Ristiin menevät kiinnostukset

Anonyymi-ap

Millä sen estäisi? Seuraava saisi olla molemminpuolista. Musta kiinnostuu yleensä ihan erityyppiset naiset, eikä meillä ole mitään yhteistä, ei puhuttavaakaan. Sitten jos itse kiinnostun, niin toinen on jo tulisesti rakastunut johonkuhun muuhun.

13

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietäisipä, miten löytää sen oikean tai onko sellaista edes olemassa. Olen tapaillut myös ihmisiä, joissa jokin ei niin mielekäs ominaisuus, mutta ei niistäkään ole pitkää suhdetta tullut. En sitten tiedä kannattaako jatkossa antaa enään mahdollisuutta sellaisille vai odotella elämänsä loppuun asti, jos se täydellinen tulisi vastaan.

      • Täydellistä ihmistä ei olekkaan, ehkä saduissa on. Loputon yksinäisyys jos vaatimuslista on liian pitkä.,joistain kriiteereistä vaan täytyy luopua.


      • Anonyymi

        En halua teeskennellä että ihan ok riittäisi. Yksinkin on parempi kuin ihminen jota ei voi kunniottaa ja arvostaa kumppaninaan. Zero yhteistä on huono lähtökohta, samoin ettei toinen ole viehättävä omissa silmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua teeskennellä että ihan ok riittäisi. Yksinkin on parempi kuin ihminen jota ei voi kunniottaa ja arvostaa kumppaninaan. Zero yhteistä on huono lähtökohta, samoin ettei toinen ole viehättävä omissa silmissä.

        Tuohan on ihan itsestäänselvyys ja tottakait kumppanin täytyy miellyttää silmää jne jne... Jos nyt vaikka horoskooppimerkko on väärä tai joku pikkujuttu ole mieleen, niin so what. Ei ihme että monet lesbot on kiukkuisia ja kärttyisiä vanhoja piikoja😂


      • Anonyymi

        Vähemmän täydellinenkin sopisi, jos olisi samantyylinen. Yleensä ei ole mitään yhteistä, ei kerta kaikkiaan yhtikäs mitään. Mäkin olen koittanut tapailla ilman ennakkoluuloja, muttei niistä tule mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähemmän täydellinenkin sopisi, jos olisi samantyylinen. Yleensä ei ole mitään yhteistä, ei kerta kaikkiaan yhtikäs mitään. Mäkin olen koittanut tapailla ilman ennakkoluuloja, muttei niistä tule mitään.

        Tottakai kiinnostavastakin naisesta paljastuu ajan kanssa ärsyttäviä puolia, samoin itsestäni, se vain kuuluu ihmissuhteisiin. Täydellinen ei ole kiinnostavaa enkä sitä hae, vaan keskinäistä viehätysvoimaa, riittävän samankaltaista arvomaailmaa, hyvin kommunikoivaa, riittävästi kouluttautunutta/älykästä tms sekä rauhallista luonnetta joka ei käytöksellään aiheuta turhaa draamaa parisuhteeseen, on monogamiaa kannattava lesbo.
        Löytyy myös muutama ehdoton ei, joista en jousta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on ihan itsestäänselvyys ja tottakait kumppanin täytyy miellyttää silmää jne jne... Jos nyt vaikka horoskooppimerkko on väärä tai joku pikkujuttu ole mieleen, niin so what. Ei ihme että monet lesbot on kiukkuisia ja kärttyisiä vanhoja piikoja😂

        Monet ikäiseni ja varsinkin vanhemmat naiset on ns kirveellä veistettyjä, tätimäisiä tai lihavia. En ole ko. tyyppiä enkä ota sellaista kumppania ihan muuten vain ja koska täytyy olla joku parisuhdenormin mukaisesti.
        "Vanhapiikuus" voi olla oikein hyvä valinta jos vaihtoehtona ovat ylläolevat. Meillä lesboilla on paljon huonommat markkinat kuin heteroilla ja bisseillä, jotka hyötyvät kaikin tavoin heteronormatiivisesta yhteiskunnasta.
        Annoin asiallisen vastauksen epäasialliseen kommenttiisi, olepa hyvä. ;)


    • Anonyymi

      Kerrot, että jos itse kiinnostut niin toinen on jo rakastunut tulisesti johonkuhun muuhun. Oletko varma, että jos ei olisi rakastunut toiseen niin olisi sitten sinusta kiinnostunut? Ei pahalla, mutta ei välttämättä ollenkaan.

      • Anonyymi

        Saattaa olla, että kyse vain siitä että lukee ystävällisen ja hyväntuulisen käytöksen viehättävän naisen puolelta kiinnostukseksi. Monet naisethan on vain ilopillereitä, on ns sisäistä hehkua joka ei riipu ympäristöstä.


      • Anonyymi

        Meinasin juuri sitä, että kiinnostukset menee ristiin. En oleta sen toiseen rakastuneen näkevän mua vaihtoehtona. Minkä silti voi tunteilleen.


    • Anonyymi

      Mietin, kuinka todennäköistä on ettei saa kokea tervettä, tasavertaista kokemusta rakkaussuhteesta kun on lesbo, semmoinen joka olisi myös intohimoinen, ei kylmää aamupuuroa tms.

      • Anonyymi

        Miksei saisi? Olen elämässäni ymmärtänyt, että suurin este omien unelmien toteutumiselle on oma estyneisyys. Kun niistä pääsee irti, niin on mahdollista kasvaa ja saavuttaa haluamiaan asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei saisi? Olen elämässäni ymmärtänyt, että suurin este omien unelmien toteutumiselle on oma estyneisyys. Kun niistä pääsee irti, niin on mahdollista kasvaa ja saavuttaa haluamiaan asioita.

        Kemiaa ei löydy kuin joidenkin harvojen kanssa. Siksi tällaisia ajatuksia nousee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe