Kannattaa numerolla 50xx edes hakea mitään kantakaupungista.
Onko mitään tietoa, miten nuo aso-numerot on jakautuneet, paljonko niistä on Helsigissä jne?
4
689
Vastaukset
- Anonyymi
Veikkaan jotta voi olla vähän epävarmaa mutta aina kannattaa yrittää ja taktikoida valinnassa.
- Anonyymi
Miten valinnassa voi taktikoida?
- Anonyymi
Tarkoittaa uudisrakennuksia joissa HASOlla voi laittaa 5 hakukohdetta hakemukseen.
Alhaisten asumiskustannusten aikaan uudiskohteissa tarvittiin pieni numero noin 50m2 kokoisiin asuntoihin yläkerroksissa kun taas isoihin tai pieniin asuntoihin pääsi isommilla numeroilla. Esim. yhdessä kohteessa hain vain samanlaisia asuntoja ja ylimmän keroksen asuntoon olin jonossa sijalla 165 ja alimpaan olin jonossa sijalla 26.
Eli hakemalla vain niitä ei niin haluttuja asuntoja voi talosta saada asunnon isommallakin numerolla.
MUTTA nyt kun asumismenot ovat nousseet niin tämä ei ehkä enää pidä paikkaansa vaan ehkäpä nyt katsotaan enemmän niitä asumiskustannuksia eli pienet asunnot alakerroksista voikin olla nyt suositumpia kuin ennen. Ainoa totuus taitaa nykyäänkin olla se, että ison asunnon voi saada isollakin numerolla eli ne ovat varmaankin vieläkin hyljeksityimpiä kuin ennen.
- Anonyymi
1. tunnin aikana jaettiin 8000 järjestysnumeroa. Klo 12:een mennessä 10.000 numeroa. Viikon päästä (1.9.2023 alkaen) 18.500 numeroa. Yli puolet toivoo asuntoa Helsingistä.
Nyt sitten vasta näkee, millaisilla numeroilla asunto saadaan. Hasollahan (ATT) avautui Haso Samoankuja 4. Ja Asokodilla (eli Asuntosäätiö) Atlantinkatu 8, Jätkäsaari (aika lailla korkeammat asovastikkeet, luokka 20e per neliö).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, olo on nyt paljon parempi
Tästä se lähtee. Kaikenlaista vielä tulossa, jotain alkaa näkyä jo tunnelin päässä ja valo alkaa häämöttää. Pieni lepohe455627Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast3772745Toki välitän sinusta
Nainen J ja paljon. Mutta mitään turhia korulaiseita tai muuta tyhjiä eleitä en aio toteuttaa. Se mitä tapahtuu niin tu102366Laita mies mun nimikirjaimet tänne
Mulla on ikävä sua etkä ole siellä missä voisin edes nähdä sut hetkellisesti 😭831769Mitä kannuksessa tapahtuu? Poliiseja raskaitten varusteiden kanssa liikkellä!
Suuri määrä poliiseja takalon koulun lähettyvillä?151276- 411121
- 1531111
- 691009
Pystytkö olemaan rehellinen ja
kertomaan että olet täällä pilaillut ja arvostellut? Ehkä jopa esiintynyt toisena henkilönä? Mitä sun lapses siihen sano151922Sinusta tuli mies
Mielestäni todella läheinen ja lähennyimme paljon tuon parin kuukauden aikana kun näimme usein. Nyt kun taas ei sattunei56921