ja join kahvia. Laitoin siinä hetkeksi silmät kiinni ja kuvittelin, että istuisit tuolissa vieressäni. Melkein ojensin käteni ja laskin sen sinun kätesi päälle. 💕
Istuin aamulla keittiönpöydän ääressä
58
1075
Vastaukset
- Anonyymi
No kenen käsi se oli? 🤔
- Anonyymi
Miehen, joka ei koskaan ole asunnossani käynyt, mutta jonka mielelläni ottaisin tuonne keittiönpöydänkin ääreen kahvia juomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen, joka ei koskaan ole asunnossani käynyt, mutta jonka mielelläni ottaisin tuonne keittiönpöydänkin ääreen kahvia juomaan.
Se olen sitten minä. Eräs mies täältä optimistisena. 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivasti ajateltu, ehkä se mies vielä joskus siellä istuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olen sitten minä. Eräs mies täältä optimistisena. 😄
Olisihan se mukava, jos hänkin olisi optimistisella mielellä liikkeellä tämän aihepiirin parissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivasti ajateltu, ehkä se mies vielä joskus siellä istuu.
Vaikea uskoa, mutta voihan sitä nainen haaveilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se mukava, jos hänkin olisi optimistisella mielellä liikkeellä tämän aihepiirin parissa.
Kysy siltä nii sit selviää
Anonyymi kirjoitti:
Tuota.. jos ei kovin juo kahvia, niin onkos teetä? 🤔
🐻- Anonyymi
UnhappyJoe kirjoitti:
Ahaa. Se on kiva tietää 🧡
Laitetaan luppakorvan taakse 🐻🤎🦊🧡🐻 laitapa vaan 🍯
- Anonyymi
UnhappyJoe kirjoitti:
Tuota.. jos ei kovin juo kahvia, niin onkos teetä? 🤔
🐻Tällä hetkellä löytyy vihreää teetä, minttuteetä ja Lady Graytä. Kaakaopuolelta O’boyta ja fiinimpää portugalilaista appelsiinikaakaota. Jos hän ei siis kahvista välittäisi. Mutta tiedän hänen juovan kahvia; kahvin tuoksu leijaili hänen toimistossaan yhtenä aamuna kun häntä näin ja pöydällä oli tyhjä valkoinen kahvimuki.
Anonyymi kirjoitti:
Tällä hetkellä löytyy vihreää teetä, minttuteetä ja Lady Graytä. Kaakaopuolelta O’boyta ja fiinimpää portugalilaista appelsiinikaakaota. Jos hän ei siis kahvista välittäisi. Mutta tiedän hänen juovan kahvia; kahvin tuoksu leijaili hänen toimistossaan yhtenä aamuna kun häntä näin ja pöydällä oli tyhjä valkoinen kahvimuki.
Muutama kuppi menee kahvia vuodessa, mutta vain ns. poikkeustilanteissa :)
- Anonyymi
UnhappyJoe kirjoitti:
Muutama kuppi menee kahvia vuodessa, mutta vain ns. poikkeustilanteissa :)
Voi joku muukin haluaa 🐻 teelle 🙄
Täällä oisi monen monia laatuja tarjolla. Ihan siis noita juotavia tee laatuja. 🤭
Mitäs teetä ois hyvä olla valmiina josko aamupalaa taikka iltapalaa tai mitä vaan joskus Nallukka saapuisi juomaan?
Pitääkin ostaa 🍯 kun meen kauppaan.
🤎🦊🧡🐻
Niin ja 🦊 on muuten Tee 🤗
Mikäs mahtaa 🐻 olla?
Ps oli poistettu näköjään mun vastaus sulle että Täällä oisi ainakin teetä Nallukalle. 🧡🤎 Anonyymi kirjoitti:
Täällä oisi monen monia laatuja tarjolla. Ihan siis noita juotavia tee laatuja. 🤭
Mitäs teetä ois hyvä olla valmiina josko aamupalaa taikka iltapalaa tai mitä vaan joskus Nallukka saapuisi juomaan?
🤎🦊🧡🐻
Mikäs mahtaa 🐻 olla?
Ps oli poistettu näköjään mun vastaus sulle että Täällä oisi ainakin teetä Nallukalle. 🧡🤎Ei sen teelaadun niin väliä ole, useat on hyviä. Hunajaa hivenen, mut ei liikaa. 😋
Nii nalleha on J.
🐻- Anonyymi
UnhappyJoe kirjoitti:
Ei sen teelaadun niin väliä ole, useat on hyviä. Hunajaa hivenen, mut ei liikaa. 😋
Nii nalleha on J.
🐻Onko täällä muita kun J miehiä edes 🤣
No kai joitain muitakin.
No nyt mä muistan mikä ostos unohtui kun kävin kaupassa.
Se 🍯tietty. 🫣
🧡🐻🦊🤎 Anonyymi kirjoitti:
Onko täällä muita kun J miehiä edes 🤣
No kai joitain muitakin.
Se 🍯tietty. 🫣
🧡🐻🦊🤎No ei tässä ihan heti kunto salli matkustamista mihinkään, että kyllä sen myöhemmällä kun reissulla kerkiää 🤗
🐻Anonyymi kirjoitti:
Onko täällä muita kun J miehiä edes 🤣
No kai joitain muitakin.
Se 🍯tietty. 🫣
🧡🐻🦊🤎Ja juu.. kovasti näkyy olevan J miehiä kyllä täällä.. 🤔
🐻- Anonyymi
UnhappyJoe kirjoitti:
No ei tässä ihan heti kunto salli matkustamista mihinkään, että kyllä sen myöhemmällä kun reissulla kerkiää 🤗
🐻Luukkuun saa tuuppailla jos haluttaa.. 😘
Vai oiskohan jo tuuppailtukin...
.. No ei saa noin ajatella heti, tarkoitin kyllä
📧.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤎🦊🧡🐻
Mikäs mahtaa 🐻 olla?
Ps oli poistettu näköjään mun vastaus sulle että Täällä oisi ainakin teetä Nallukalle. 🧡🤎"Voi joku muukin haluaa 🐻 teelle 🙄"
Olen aloittaja ja vastasin minulle osoitettuun kysymykseen. Siinä kaikki. En ole kiinnostunut palstan roolileikeistä eikä UnhappyJoe ole kaivattuni. Anonyymi kirjoitti:
Luukkuun saa tuuppailla jos haluttaa.. 😘
Vai oiskohan jo tuuppailtukin...
.. No ei saa noin ajatella heti, tarkoitin kyllä
📧..Hmm.. teetarjoilu e-luukussa anonyymin kanssa? Kuulostaa jokseenkin "mielenkiintoiselta". 🤔
🐻- Anonyymi
UnhappyJoe kirjoitti:
Hmm.. teetarjoilu e-luukussa anonyymin kanssa? Kuulostaa jokseenkin "mielenkiintoiselta". 🤔
🐻🦊🤎🐻🧡 höhlä Nallukka johan sinne aamupalaakin tuupattu. 🤗
Anonyymi kirjoitti:
🦊🤎🐻🧡 höhlä Nallukka johan sinne aamupalaakin tuupattu. 🤗
Totta.. 🤔 Mutta silloin siinä luukussa tais asua joku muu kuin ano nyymi? 🙃
🐻UnhappyJoe kirjoitti:
Totta.. 🤔 Mutta silloin siinä luukussa tais asua joku muu kuin ano nyymi? 🙃
🐻Niin taisi..🫣 en oikein jaksa olla näkyvästi kun aina tulee jotain ihme juttua.. 🤗
🦊- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18197851q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Luin ensin että melkein oksensit.
- Anonyymi
Minäkin kuvittelen miehen joskus iltaisin viereeni sängylle. Höpöttelemään niitä näitä ja heti sydämessä on lämmin tunne ❤️
Niin luonnollista, kuin olisimme aina niin olleet. Kerran me niin olimme. - Anonyymi
😔en ole siinä enää koskaan
- Anonyymi
kuka ei ole ja missä enää koskaan? paha mieli kyllä tuli 😔
- Anonyymi
Minä kuvittelen hänet usein viereeni, kun menen nukkumaan :) Ehkä omituista, mutta tuntuu hyvältä. Paremmalta tuntuisi tietysti irl
- Anonyymi
Miehen vaiko Naisen?
Utelen myös Minkälaisen?
Ei lainkaan omituista,
tunteen ja ajatuksen
jaan samanlaisen.
- Anonyymi
Jos niin päätit 😕
- Anonyymi
Minun kehoni on päättänyt anteeksi😐
- Anonyymi
Hieno aloitus! Kosketti minua.
- Anonyymi
Luulet että sitä haluan ..
Enemmän kaipaan henkistä yhteyttä 😕- Anonyymi
En tiedä mistä puhut. Minä puhun keittiönpöydän ääressä istumisesta ja kahvin juomisesta. Ei mikään estä sitä, että tuollaisessa tilanteessa kokee henkistä yhteyttä, ihan vain arjen keskellä.
- Anonyymi
En halua pahoittaa mieltäsi enempää. Toivon sun elämääsi kaikkea hyvää. Sun täytyy nyt unohtaa ne meidän kahvihetket😔
Toivoin niin että asiat olisi aivan toisin. Mutta ne ei ole. Eikä elämäni ole enää omissa käsissäni. Olet mulle rakas aina
Juodaan ne kahvit nyt siinä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua pahoittaa mieltäsi enempää. Toivon sun elämääsi kaikkea hyvää. Sun täytyy nyt unohtaa ne meidän kahvihetket😔
Toivoin niin että asiat olisi aivan toisin. Mutta ne ei ole. Eikä elämäni ole enää omissa käsissäni. Olet mulle rakas aina
Juodaan ne kahvit nyt siinäNarsissstin kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juodaan ne kahvit nyt siinäToivot että asiat olisi toisin... Miksi hylkäsit? Etkä halustasi ja minun halustani voi enää alkaa alusta? Kenelle menetät kasvosi, ketkä tärkeämpiä kun me kaksi?
- Anonyymi
Minä haaveilen kahvihetkestä erään naisen kanssa ihan missä vaan, mutta rauhassa ja kahden kesken. Sen jälkeen voidaan ehkä yhdessä haaveilla lisää.
- Anonyymi
Rauhassa ja kahden kesken, ehdottomasti.
Hei, ehkä hän ottaa vielä yhteyttä 💕 ei pidä vaipua epätoivoon. siunattua tammikuuta 😇
- Anonyymi
Silloin kun minä rakastuin niin pystyin usein kävellessä kuvittelemaan hänet vierelle kävelemään ja otin kädestä kiinni. Kylläpä lämmitti silloin.
- Anonyymi
Ehkä olisi voinut siis oikeastikin tapahtua kohdallanne, jos molemmat kerran olitte vapaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä olisi voinut siis oikeastikin tapahtua kohdallanne, jos molemmat kerran olitte vapaita.
En tiennyt vielä silloin hänestä mitään. Nyt tiedät enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, kiva!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti ei mitään negatiivista. Voi olla vain ilkeitä puheitakin, jos sellaista on.
- Anonyymi
Tästä aloituksesta näkee hyvin miten ihmiset erilaisia parisuhde asioissaan.
Minä en esim.halua kahvitella oman rakkaani kanssa kahvipöydässä käsikädessä.
Koska en edes halua samassa asunnossa asua hänen kanssaan...en kenenkään kanssa.
Juon kahvit mielelläni yksin.
Rakkaani kanssa sitten fokus on harrastaa kaikkea kivaa yhdessä,auttaa toisiaan.- Anonyymi
Ei sitä yhes tarvi asua mut kai Öitä yhessä joskus? Lähteekö sun rakas aamusin tai öisin kotiinsa kahville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä yhes tarvi asua mut kai Öitä yhessä joskus? Lähteekö sun rakas aamusin tai öisin kotiinsa kahville.
Rakas saa vetää kahvia minun luona mutten osallistu siihen...sitä tarkoitin.
Minulle kahvistelu on ollut iän kaiken meditointia ja heräämistäkin rauhassa(en juonut ikinä töissäkään kahvia kahvitaolla).
Voin kyllä juoda hänen seuranaan vaikka limukkaa,alkoholia,muita virkistysjuomia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas saa vetää kahvia minun luona mutten osallistu siihen...sitä tarkoitin.
Minulle kahvistelu on ollut iän kaiken meditointia ja heräämistäkin rauhassa(en juonut ikinä töissäkään kahvia kahvitaolla).
Voin kyllä juoda hänen seuranaan vaikka limukkaa,alkoholia,muita virkistysjuomia.Lisään.Minä voin lähteä aamulla omaan kotiin kahville,en ala seurusteleeko sellaisen kanssa joka asuu kaukana minusta.
- Anonyymi
Sulla on kilttejä kuvitelmia mä kuvittelen ajattelen yleensä aina poikkeuksetta seksiä kun näen vastakkaisen sukupuolen edustajan etenkin silloin kun olen poikamies
- Anonyymi
Sair asta että kaikki on vaan mahdollisia seksikumppaneista. Mene tinderiin vonkamies.
- Anonyymi
No mikset pidä muhun yhteyttä
- Anonyymi
Minäkin join aamulla kahvia ja laitoin silmät kiinni. Tunsin kuinka ihastukseni (n) tuli kosketti minua olkapäästä. Käännyin ja suuteli minua pelkkä t-paitani päällä. Sitten hän lähti kohti makuuhuonetta hymy kasvoillaan.
- Anonyymi
Jos nalle on J, niin kuka on hehku?
- Anonyymi
Se J jos on se minun sukulainen niin ei oo nallea nähnytkään,rotta se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se J jos on se minun sukulainen niin ei oo nallea nähnytkään,rotta se on.
mielenkiintoista kyllä... :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2424796- 1252253
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2291928Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641814- 1801670
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881527- 541394
- 611308
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751301- 1191171