Hei kaikki koirien ystävät!
Minun nimeni on Sirkka ja kerron teille papillon rotuisesta, tosi pienestä Pepi nimisestä poikakoirastani, jota myöskin perhoskoiraksi kutsutaan.
Sain Pepin vanhemmiltani, vielä heidän luonaan asuessani.
Pepi on aina ollut hyvin mustasukkainen minusta harvoille poikaystävilleni mutta tyttöystäviäni hän suorastaan rakastaa.
En ollut vielä sillai ollut kenenkään pojan kanssa kun Pepi vei minulta neitsyyteni pienellä koiran kikkelillään.
Kun nukuin ilman peittoa tai lueskelin sängyssä selälläni maaten, tuli Pepi aina haistelemaan ja hieromaan kikkeliään pikkareihini, saaden siitä orkut itselleen.
Kerran kun olin tullut suihkusta ja makoilin ilman vaatteita sängylläni, käytti Pepi heti tilaisuutta hyväkseen ja alkoi kyhnyttämään kikkeliään pillussani ja niin raisua sen meno oli että rikkoi immenkalvoni.
Sen jälkeen sen piti joka ilta saada panna minua kunnes opetin sille että ei on ei ja että pitää sievästi tassua nostamalla pyytää ensin lupa panemiseeni.
Jos en joskus anna lupaa siihen niin se on oppinut hyväksymään sen.
Kivat orkut siitä aina minäkin saan ja samaa tykkäävät myöskin jotkut tyttöystävänikin.
Minä ja mun koirani nimeltään Pepi.
Anonyymi-ap
1
3340
Vastaukset
- Anonyymi
Spedellä taas jutut on ku juosten kustuja buaahaa
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082525
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401664Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431305Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2971121Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3151075Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561032Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen221020- 55936
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21843Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12835