Sanoin m iehelleni että nyt on aika

Anonyymi-ap

etsiä meidän perheelle isompi asunto joku omakotitalo. Meitä on niin pajon, hänen kersat, munlapset ja tulevat yhteiset. Haluisin 6 huonetta ja keittiön ja piharakennuksen, mutta hän ei ollut mielissään. Minusta olisi kiva kun kaikilla olisi omat huoneet, jotka sais ite siivota, vaikkei mihen kersat oo kun pari kertaa uvodessa niin olisi kiva kun ei tarvi nähdä heitä täällä sotkemassa muissa tiloissa.
Olen itse työtön että mies joutuisi sen itselleen ostamaan mutta miä väliä kuka sen ostaa, asunnon tarvii kaikki, ja tilaa. Olen jo katellu isoja taloja muttei mies ole yhtään kiinnostunu. Sanoin ettei hänen lapset sitten voi olla täällä kun ei mahdu. Outoa ettei ole kiinnostunut mistään.
Minulla on kotona paljon tekemistä lasten kanssa, ja kun hänen kersat tulee niin sitten sitä vasta onkin, huutelevat, riehuvat sotkevat ja kaikkee auheeta kiusaamista, niin voisivat olla omissa huoneissaan häpeemässä tekojaan.
Haluisin niin ison omakotitalon jota voisin sisustaa. Miten saisin kiinnostumaan.
On ihnaa olla uusi äiti ja olla ison perheen kasvattaja. Miehe eksää suututtaa ja raivoaa välillä, nauramme vaan.

7

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä ei onneksi meis ole koskaan pakottanut meitä näkemään pehreen rikojia sutturoitaan. Miksi olisi, eihän ne kuulu meidän perheeseen eikä sukuun. Jos rikkoo perheen niin miksi semmoiset naikkoset pitäisi hyvksyä? En ymärä
      Olisi järkyttävää pakottaa lapet näkemään isänsä sutturoita jotka veivät heidänisänsä ja haukkuvat koko suvun.
      Lapset eivät kaipaa enempää murhetta kuin ovat saaneet kun sutturat rikkovat perheen ja vievät lstenisän ja lapset jäävät i sätömiksi.
      Meille ie sutturat ole tule se on velvä, miski pitäisi ottaa ne meille sotkemaan ja haukkumaan? Mies snaookin että sutturat ovat meille erittäin huono asruaa, joten ei ole meitä pakottanut tulemaanniitä katsomaan eikä pakottanut meitä ottamaan heitä meilleasumaan . Lapset ovat erittäin onnellisia kun isä ei pakota meitä näkemään naikoksiaan. On surulilsta kun joitkut lapset pakotetaan, meillä ei.
      Miksi pitäisi hyväksyä perheenrikkojat meille asumaan ja kiusaamaan ja haukkumaan meitä??? Olemme erittäin etuoikeutettuja ja onnekkaita kun olemme saaneet olla rauhassa j turvass perheenrikkojilta. En voisi katsoa lapsiani silmiin jos pakottaisin sutturoita näkemään. En varmaan enää lapsiani tuntisi jos sutturat olisivat haukkuneet ja kiusanneet lapsemme, nythän he ovat vaan estäneet meihen meille tulon lapsia kantsomaan, mutta mnipuloitmies, onneksi ei tarvi nähdä, lapset sanookin että olen maailman ihanin iti, kun en pakottanut ehitä näkemään isänsä sutusoita. Nyt aikuiset lapset sanovat että olen ihan aäiti ja mumi, niin meillä ollaan onnellisia ja onnekkaita. Mies ja isä vietiin mutta meille jäi kaikki muu, suku ja noppiki on onnellinen.

    • Anonyymi

      Ihanaa elämä sinulla ja upea perhe jonka kanssa elää. Miehesi on varmasti kultainen kumppani. Toivottavasti hänen lapsensa.saavat omat huoneet tulevasta kodistanne ja siunausta elämäänne ja toivottavasti saattr myös paljon yhteisiäkin omia biologisia lapsia!

      • Anonyymi

        😇🐜🏡💶🔨


    • Anonyymi

      Mene aloittaja töihin ja osta itse se talo.

      • Anonyymi

        Aloittaja on ikivanha trolliämmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on ikivanha trolliämmä.

        Ihan niin ja hyvin sairas mieleltään. Keksii juttuja päästään yrittäen saada reagointia.


    • Anonyymi

      Asenne miten puhut hänen lapsistaan on kamala, mutta luulen että itseasiassa olet joku vanha exä joka aina vaan katkerana keksii juttua jutun perään.
      Ei tuollainen ihminen tartte edes sitä miestä , joten teet hönelle palveluksen kun lähdet niiden ns lastesi kanssa pois mielikuvitus maailmassastasi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1569
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      20
      1209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1049
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1031
    6. 4
      932
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      928
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      921
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      902
    Aihe