Musta vaikka ihan tällainen: moi, oot ollut mielessä viime aikoina ja on harmittanut, ettei olla oltu yhteyksissä. Olisi kiva vaihtaa kuulumisia ja käydä vaikka kahvilla jossain. Sopisiko sinulle jonain päivänä?
Millainen viesti olisi kiva saada joltakin?
42
1026
Vastaukset
- Anonyymi
Tommosen minäkin haluisin🥰
- Anonyymi
Onpa ihana viesti jollekin! Tuumasta toimeen, jos vain sulla on numero tai s-postiosoite.
Mulle kyllä kävis jos mieheltä vuosien takaa tämmöisen saisin.- Anonyymi
Sehän siinä ristiriitaista onkin. Tollasen viestin vastaanottaisi niin mielellään, mut on hirvee kynnys itse sitä lähettää kellekään 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän siinä ristiriitaista onkin. Tollasen viestin vastaanottaisi niin mielellään, mut on hirvee kynnys itse sitä lähettää kellekään 😔
Se lähettää joka on vastausvuorossa. Sitäpaitsi mulla ei ole enää kännykkänumeroakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se lähettää joka on vastausvuorossa. Sitäpaitsi mulla ei ole enää kännykkänumeroakaan.
Mistään vuoroista kirjaa pidetä, jos toisesta välittää.
Mutta sekin lisää kynnystä lähettää viestiä, kun joskus vastaavaa on jollekin ehdottanut ja siihen ei ole vastattu ollenkaan tai vain jotain ympäripyöreää 😔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sekin lisää kynnystä lähettää viestiä, kun joskus vastaavaa on jollekin ehdottanut ja siihen ei ole vastattu ollenkaan tai vain jotain ympäripyöreää 😔Minun tarinassani on vuorot vaikka välitänkin. Mies kun on varattu, niin ei voi tietää onko viesti tervetullut.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sekin lisää kynnystä lähettää viestiä, kun joskus vastaavaa on jollekin ehdottanut ja siihen ei ole vastattu ollenkaan tai vain jotain ympäripyöreää 😔Itsellä kävi juurikin näin longtime ago, menin ja kysyin kahville, sain vain ympäripyöreän vastauksen. Toisella kerralla vastattiin että taidan vain levätä viikonlopun, se oli merkki minulle että toista ei edes kiinnosta, mutta parempi näin lopulta.
Ihmisten ongelma on etteivät sano asioita suoraan, varmaan toisen loukkaantumisen pelossa mutta turhaan.- Anonyymi
Accelerator_ kirjoitti:
Itsellä kävi juurikin näin longtime ago, menin ja kysyin kahville, sain vain ympäripyöreän vastauksen. Toisella kerralla vastattiin että taidan vain levätä viikonlopun, se oli merkki minulle että toista ei edes kiinnosta, mutta parempi näin lopulta.
Ihmisten ongelma on etteivät sano asioita suoraan, varmaan toisen loukkaantumisen pelossa mutta turhaan.Juu, suoraan puhumista kyllä arvostaa ihan eri tavalla, kun törmäilee tarpeeksi monta kertaa kieroilijoihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sekin lisää kynnystä lähettää viestiä, kun joskus vastaavaa on jollekin ehdottanut ja siihen ei ole vastattu ollenkaan tai vain jotain ympäripyöreää 😔Laita viestiä. Yhtä onnistunutta tapaamista kohden voi joutua lähestymään useita kertoja ja eri henkilöitä. Kuka nätistä viestistä suuttuisi.
Anonyymi kirjoitti:
Juu, suoraan puhumista kyllä arvostaa ihan eri tavalla, kun törmäilee tarpeeksi monta kertaa kieroilijoihin
Jep.
- Anonyymi
Tuohan kuulostaa ihan lupaavalle.
- Anonyymi
Pakettisi on saapunut noutopisteelle. Terveisin. Posti
- Anonyymi
Postnirdi tuskin tuo perille koska se menee mm auttamiseen automatic
- Anonyymi
Kiitos tämähän kävi nopeasti tilasin torverkosta eikun siis torista koiran talvitakin melkein kolmenkympin kaupat
- Anonyymi
no, minä olen odollut koska ne veikkauksesta ottavat yhteyttä onnitellakseen sadan miljoonan euron voitosta, mutta eihän nuo ole vielä. en tiedä.
- Anonyymi
Naisille ei kannata ainakaan laittaa mitään. Ne ei osaa vastata. Liian teknistä puuhaa.. tai narsismia.🤭
- Anonyymi
Käykö sulle mies useinkin näin, että naiset osoittautuvat hiljaisiksi ”narsisteiksi”?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö sulle mies useinkin näin, että naiset osoittautuvat hiljaisiksi ”narsisteiksi”?
Ei. Mutta kerta se on ensimmäinenkin. Syö sinä Puppe pääs😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Mutta kerta se on ensimmäinenkin. Syö sinä Puppe pääs😁
Miksiköhän ei vastaa, voiskohan siihen löytyä joku syy ihan viestin lähettäjästäkin. Näiden kahden viestin perusteella ainakin näin voisi arvella...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksiköhän ei vastaa, voiskohan siihen löytyä joku syy ihan viestin lähettäjästäkin. Näiden kahden viestin perusteella ainakin näin voisi arvella...
Ei voi..keijoilen teidän kanssanne. Tylsiä ihmisiä.
- Anonyymi
Henk.koht. viestiä en taida laittaa kun ei pahemmin tule sitä vastakaikua syystä kuitenkaan.
Parempi unohtaa koko mies.
Jos vaan moikataan kun/ jos, jossain nähdään, niin ei tule kummallekaan tukala olo.
Voi siis hyvin mies. ❣️- Anonyymi
Mulla ei ole sitä ongelmaa, vaikka haluaisinkin nähdä hänet ja olla yhteydessä häneen. En vain voi ottaa itse yhteyttä. Asumme sen verran kaukana toisistamme, ettei ole aihetta katsella ympärille kulkiessa missä vain. Täältä sivusta yksi mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ole sitä ongelmaa, vaikka haluaisinkin nähdä hänet ja olla yhteydessä häneen. En vain voi ottaa itse yhteyttä. Asumme sen verran kaukana toisistamme, ettei ole aihetta katsella ympärille kulkiessa missä vain. Täältä sivusta yksi mies
Vaikka asuis missä, niin sehän ei tarkoita että asuu siellä loppuelämän. Nykyään työpaikasta siirto toiseen tai sen vaihtaminenkin on nykypäivää. Mikään ei siis ole mahdotonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka asuis missä, niin sehän ei tarkoita että asuu siellä loppuelämän. Nykyään työpaikasta siirto toiseen tai sen vaihtaminenkin on nykypäivää. Mikään ei siis ole mahdotonta.
Se on minulle mahdoton asia. Enhän halua häiritä häntä. Siksi en myöskään tuppaudu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on minulle mahdoton asia. Enhän halua häiritä häntä. Siksi en myöskään tuppaudu.
Mua ei taas vois vähempää kiinnostaa joku välimatka jos oikeasti tapaan elämäni tyypin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ei taas vois vähempää kiinnostaa joku välimatka jos oikeasti tapaan elämäni tyypin.
Sitä ei niin hirveen usein tapahdu että kohtaa sellaisen ihmisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi soittaa ja jutella kuulumisia, jos on tuttu mukava ihminen kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et todellakaan häiritse. Vaikka olisit maailman äärissä, tunteet eivät häiviä kun kipinä on päässyt syttymään.
- Anonyymi
Menin ihastumaan viime viikonloppuna. Harvoin tuntee ketään kohtaan noin. Meidän välillä oli jotain, mitä en oo pitkään aikaan tuntenut.
- Anonyymi
Hieno viesti!!! Silloin kun on kaverilliset, ehkä hieman ihastuneet tuntemukset toista kohtaan, voi lähestyä rennon asiallisella viestillä. Myös joskus, kun tyttö ja poika haluaa syystä tai toisesta olla kaverisuhteessa toisiinsa, käy asian esittäminen näin helposti, ilman syvempien tunteiden punastumisia. Mutta silloin kun toinen pyörii mielessä muutenkin alati, ei suorasukainen lähestymistapa ehkä ensimmäisenä onnistu tai edes rohkeus riitä kokeilemaan. Silloin kun pitää toisesta todella paljon, toiselle luo jonkinkaltaisen sädekehän pään ylle, toinen näyttää arki minänä maailman kauneimmalta tytöltä, maailman kauneimmassa arki t-paidassa, kauneimpien yksityiskohtien keskellä. Itse saattaa kokea olevansa vähäinen, niin vähäinen ettei se kaunis tyttö jaksaisi, eikä haluaisi viettää aikaa tavallisen kaverin kanssa. Jotkut tytöt on syntyneet prinsessamaisiksi, vaikka he eivät sitä tiedosta, mutta tavallinen poika voi kokea sellaisen itselleen kielletyksi tai tytön liian hienoksi ja kauniiksi. Yleensä poikaa myös harmittaa, jos kanssakäyminen on jäänyt tervehdys tasolle, poika kokee syyllisyyttä siitä ja se myös osaltaan saattaa hankaloittaa kahvikutsun lähettämistä. Maailmassa parasta on, luonteva tai ujosteleva kahvihetki, jossa ilmassa liitelee ihastuksensekaisia pikku tähtiä., eikä ajatusten työstäminen onnistu.
https://youtu.be/itPJqReilIk- Anonyymi
Voi ei, pyydä ulos sitä tyttöä 🥹💗
- Anonyymi
Harmi, kun tähän osasi vastata vain hassuttelijat
- Anonyymi
Rehellinen? Ja koska tiedän jollain tasolla vain omat tunteeni, voin puhua vain niistä.
- Anonyymi
Sellainen, missä hän kertoo ihastumisestaan ja halustaan tutustua. Mahdollisesti ehdottaisi tapaamista. Sen ei tarvitse olla mitään isoa ja suunnitelmallista. Ihan vaikka vain ajelulle jonnekin, missä saisi rauhassa keskustella.
Minusta viestissä saisi myös näkyä pieni ujous/epävarmuus. Kertoisi ainakin siitä, että tunteet ovat todellisia ja oikeasti jännittää se viestin lähettäminen.
Kunhan se on omin sanoin kirjoitettu, niin tietää, että hän on oikeasti ajatellut. - Anonyymi
"Hei! Mietin, mitä sulle kuuluu? Olis kiva jutella pitkästä aikaa. Tuli ikävä kaikkia hauskoja hetkiä sun kanssasi."
- Anonyymi
"Hei. Anteeksi että olen pitänyt sinua idioottina ja ollut tarpeettoman ilkeä. Tarkoituksena ei ollut koskaan loukata sinua ja tunteitasi. En tahdo sinulle mitään pahaa. "
- Anonyymi
Kuoleman viesti
- Anonyymi
Tuo olisi tosi kiva viesti, jos tulisi henkilöltä, jota kohtaan on itsellä posit. tunteita.
joo ihan asialliselta kuulostaa, aina kannatta laittaa viestiä jos rohkenee itse en kyl yleensä uskalla, oon nii ujo 🤭 mukavaa päivää sulle 😇
- Anonyymi
"Moikka XxX! Lähdetkö kahville / kävelylle / leffaan ja jos, niin milloin sopii?"
T. XxX
Mikäli haluaa vieläkin omaperäisemmän viestin lähettää, niin laittaa runoa / musiikkia tms. jos tietää, että toinen sellaisesta tykkää.
Ehkä kuitenkin peruskysymys on varmin tapa, niin ei mene heti liian kikkailuksi ja metsään.
Mitään kaksimielistä ei ainakaan kannata laittaa.. - Anonyymi
Mitä jos vastaakin minuuteissa?Meneekö sitten fiilikset?Jotkut ihmiset alkaakin halveksiin jos vastaa liian innokkaasti takaisin. Tuota luonnepiirrettä minä en ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2465057- 1252303
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2351985Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641824- 1801680
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881537- 541424
- 621339
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751311- 1191181