Niin selvitetään tämä asia? Todellakin välitän sinusta ja haluan vain hyvää sinulle. Alan olla jo tosi huolissani.
Mies voitko soittaa minulle
107
2380
Vastaukset
- Anonyymi
Höh, no ei ihan.
- Anonyymi
Voitko soittaa minulle? Etkö ymmärrä että tämä asia vaikuttaa minunkin elämääni?
- Anonyymi
Turha luulo, dokaan itseni hengiltä.
- Anonyymi
Ajattelitko lihottaa itsesi vieläkin läskimmäksi näytät sitten pallokalalta.
- Anonyymi
No mutta kun olet jo läski siihen päälle vielä turvotukset.
- Anonyymi
Kerrankin puhut asiaa!
- Anonyymi
Ihan typerää kirjoitella tällaisia ilman mitään tunnisteita. Pelkkää huomionhakua.
- Anonyymi
Huomiovajarinainen- jos mies kirjoittaisi kovin tarkkoja tunnisteita, ni eihän se saisi aikaan samanlaista elämänkouluhälyä
- Anonyymi
Joulupukki sanoi samaa!
Todellakin välität? Jopa niin paljon, että anonyymipalstalla pyydät häntä soittamaan sinulle kuka ikinä oletkaan? 😂 Nyt kyllä. Ei näitä voi kuin nauraa, on niin surullista settiä miten ihmiset ilmaisevat välittämisensä.
Jos välittäisit hänestä, niin ottaisit sen luurin käteen ja soittaisit hänelle.- Anonyymi
Mulla ei ole hänen puhelinnumeroaan, siksi pyysin soittamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos hänelläkään ei ole, minä itse sain puhelun tuntemattomasta klo13.38 olipa kyllä ahdistavaa, mutta koska olin töissä niin en kuullut.
Anonyymi kirjoitti:
Jos tiedät nimen, niin numerotiedustelusta. Kysymällä henkilöltä itseltään. Facebook. Instagram. Sähköposti. Tavallinen posti. Kristallipallo. Telepatia. Mitä näitä nyt kaikkia on nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin numeroon soitan? kun mun puhelimessa on satoja numeroita. Naistenkin numeroita enemmän kuin yksi. Mikä niistä on sinun?
- Anonyymi
Kunhan olet kunnossa?
Hei, numeron saa yvllä. siunattua tammikuuta 😇
- Anonyymi
Tässäkin ketjussa läskikommentteja.
Mikä teitä aikuiset ihmiset vaivaa?- Anonyymi
Vaiva on omassa päässäsi voit miettiä mikä itseäsi vaivaa.
- Anonyymi
Miespuolinen aloittaja on kirjoitellut itselleen, että heti kun laihdutat. Nämä massaketjut on just niin mielenkiintoisia🥱
- Anonyymi
Murkut ja muut kehittymättömät yksilöt täällä vaan näyttää kuinka pitkälle ovat kehittyneet sosiaalisesti 🤢🤮
- Anonyymi
Mikä näitä ketjuja yleensä vaivaa? Aloituksessa lukee mies voitko soittaa minulle, ja minä olen mies mutta en tiedä kenelle pitäisi soittaa! Minulla pitäisi ilmeisesti olla numero, mutta minulla on noin 100 numeroa enkä kehtaisi kaikille soittaa ja onko se edes noissa numeroissa!
- Anonyymi
En ole pyytänyt soittamaan se on joku muu nainen joka haluaa soittoasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole pyytänyt soittamaan se on joku muu nainen joka haluaa soittoasi.
Kyllä aloituksessa selvästi lukee että mies voitko soittaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä aloituksessa selvästi lukee että mies voitko soittaa!
No niinpä tuossa miehen aloituksessa täällä anonyymilla palstalla lukee111! Keu keu
- Anonyymi
Soita Rakas Ässä❤️🔥 ikuisesti Sinun
- Anonyymi
Jatkoo... minä en ole huolissani. En ole se nainen. Olen se joka tietää että sinä pärjäät
- Anonyymi
oookkkona @naikkonen vai kuka täh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oookkkona @naikkonen vai kuka täh
Niitähän sulla riittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitähän sulla riittää
Ei riitä kun on vaan yx mieles.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä kun on vaan yx mieles.
Niin kuka? Et uskalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuka? Et uskalla?
En oo s miäs huijasin sua taas
- Anonyymi
Mullekin saa soittaa, jos mies on ihana ja on ennenkin soittanut. Muita en nyt kaipaa.
- Anonyymi
981
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
981
Ei. Mikä tuo edes on?
- Anonyymi
Kenen pitää soittaa, se aloittajalta unohtui?
- Anonyymi
Sinun omallesi ketä kaipaan. Soita heti.
- Anonyymi
Sinun omallesi ketä kaipaat - tietysti.
- Anonyymi
Hetken jo ajattelin tämän olevan minulle, mutta samassa tulin järkiini. Selite tälle: koska eihän hän välitä minusta, ei halua minulle hyvää eikä varsinkaan ole huolissaan minusta. Lisäksi hän on kieltänyt yhteyden joskus aikoinaan, joten ei, ei sittenkään minulle.
- Anonyymi
Koska kielsi yhteydenpidon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska kielsi yhteydenpidon?
Ka niinhän hän teki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ka niinhän hän teki.
Niin mutta milloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta milloin?
Hieman lähtönsä jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieman lähtönsä jälkeen.
Mistä lähti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä lähti?
Hän tietää sen itse. Muille minun ei tarvitse kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tietää sen itse. Muille minun ei tarvitse kertoa.
Lähtikö sinun luotasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtikö sinun luotasi?
Lähti. Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähti. Kyllä.
Onko koittanut tämän jälkeen ottaa yhteyttä uudelleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko koittanut tämän jälkeen ottaa yhteyttä uudelleen?
Miksi kysyt tätä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kysyt tätä?
Että voisi ehkä tunnistaa? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että voisi ehkä tunnistaa? Sivusta
En ole ottanut yhteyttä vaikka mahdollista olisi ollut.
- Anonyymi
Sä voit kirjoittaa minulle viestin niin voin sitten soittaa joku päivä sopiiko tämä
- Anonyymi
Varatut ihmiset puhuu noin
- Anonyymi
Minäkin välitän sinusta ja myös haluan hyvää.sinulle mutta sitä minä en ymmärrä miksi joka kerta haluat olla minulle ilkeä se minut saa aina kaikkoamaan sun seurasta eli ole normaalisti äläkä valehtele jos haluat nähdä niin tule edes paikalle
- Anonyymi
Pöljä mikä poljä, näitä jäi pyörimään ko hullujenhuoneet lakkautettii
- Anonyymi
Oletko sinä miesaloittaja ollut se naisena esiintyvä pöljä jo n 20 vuotta?
- Anonyymi
Ei kiinnosta enää
- Anonyymi
Oletko sinä nainen huolissasi minusta? Tämähän on kuin Suomi-filmistä. m>n
- Anonyymi
En ole.
Eiköhän sinulla jurrissa ole ihan mukavaa.
Voit vapautuneesti pilkata ihmisiä. - Anonyymi
Onko nainen sun numeron 2 viimeistä 69?
- Anonyymi
No ei ole ollut enää aikoihin😆😂pönttöpää😄😄😄😜😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole ollut enää aikoihin😆😂pönttöpää😄😄😄😜😘
Mulla ei oo muita numeroita, joten laita mulle viesti 98 loppuiseen. 😁😁 Ja tuo löytyy ihan fonectastakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei oo muita numeroita, joten laita mulle viesti 98 loppuiseen. 😁😁 Ja tuo löytyy ihan fonectastakin.
Ei oo kyllä enää sitäkään numeroa😄🤦♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo kyllä enää sitäkään numeroa😄🤦♀️
Höpöjä puhut. Just kirjoitan tätä viestiä puhelimellani, jonka numero on 98 loppuinen. Mies-naiselle!
- Anonyymi
Mistä mies tietää kuka kyseessä? Aikamoista hakuammuntaa.
- Anonyymi
No en tietenkään voi tietää. Nainen toki väittää, että hänellä on ollut tuo 69 loppuinen numero, mutta ei ole enää. Sanotaanko, että olisi hyvin todennäköistä olevan oikea henkilö. Ongelma on se, kun minun numero on sama ja fonecta ssa, mutta hänen nunero on nykyään salainen. Nyt puhuu siis tämä mies, jonka pitäisi ottaa luuri käteen ja soittaa!
Jokohan se mies soitti? Kiinnostaa tietää.
- Anonyymi
Minä olen tuo mies ja, kuten selkeästi kerroin kaunottaren numero on salainen. Minä en voi hänelle soittaa!!
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen tuo mies ja, kuten selkeästi kerroin kaunottaren numero on salainen. Minä en voi hänelle soittaa!!
Kysy sitä numeroa joltain joka tuntee sen naisen. Jos sitä naista oikeasti kiinnostaa, niin ei se noin vaikeaa voi olla. Minä tiedän, ainakin siltä puolen, että paljon saa asioita selville, vaikka ketään ei kiinnostaisikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No etkö voi pyytää numeroa mistään? Mulla taas ei ole miehen nroa enää, kun puhelin hajosi niin siinä samalla hävisi numeroita.. -nainen sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No etkö voi pyytää numeroa mistään? Mulla taas ei ole miehen nroa enää, kun puhelin hajosi niin siinä samalla hävisi numeroita.. -nainen sivusta
Monesko kerta kun puhelin hajosi vuoden aikana? 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut kyl sä mun nimen tiedät ja numero löytyy fonectasta! T mies asian ytimestä
Anonyymi kirjoitti:
Ja saippuaooppera vaan jatkuu. Ihmiset pariutuu ihan normaalisti tuolla ulkomaailmassa. Mitä tää tämmöinen jauhaminen täällä on teemiehistä ja hoo naisista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä se nähdään, kun palstalla lauotaan Totuuksia aloittaja nainen vaikenee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Tmies sinuja on varmaan monia saman nimisiä. Ei varmaan mitenkään harvinainen nimiyhdistelmä. Ja en pysty, kykene kaivamaan sitä numeroa saati laittamaan mitään viestiä. Ei vaan pysty.
- Anonyymi
Minäkin haluan hänelle miehelle hyvää ja välitän. 🩷Inhoan itseäni, koska hän ei tiedä sitä.
- Anonyymi
Haluat hyvää ja välität? Jokainen normaalijärkinen ihminen haluaa tutuilleen hyvää ja välittää. Kuulostat ärsyttävän tyhmältä.
- Anonyymi
8 on pettynyt mihin tässä mentiin ja olen valmis luopumaan hyväksesi
- Anonyymi
En jaksa enää tätä hulluutta...
- Anonyymi
Pois sieltä?
- Anonyymi
Nää on tervehenkisiä monologeja nämä ja näitä täällä riittää. Olen itse toipuva skitsofreenikko ja opettelen elämää ilman lääkkeitä.
Ruukaan käydä täällä illat kattelemassa näitä ja totean että kyllä se kelepais muillekin käydä ottaan lepoa tuolla laitoksessa.
Kaurapuurosta löytyy totuus.
Ja huhujen mukaan tuo viestiketjun mies on jättänyt viestin sinne kaurapuurolautasen alle Helsingin psykiatrisen sairaalan ruokalaan. Tsemppiä! Eiköhän tuo soittele kun kiireiltänsä kerkiää. Varmaan puheaika prepaidista loppu? Sekin voi ollu. Mut tuskin on keksitty henkilö yms. - Anonyymi
Hänen on paha soittaa sinulle jos hänellä ei ole sinun numeroa ja jos hänellä on sinun numero niin luultavammin se olet sinä joka joutuu soittamaan kun ei hänestä kerran mitään kuulu
- Anonyymi
En soita ennen kuin laihdutat.
- Anonyymi
Aika paskamainen kommentti. Hienosti. Ootko ylpeä itsestäsi?
- Anonyymi
Sä voisit kasvattaa sitä ennen jotain. Sanoisinko näin aluksi vaikkapa äo?
- Anonyymi
En mä millään viitsi, ku muuten sulla ei ole enää mitään mahkuja muhun 😌
- Anonyymi
En kyllä kenenkään takia rupea laihduttaan.
- Anonyymi
Sitten sinä kyllä myöhästyt. Heti kun laihdun vähänkin niin miehet alkaa katsoa aika kivasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika paskamainen kommentti. Hienosti. Ootko ylpeä itsestäsi?
Osa laittaa noita ihan tahallaan tänne jotta pahoittaisi mahdollisimman monen mielen. Tämä sankari teki sen klo 6:20 aamulla. Se yllättää.
- Anonyymi
Ei oo sun soittoa tai viestiä kuulunut
- Anonyymi
Niin. Minä olen mieshenkilö, josta nyt puhutaan. Ainoastaan minun numero löytyy fonectasta. Tarkistin illalla. Naisen numeroa ei löydy mistään, enkä tunne hänen kavereita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Minä olen mieshenkilö, josta nyt puhutaan. Ainoastaan minun numero löytyy fonectasta. Tarkistin illalla. Naisen numeroa ei löydy mistään, enkä tunne hänen kavereita!
Iha vaa vähä suuruudenhullu. Kyl sielt fonectasta pitäis löytyy muidenki numeroita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iha vaa vähä suuruudenhullu. Kyl sielt fonectasta pitäis löytyy muidenki numeroita.
Löytyypä tietenkin sieltä numeroita, mutta kun kirjoitan tuon naisen numeron eipä löydy mitään tietoa kaunottaresta. Kun kirjoitan oman nimeni, niin sieltä tulee komeasti paikkakunnan kera nunero!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyypä tietenkin sieltä numeroita, mutta kun kirjoitan tuon naisen numeron eipä löydy mitään tietoa kaunottaresta. Kun kirjoitan oman nimeni, niin sieltä tulee komeasti paikkakunnan kera nunero!
Maksaa tuo tieto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulla on jo se numero niin miksi sinä sitä vielä fonectasta etsit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulla on jo se numero niin miksi sinä sitä vielä fonectasta etsit?
No kun se numero ei ole käytössä mikä minulla on. Uusi on salainen.
Ainoastaan minun numero löytyy fonectasta, kun lataat ohjelman puhelimeen. Hakukenttään minun nimi, jonka kaunotar tietää.
Ei hänellä ole aikomustakaan olla näköjään minuun yhteydessä. 🤐 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun se numero ei ole käytössä mikä minulla on. Uusi on salainen.
Ainoastaan minun numero löytyy fonectasta, kun lataat ohjelman puhelimeen. Hakukenttään minun nimi, jonka kaunotar tietää.
Ei hänellä ole aikomustakaan olla näköjään minuun yhteydessä. 🤐Vielä tarkennus tähän. Kun kirjoittaa mun nimen (olen mies) fonecta an, niin sieltä tulee kotiosoitteen kera nunero. Kaunotar kun kirjoittaa mun numeron fonecta an, niin numeron lisäksi saat koordinaatit myös kirjeen toimittamiseen. Oletan fonecta käytön olevan ilmaista. Joku voi tietää? Minulla kuitenkin on ladattuna puhelimeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä tarkennus tähän. Kun kirjoittaa mun nimen (olen mies) fonecta an, niin sieltä tulee kotiosoitteen kera nunero. Kaunotar kun kirjoittaa mun numeron fonecta an, niin numeron lisäksi saat koordinaatit myös kirjeen toimittamiseen. Oletan fonecta käytön olevan ilmaista. Joku voi tietää? Minulla kuitenkin on ladattuna puhelimeen.
Tässä nähdään totuus ikävä palstan raadollisuudesta. Miehet ja naiset nillittää ummet ja lammet. Kukaan ei saa mitään aikaiseksi, eikä mikään täällä etene. Pelkkää ajanhukkaa kaikki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä nähdään totuus ikävä palstan raadollisuudesta. Miehet ja naiset nillittää ummet ja lammet. Kukaan ei saa mitään aikaiseksi, eikä mikään täällä etene. Pelkkää ajanhukkaa kaikki!
Jotkut ovat herrasmiehiä eivätkä väkisin tuppaudu edes langattomasti toisten elämään.
- Anonyymi
En voi. Soita itse mulle.
- Anonyymi
Ei minulla ole sinun numeroasi. Hukkasin sen jonnekin.
- Anonyymi
Jos haluat tulevaisuuden... Ota yhteyttä ja anna vaikka merkki millä jatketaan 8
- Anonyymi
😘🌷
- Anonyymi
Olet niin ihana.
Voitko äkkiä soittaa tai tuoda kirjeen postilaatikkoon?- Anonyymi
Kuten tiedät ja kaikki tietää olet vaihtanut numerosi, joka on nykyään salainen. En tiedä tarkkaa osoitetta missä asut. Ilmeisesti jossain tässä kohtuullisen lähellä, mutta ihan tarkasti en tiedä!
- Anonyymi
Voitko ilmoitella itsestäsi soittamalla tai viestillä?
Sivusta - Anonyymi
Laita numero niin soitellaan!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2444971- 1252283
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2331970Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641824- 1801680
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881537- 541414
- 621329
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751301- 1191171