Soturikissat chat

Anonyymi-ap

Moi, oon Minttuhalla ja tänne voi siis tulla keskustelemaan soturikissoista:D
Eli ihan mitä vaan saa laittaa soturikissoihin liittyen, spoilereita kans:)
Mun lempi hahmot on Vaahteravarjo ja Murattilampi ja Lempiklaani... Öh.. varjoklaani?
Mun ite keksimä hahmo on Minttuhalla ja se on harmaaraidallinen naaras noin 23 kuuta☺️ Oon lukenut viis saagaa ja kuudennen saagan ekan kirjan.
Mun lempparikirjasarja on siis Soturikissat😊 Tulkaa vaan laittaan tänne jotain soturikissoista!

3

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi mun oma hahmo on Varjoturkki (onkohan jossain kirjassa🫥🫥) Myrskyklaanista, vaikka lemppari klaani mulla onkin jokiklaani , en tiedä miksi.
      En tiedä kauheasti faktoja, paitsi että hmm Varissulka ei oikeasti rakastanut Yöpilveä😉 Juu:D

    • Anonyymi

      Moi mä oon Tumma lehti ja lempiklaanit on varjo klaani ja myrsky klaani

    • Anonyymi

      Mullaki on oma keksimä hahmo, Yöhalla - Musta, harmaan kirjava naaras, jolla on yötaivaan siniset silmät mä oon ite vast tokan saagan tokassa kirjassa mut oon lukenu paljo novellei, erikoisseikkailui yms tällä hetkellä lemppari on Oravaliito (Oravatassu mun kirjassa) mut nii:)))

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      548
      4017
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3464
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3090
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2382
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2240
    6. 227
      1688
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1417
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1329
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1310
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1110
    Aihe