Mutta hän ei ajattele minua. Ei tunteiden tasolla eikä välittämisen. Miksi sitten ajattelen jos en saa sitä samaa välittämistä takaisin. Hänen eteen kävisin vaikka helvetin läpi ja tulisin takaisin oppineena jotta voisin auttaa häntä parhaani mukaan. Hän ei halua oppia tai nähdä vaivaa.
Ajattelen häntä
54
670
Vastaukset
- Anonyymi
Aloin hänen kanssaan käyttäytymään samalla tavalla kuin hän. En tiedä miksi aloin olemaan jotenkin itseä enemmän syyttävä kaikesta. Hän ei vain koskaan mieti tämmöisiä asioita joten en senkään vertaa merkinnyt hänelle. ap
- Anonyymi
Mistä voi tietää mitä toinen ihminen ajattelee?
Täysin mahdotonta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä voi tietää mitä toinen ihminen ajattelee?
Täysin mahdotonta.Tuo oli olettamus. Hänen käytöksensä on antanut ymmärtää asioita.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18196077I
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Sanan helinää?Oletko yhtään näyttänyt teoilla hänelle tuota.?
- Anonyymi
Olen näyttänyt että osaan kehittyä ja kuunnella. Oppia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen näyttänyt että osaan kehittyä ja kuunnella. Oppia.
Ei riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä.
Mistä sinä sen tiedät.
- Anonyymi
Tiedätkö miltä tuntuu kun olet yksin itsemurhan partaalla. Tuntuu ettei kukaan välitä. Ihminen jota rakastat pitää hauskaa viereusessä asunissa kuulet sen äänen jatkuvasti . Kuuntelet sitä illasta toiseen itkien yksin. Eikä se edes kysy koskaan mitä kuuluu.
- Anonyymi
Tiedän paitsi tuota rakastat kohtaa en ole kokenut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän paitsi tuota rakastat kohtaa en ole kokenut.
Nii eli et tiedä siis. Et tiedä yhtään mitään miltä se tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii eli et tiedä siis. Et tiedä yhtään mitään miltä se tuntuu.
En tiedä miltä tuntuu kuunnella ihmistä jota rakastaa toisesta asunnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä miltä tuntuu kuunnella ihmistä jota rakastaa toisesta asunnosta.
Eikun se että muutut toiselle täysin näkymättömäksi. Yhtä äkkiä se lakkaa välitämästä kokonaan. Se tietää sun tunteet se tietää miten voit muttei se välitä. Ja joudut vielä koko ajan kuulemaan sen äänen. Se oli kidutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun se että muutut toiselle täysin näkymättömäksi. Yhtä äkkiä se lakkaa välitämästä kokonaan. Se tietää sun tunteet se tietää miten voit muttei se välitä. Ja joudut vielä koko ajan kuulemaan sen äänen. Se oli kidutusta.
Eipä ole sellaista kokemusta. En oikein ole rakastanut aiemmin ja rakastan vain yhtä henkilöä tälläkin hetkellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa,onko hän pannut siellä ketään?Se saattaa olla vieläkin kiduttavampaa kuunnella sitä voihkintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa,onko hän pannut siellä ketään?Se saattaa olla vieläkin kiduttavampaa kuunnella sitä voihkintaa.
En käynyt kysymässä. Ei se ollut hänen asunto.
- Anonyymi
Voi,ei!Mulla on melkein samanlailla mutta en kyllä itke enkä itsaria haudo.
Tavallaan oon tyytyväinen hänen puolestaan.Eikö se oo rakkautta että haluaa rakkaalleen hyvää.
Mieti se niin.Ala ihmeessä sinäkin vaikka väkisin keksiin jotain virikettä elämääsi,ota vaikka entisiin tuttuihin yhteyttä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi te oikein jäätte tälläisiin suhteisiin? Roikutte kuin traumasidotut reppanat kiinni jossain toisessa joka nyttää joka solullaan teille ettei välitä eikä kiinnosta. Saman katon ollessa se toinen vain hyötyy, käyttää häikäilemättä hyväksi ja loisii teistä koska te annatte. Ei se paremmaksi muutu koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallaan oon tyytyväinen hänen puolestaan.Eikö se oo rakkautta että haluaa rakkaalleen hyvää.
Mieti se niin.Ala ihmeessä sinäkin vaikka väkisin keksiin jotain virikettä elämääsi,ota vaikka entisiin tuttuihin yhteyttä.Kuhan puran vanhoja traumoja. Ehkä sekin muisto helpottaa joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti se niin.Ala ihmeessä sinäkin vaikka väkisin keksiin jotain virikettä elämääsi,ota vaikka entisiin tuttuihin yhteyttä.Onko mahdollista jutella? Kun täällä palstalla ei voi koskaan tietää kuka kirjoittaa tai huutelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi te oikein jäätte tälläisiin suhteisiin? Roikutte kuin traumasidotut reppanat kiinni jossain toisessa joka nyttää joka solullaan teille ettei välitä eikä kiinnosta. Saman katon ollessa se toinen vain hyötyy, käyttää häikäilemättä hyväksi ja loisii teistä koska te annatte. Ei se paremmaksi muutu koskaan.
Täh. Tuossa vaiheessa jo erottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskaan ole asuttu yhdessä. Voitko värittää vaikka värityskirjaa jos jotain pitää värittää niin tarvitse omia kuvitelmia lisätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuhan puran vanhoja traumoja. Ehkä sekin muisto helpottaa joskus.
Hyvä että käsittelet jotain. Ehkä sekin on eteenpäin kun ajattelet jotakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mahdollista jutella? Kun täällä palstalla ei voi koskaan tietää kuka kirjoittaa tai huutelee.
Kyllä voi jutella.Olen vain menossa kohta nukkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käynyt kysymässä. Ei se ollut hänen asunto.
Mieti jos asuisit niin että hän olisi sinun seinä,katto tai lattia naapurisi.Tilanne olisi pahempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti jos asuisit niin että hän olisi sinun seinä,katto tai lattia naapurisi.Tilanne olisi pahempi.
Se nyt ois tuntunut aivan yhtä pahalta. Kaikki se välinpitämättömyys. Mitään väliä missä muodossa se tapahtui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä mulle oli siinä vaiheessa sama paneeko se jotain muuta. Se siinä satutti enemmän kuin olisin ollut vieras niinkuin ei tunnettaisi.Ihan niinkuin mitään ei olisi ikinä ollutkaan.
Hei, tiedän miltä tuntuu, on samanlaisia ajatuksia, annoit aika hyvän kuvauksen minkälaista elämäni on viimekuukausina ollut. ehkä suomalaiseen kulttuuriin kuuluu että asioista ei puhuta ja oman elämän murheet itketään visusti muiten katseilta piilossa omassa yksinäisyydessä 4-seinän sisällä kotona. oikein paljon siunausta ja parempaa uutta vuotta sulle toivon 😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä mulle oli siinä vaiheessa sama paneeko se jotain muuta. Se siinä satutti enemmän kuin olisin ollut vieras niinkuin ei tunnettaisi.Ihan niinkuin mitään ei olisi ikinä ollutkaan.
Tuliko sinulla sitten ystävästä tuo tunne?
- Anonyymi
AnttiMakkonen kirjoitti:
Hei, tiedän miltä tuntuu, on samanlaisia ajatuksia, annoit aika hyvän kuvauksen minkälaista elämäni on viimekuukausina ollut. ehkä suomalaiseen kulttuuriin kuuluu että asioista ei puhuta ja oman elämän murheet itketään visusti muiten katseilta piilossa omassa yksinäisyydessä 4-seinän sisällä kotona. oikein paljon siunausta ja parempaa uutta vuotta sulle toivon 😇
Se oli yksinäisyys ehkä rankinta. Jotenkin se on jättänyt sellaisen tunteen että oikeasti ole kellekään tärkeä tässä elämässä. Paremman puutteessa menen. Niin ystävänä kuin parisuhteissakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli yksinäisyys ehkä rankinta. Jotenkin se on jättänyt sellaisen tunteen että oikeasti ole kellekään tärkeä tässä elämässä. Paremman puutteessa menen. Niin ystävänä kuin parisuhteissakin.
Selittääkö se sinun käytöstä ystävälle? Miksi lähdet pois vaikka itse tiedät tuon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko sinulla sitten ystävästä tuo tunne?
Ihan kaikista ystävistä ja kumppaneista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kaikista ystävistä ja kumppaneista.
Miksi itse jätät ystävän jos koet sitä että pelkäät itse tulleesi jätetyksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi itse jätät ystävän jos koet sitä että pelkäät itse tulleesi jätetyksi?
Mistä sä puhut? En puhu mistään ystävästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä puhut? En puhu mistään ystävästä.
Varmaan omasta tarinasta niin kuin kaikki täällä palstalla.
- Anonyymi
Aloitus on nyt olettamuksia toisesta ja näkökulmastaan täynnä.
- Anonyymi
Ihan toisen puheen ja sanojen perusteella on nyt kirjoitettu.
- Anonyymi
Täällä on joku tyyppi kuka yrittää kokoajan ihmisten kohdalla ketkä asuu yksin toitottaa tuota itsemurhaa.
Tulee mieleen joku dekkari missä suunnitellaan eli pohjustetaan murhaa, lavastettua itsemurhaa jollekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on joku tyyppi kuka yrittää kokoajan ihmisten kohdalla ketkä asuu yksin toitottaa tuota itsemurhaa.
Tulee mieleen joku dekkari missä suunnitellaan eli pohjustetaan murhaa, lavastettua itsemurhaa jollekin.Ei tarvii välttämättä "lavastaa". Tarpeeks kun tätä pskaa on ollut niin mikä lienee lopputulos.
- Anonyymi
Kaikkea voi tietää mitä kukin tekee ja ajattelee milloinkin.
- Anonyymi
Niin voikin tietää. Jos ei toinen ole senkään vertaa valmis laittamaan itsestään mihinkä tahansa suhteeseen ja itse annan kaiken.
- Anonyymi
Mistä tiedät ettei ajattele sinua, oletko kertonut hänelle että ajattelet?
- Anonyymi
Olen kertonut. Kyse on nyt enemmän siitä että hän ei ole valmis ajattelemaan minua senkään vertaa että näkisi vaivaa eteeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kertonut. Kyse on nyt enemmän siitä että hän ei ole valmis ajattelemaan minua senkään vertaa että näkisi vaivaa eteeni.
Hän ei siis välitä sinusta mikä on hyvin ilmiselvää ja sinun kannattaisi hyväksyä se ja irroittaa itsesi. Ei se muuksi muutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei siis välitä sinusta mikä on hyvin ilmiselvää ja sinun kannattaisi hyväksyä se ja irroittaa itsesi. Ei se muuksi muutu.
Voisiko se muuttua? No ehkä niin jos ei välitä.
- Anonyymi
Oletko kertonut hänelle suoraan tunteistasi häntä kohtaan? Jos et niin kannattaisi. Kuulostaa siltä et painit vain pääsi sisällä eikä toinen tajua yhtään mistä on kyse kun en ole suoraan sanonut.
- Anonyymi
Kyllä hän tietää mitä ajattelen muttei välitä tai halua välittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän tietää mitä ajattelen muttei välitä tai halua välittää.
Mistä hän muka tietää?
- Anonyymi
Sitä, kun ei ajattelemalla saa, ei kukaan osaa ajatuksia lukea. Se pitää ikävä kyllä näyttää.
- Anonyymi
Torjuitko aiemmin hänet ja hän on siksi varuillaan?
- Anonyymi
En ole ketään torjunut. :)
- Anonyymi
Taisit osua nyt naulan kantaan.
- Anonyymi
Uhkaillut?
- Anonyymi
Tiedätkö, niin kauan kun syyllistät ihastuksesi kohdetta siitä, ettet saa häneltä huomiota, niin kauan liikut löysässä hirressä.
Et tule saamaan häntä.
Toista ihmistä ei voi pakottaa omakseen, toinen ihminen päättää itse haluaako olla kanssasi, onko kiinnostunut sinusta, millaisia tunteita ja ajatuksia kokee.
Niihin sinä, ET pysty ja saa vaikuttaa. Hänellä on yhtä lailla oikeus olla miettimättä sinua, kuin sinullakin oikeus kaivata häntä.
Otapa se nenäsi irti navastasi ja katso mitä ympärilläsi tapahtuu.
Kukaan ei halua marttyyrivalittajaa kumppanikseen.
Minä en ainakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2444971- 1252283
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2331970Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641824- 1801680
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881537- 541414
- 621329
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751301- 1191171