Mitä waarhammereita keräätte? Minä kerään Catachan jungle fighterssejä ja kaverini Impperial guardeja. Minulla on 20 ukkoa ja yksi panssari vaunu (Griffon). Kaverillani on 20 ukkoa ja 3 kävelijää. Meillä on kaikki värit mitä niitten tekemiseen tarvitsee.
mitä warhammereita keräätte?
4
345
Vastaukset
- hummerimies
tyranidei, örkkei ja space wolvesei (ihan maalaus mielessä ja kai vielä joskus pelaanki)
- hummerimies
tyranideis on 1 hive tyrant, 8 termaganttii , 8 hormaganttii , 1 carnifex , 1 zoanthrope space wolveseis : 6 terminatorii , 1 dredi ,wolf priest , joku special warru , 21 jotai perus mosurii(ei muistu nimee)ja 6 heavy weapon jätkää örkeis en ala luettelee (yli 300 miest)ja viel löytyy muuta ma dark eldari ( 16 warruu ja lordi)
- Henry
mul ei oo viel oikeeta armeijjaa. mul on impperal guardien 10ukkoo, yks tankki, heavy weapon team ja yks sentinell.
sit mul on 16 dark eldar warriorssia ja reaverjet bike Löysin isosiskon vanhoi fantsy lizardmenei ja aloin itekki keräileen, on ehkä jotain 20-30 tyyppii ja pikkusiskol on lisäks 10 örkkii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399