa minua. Tumma mies tuntui olevan asiantuntija tässä paikassa. Hän tarjoutui esittelemään tiloja vaimolleni. Minulla oli juttu kesken pariskunnan kanssa ja jäin baaritiskille. Katsoin kun vaimo lähti tumman miehen kanssa, mies ohjasi vaimoa pepun yläpuolelta hellästi painaen. Minua jututtanut pariskunta kiehnäsi toisiaan ja nainen kysyi haluanko katsella heitä. Nyökkäsin. Nainen meni baaritiskin alle ja otti mieheltä suihin. Samalla hän piti välillä minun paljaasta jalasta kiinni ja hyväili vähän. Minulla seisoi kivikovana. Nainen kääntyi minuun päin ja kysyi, että saako ottaa minultakin suihin. Kiittelin tarjouksesta ja sanoin, että vaimon kanssa sovittiin, että katsellaan vain tämä kerta. Nainen ymmärsi ja he vaihtoivat paikkoja. Mies alkoi nuolla naisen pillua. Minä sanoin lähteväni etsimään vaimoani. Alakerrassa heitä ei näkynyt ja nousin portaita yläkertaan. Portaiden puolivälissä pysähdyin ja tunnistin sohvalta näkyvät jalat vaimoni omiksi ja vieressä mustat miehen jalat. Nostin katsetta ylöspäin ja näin, että he suutelevat. Vaimo selvästi epäröi, mutta mies nuoli vaimon kaulaa ja suuteli taas suulle. Tätä jatkui hetken aikaa ja lopuksi miehen iso käsi hyväili myös vaimoni rintoja. Mies kuiskasi jotain ja he nousivat ja menivät ovesta erilliseen huoneeseen. Oven yläpuolelle syttyi punainen valo. Menin yläkertaan ja katselin ympärilleni. Tuon oven vieressä oli toinen ovi, jonka päällä oli kyltti katsomo. Menin siitä ovesta sisään. Huoneessa oli kaksi miestä, istumassa penkeillä ja katsoivat viereiseen huoneeseen. Katseluhuone oli melko pimeä, viereinen huone himmeästi valaistu. Huoneessa oli sänky, jonka laidalla näin vaimoni istuvan. Säpsähdin kun näin, että vaimolla oli jalat levällään ja jalkojen välissä kontillaan tumma mies. Mies piti toisella kädellä vaimon korsetin haarakiilaa sivussa ja nuoli pillua. Istuin kolmannelle tuolille ja huomasin, että viereiset miehet runkkaavat kalujaan hitaasti. Minullakin seisoi kovasti ja hieroin kaluani boxereiden päältä. Tumma mies laski pienet alushousunsa samalla kun antoi kielihoitoa selvästi nauttivalle vaimolleni. Housuista tipahti esiin puolijäykkänä heiluva paksu ja pitkä kulli. Katsomohuoneen ovi avautui taas ja sisään tuli alakerran pariskunta. He tulivat viereeni ja katsoivat huoneeseen, jossa tumma mies oli nyt sängyllä kontallaan ja vaimoni hyväili hänen mahtikulliaan käsillään. Pariskunnan nainen katsoi minuun kysyvästi. Nostin hartioitani ihmetellen. Vaimoni veteli tumman kullin esinahkaa edestakaisin ja huomasin, että käsi ylettyy ympäri juuri ja juuri. Sitten hän veti esinahan ihan taakse, tumma iso terska osoitti kattoa kohti ja vaimoni aloitti sen nuolemisen. Iso terska upposi lopulta vaimon suuhun. Vieressä miehet runkkasivat jo täyttä vauhtia ja nauttivat näystä. Toisella puolen olevan pariskunnan nainen sanoi, että nyt varmasti sinuakin saa koskea? Laskin housuni lattialle, nojasin taakse ja annoin kaluni sojottaa. Nainen tarttui kaluuni, hänen miehensä tuli istumaan viereeni. Nainen runkkasi kaluani ja suuteli minua punaisilla huulillaan. Olin kuin huumattuna ja ajattelin, että tästä olen haaveillut. Vieressäni oleva vieras mies vatkasi kaluaan kiivasti, huohotti ja roiski spermat eteensä. Irroittauduin naisesta, että pääsin näkemään vaimoni huoneeseen. Siellä oltiin lähetyssaarnaajassa, tumma mies paineli mahtikulliaan vaimoni pilluun. Korsetti oli vielä päällä, mutta olkaimet olivat alhaalla, tissit ulkona ja haarakiila sivussa niin, että paksu kalu mahtui liukumaan pilluun esteettä.

3

3071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katseluhuoneen väki seurasi tiiviisti kun tumma mies pani vaimoani. Minäkin keskityin vain siihen, enkä vieraaseen naiseen, jonka käsi oli kaluni ympärillä. Vaimoni huohottaa ja puristelee tummia pakaroita käsillään. Yksi mies lähtee huoneestamme pois, toinen kiihdyttää runkkaustaan, kehuen miten ihana lutka tuolla on pantavana. Sitten hänkin ruiskii lastinsa lattialle ja lähtee huoneesta. Tumma mies nousee vaimoni päältä, mahtikulli heiluu ja kiiltelee komeana. Hän ojentaa kätensä, vetää vaimoni ylös sängystä ja ohjaa hänet seinää vasten. Vaimo nojaa seinään käsillään, pyllistää ja katsoo taakseen. Tumma mies asettelee kalua huulille ja painaa sen pohjaan. Vaimoni haukkoo henkeään ja ulahtaa. Mies pitää lantiosta kiinni ja aloittaa kunnon jyskytyksen. Pian hän vetää pitkän kullinsa ulos, vaimo menee polvilleen hänen eteensä, tumma mies runkkaa kaluaan ja lennättää spermat vaimon naamalle ja rinnoille. Mies käy hakemassa paperia ja tarjoaa niitä vaimolleni, joka pyyhkii spermat itsestään. Vieressäni oleva nainen tarttuu minua kädestä ja sanoo, että huone taitaa vapautua. Miehensä jäädessä istumaan, minä seuraan naista. Panohuoneen ovi aukeaa ja tumma mies tulee puolijäykkä kulli heiluen ulos. Me menemme naisen kanssa sisään ja törmäämme vaimooni, joka asettelee korsettia paremmin päälleen. Katson vaimoani, joka on säikähtäneen näköinen ja aikoo sanoa jotain. Toinen nainen keskeyttää hänet ja sanoo, että nyt on sinun vuoro katsella. Vaimo lähtee ja nainen painaa minut selälleen sängylle. Kullini on seisonut jo niin kauan, että sitä melkein särkee. Nainen heittää läpinäkyvät alusvaatteensa pois ja nousee päälleni. Käsi ohjaa kullini märän pillun suulle ja naisen lantio painautuu alas kullin upotessa sisään. Nainen pyörittää lantiotaan ja sanoo minulle, että vaimosi katselee, mitä haluat tehdä? Sanon, että haluan panna pyllyyn ja laueta sinne. Nainen nousee päältäni, ottaa laatikosta liukuvoidetta ja voitelee sillä kaluni huolellisesti. Sitten hän menee sängylle kontilleen, pylly kohti katsomoa. Otan rasvatuubin ja valutan sitä hänen pyllylleen. Hyväilen pyllyn reikää sormillani ja työnnän ensin yhden ja sitten kaksi sormea sisään. Vaimoni ei ole antanut minulle peppua ja kullini on täydessä tanassa kun tiedän pääseväni kokeilemaan. Asetun naisen taakse, sihtaan terskani reiälle, nainen nojaa käsiinsä ja sanoo, että paina hitaasti sisään. Ensin tuntuu, että en pääse sisään, mutta sitten kalu alkaa painua pikku hiljaa syvemmälle, kunnes olin naisen pyllyssä juurta myöden. Nainen sanoi, että nyt saat panna kunnolla peppuun ja näyttää vaimollesi. Minulla oli sellainen olo, että vaikka olisin ollut paikallani, olisin lauennut pian. Otin naisen pakaroista kiinni, levitin niitä ja painelin nautinnolla sisään ja ulos. Montaa työntöä ei tarvittu, kunnes laukesin naisen peräsuoleen. Vedin kullini ulos ja nainen jäi pyllistämään. Näin kuinka reikä oli vielä auki ja sperma valui naisen reisille.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­­N­­y­­­m­­­f­o­m­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9303
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      43
      2737
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2503
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1350
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe