Siis muistaaks porukka niitä seikkailu pelejä 1001-peleissä, jossa sä pelaat joko sillä naisella tai sillä miehellä ja aina yrität selviytyä tai päästä karkuun joltakin hyypiltä. Siinä siis oli whole ass story mut en muista muuta kun sen yhen pelin niistä, jossa pelasit sillä naisella ja siinä herättiin jostain viidakosta/sademetsästä ja siel oli joku vitsin "kansa"?? tai joku jolta piti paeta. Oon kavunnut koko internetin pliss sanokaa että joku muistaa noi pelit. Ne siis oli jotain vanhoja pelejä, mutta niitä ei enään löydy 1001-peleistä. (Jos joku muistaa niin mikä niitten nimi on)
1001 vanhat pelit (plis help)
Anonyymi-ap
0
381
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344522Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752944- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451747- 781419
- 211301
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831222PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69918
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86884