Soturikissat chat

Anonyymi-ap

Moi, oon Minttuhalla ja tänne voi siis tulla keskustelemaan soturikissoista:D
Eli ihan mitä vaan saa laittaa soturikissoihin liittyen, spoilereita kans:)
Mun lempi hahmot on Vaahteravarjo ja Murattilampi ja Lempiklaani... Öh.. varjoklaani?
Mun ite keksimä hahmo on Minttuhalla ja se on harmaaraidallinen naaras noin 23 kuuta☺️ Oon lukenut viis saagaa ja kuudennen saagan ekan kirjan.
Mun lempparikirjasarja on siis Soturikissat😊 Tulkaa vaan laittaan tänne jotain soturikissoista!

6

344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi mun oma hahmo on Varjoturkki (onkohan jossain kirjassa🫥🫥) Myrskyklaanista, vaikka lemppari klaani mulla onkin jokiklaani , en tiedä miksi.
      En tiedä kauheasti faktoja, paitsi että hmm Varissulka ei oikeasti rakastanut Yöpilveä😉 Juu:D

• Anonyymi

Moi mä oon Tumma lehti ja lempiklaanit on varjo klaani ja myrsky klaani

• Anonyymi

Mullaki on oma keksimä hahmo, Yöhalla - Musta, harmaan kirjava naaras, jolla on yötaivaan siniset silmät mä oon ite vast tokan saagan tokassa kirjassa mut oon lukenu paljo novellei, erikoisseikkailui yms tällä hetkellä lemppari on Oravaliito (Oravatassu mun kirjassa) mut nii:)))

• Anonyymi

Oon lukenut kaikki soturikissat paitsi Jaettu metsä ja Tähtien polku. Soturikissat on parhaita

• Anonyymi

Moikka! En oo itelle vielä keksinyt omaa hahmoa mutta oon tosiaan lukenut 6 saagaa ja 7 eka menossa. Saa ehdottaa hahmolle nimeä😃

• Anonyymi

Ainii ja lempiklaani on varmaan taivasklaani tai jokiklaani.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      12
      3169
    2. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1801
    3. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      19
      1642
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1555
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1543
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      23
      1511
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      28
      1360
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1334
    9. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1274
    10. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      34
      1252
    Aihe