Olen 8lk. Mulle oppiminen on ollut todella vaikeaa varsinkin kaikki matemaattiset, matikka,fysiikka,kemia. En vain ymmärrä. Kaikki muut ystäväni osaavat ja mä en. Melkein rupean itkemään matikan tunneilla koska mulle se on todella haastavaa ymmärtää aihe mitä me käymme. Äitini sanoo: jos sä opiskelet niin kyllä sä opit. Nokun en opi, en tiedä miten pääsen 8lk matika läpi tullut jo yhdestä kokeesta 4 . 7lk sain myös 4 matikan kokeestani. Joo , osaisko kukaan neuvoa että miten ymmärtäisin
Matikka mahdotonta
5
379
Vastaukset
Hei ne jotka näkee tän PAINAKAA TÄTÄ PROFIILIA TEIN EKA VAHINGOS TOISELLE KÄYTTÄJÄLLE
en osaa käyttää tätä siis postasin saman kaks kertaa ja samalle käytäjälle joo
- Anonyymi
paljonko ajallisesti panostat matemaattisten aineiden opiskeluusi. Sellaiset 2 tuntia
päivittäin kotona koulun jälkeen voisi avata ymmärryksen ovet. Myös viikonloppuisin,
tsemppiä - Anonyymi
Onko teidän koulussa laaja-alainen erityisopettaja? Jos on, voisit käydä puhumassa hänen kanssa.
- Anonyymi
Joku matikkaongelmainen tuli paremmaksi harjoittelemalla. Aivot kai oppii. Matikka ja luonnontiede vaatii tiettyjä kykyjä joita usealla ei vahvana ole. Koulutus ei sitä valitettavasti ota huomioon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253730
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402722Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532280Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122251Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131749Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191529Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521501- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621241Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951194