lakon loppu?

Gallup*

Loppuuko paperilakko huomenna?

Haluan olla optimisti ja sanon, että loppuu.

10

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piikkiruusu

      Kaikki sodat ja lakot loppuu aikanaan. Näin se vaan on.

    • P. Veli

      Ei lakko huomenna lopu. Osapuolet ovat menettäneet kyvyn tehdä jotain järkevää ja lakko jatkuu.

    • Tuntuu, että nyt on suuremmat asiat kyseessä kuin aikaisemmin.

      Työnantajapuolella ei ole lupaa antaa periksi lakkolaisille. Lakkolaisten vastustajana ei enää olekaan mikään tehtaanpatruuna vaan maaimanlaajuinen talousmahti.

      Joku paremmin talouselämää tunteva voisi kertoa mitä kohti ollaan meneossa.

      Hirvittää!

      • piikkiruusu

        Hevosmiesten tietotoimistosta tihkuneiden tietojen mukaan kysymyksessä saattaa olla Paperiliiton puheenjohtajapeli. Tämä "väliaikaiseksi" valittu tukevan oloinen Ahonen ei ole varma lainkaan siitä, että hänet valittaisiin seuraavaksi puheenjohtajaksi. Yhtäältä pitäisi saada selvä selkävoitto työnantajatahosta, varmistaakseen valintansa, mutta kun silläkin puolella ovat otteet koventuneet, niin mitäs teet?
        Todennäköisesti lakko loppuu tänään, mutta Ahonen joutuu perääntymään. Saa sitten nähdä, tuleeko hänestä uusi, normaalissa järjrstyksessä valittava puheenjohtaja?


      • piikkiruusu kirjoitti:

        Hevosmiesten tietotoimistosta tihkuneiden tietojen mukaan kysymyksessä saattaa olla Paperiliiton puheenjohtajapeli. Tämä "väliaikaiseksi" valittu tukevan oloinen Ahonen ei ole varma lainkaan siitä, että hänet valittaisiin seuraavaksi puheenjohtajaksi. Yhtäältä pitäisi saada selvä selkävoitto työnantajatahosta, varmistaakseen valintansa, mutta kun silläkin puolella ovat otteet koventuneet, niin mitäs teet?
        Todennäköisesti lakko loppuu tänään, mutta Ahonen joutuu perääntymään. Saa sitten nähdä, tuleeko hänestä uusi, normaalissa järjrstyksessä valittava puheenjohtaja?

        Jospa Ahonen kuuluisan kaimansa innoittamana tekee hypyn, joka päätyy kuitenkin mahalaskuun?


      • Trina
        beataBarbara kirjoitti:

        Jospa Ahonen kuuluisan kaimansa innoittamana tekee hypyn, joka päätyy kuitenkin mahalaskuun?

        itsepäisyydessään viedä asiat ojasta allikkoon.
        Moinen öykkäri joutaisi kyllä pois.
        Puhutaanko taas seipäistä eikä aidasta?


    • saara.dma

      Tuli juuri tieto, että Metsäteollisuus hyväksyy valtakunnansovittelijan sovintoehdotuksen. Työntekijöiden vastausta odotetaan klo 17 mennessä.

      • Ahonen saattaa pitää jakkarastaan kiinni niin ettei haluaisikaan sovintoa. Onneksi SAK:n valtuusto päättää asiasta tänään.

        Tuki paperiliitolle on myös murenemassa kun on todettu, että paperityöläiset ovat saamassa paremmat edut kuin aikanaan Tupoon liittyneet.


    • maalais-manta

      lakko jatkuu kun paperliittolaiset ei saa maito rahaa lisää vaik ovat jo hyvä palkkaisia.mut sääli ku rahtarit kärsii ja muu kuljetus puoli samalla.

    • pullaulla

      loppunut ja nyt on jo kansainvälisetkin liitot kohta mukana tässä --sanokaa mitä sanotte?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe