Moi, oon Minttuhalla ja tänne voi siis tulla keskustelemaan soturikissoista:D
Eli ihan mitä vaan saa laittaa soturikissoihin liittyen, spoilereita kans:)
Mun lempi hahmot on Vaahteravarjo ja Murattilampi ja Lempiklaani... Öh.. varjoklaani?
Mun ite keksimä hahmo on Minttuhalla ja se on harmaaraidallinen naaras noin 23 kuuta☺️ Oon lukenut viis saagaa ja kuudennen saagan ekan kirjan.
Mun lempparikirjasarja on siis Soturikissat😊 Tulkaa vaan laittaan tänne jotain soturikissoista!
Soturikissat chat
6
328
Vastaukset
- Anonyymi
Moi mun oma hahmo on Varjoturkki (onkohan jossain kirjassa🫥🫥) Myrskyklaanista, vaikka lemppari klaani mulla onkin jokiklaani , en tiedä miksi.
En tiedä kauheasti faktoja, paitsi että hmm Varissulka ei oikeasti rakastanut Yöpilveä😉 Juu:D - Anonyymi
Moi mä oon Tumma lehti ja lempiklaanit on varjo klaani ja myrsky klaani
- Anonyymi
Mullaki on oma keksimä hahmo, Yöhalla - Musta, harmaan kirjava naaras, jolla on yötaivaan siniset silmät mä oon ite vast tokan saagan tokassa kirjassa mut oon lukenu paljo novellei, erikoisseikkailui yms tällä hetkellä lemppari on Oravaliito (Oravatassu mun kirjassa) mut nii:)))
- Anonyymi
Oon lukenut kaikki soturikissat paitsi Jaettu metsä ja Tähtien polku. Soturikissat on parhaita
- Anonyymi
Moikka! En oo itelle vielä keksinyt omaa hahmoa mutta oon tosiaan lukenut 6 saagaa ja 7 eka menossa. Saa ehdottaa hahmolle nimeä😃
- Anonyymi
Ainii ja lempiklaani on varmaan taivasklaani tai jokiklaani.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396895
- 323888
- 453270
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482037- 371952