NoRRA haku 2024

Anonyymi-ap

Onko kukaan hakenut Norralle? Vielä muutaman päivän haku auki. :)

21

1230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen hakenut enkä ole kuullut mitään. Eikös haku ole tammikuun loppupuolelle? Onko kukaan kuullut vielä mitään?

    • Anonyymi

      Onko kukaan kuullut mitään?

    • Anonyymi

      Sain kutsun haastatteluun. Onko jo ollut jollakulla? Mitä kysytään?

    • Anonyymi

      Mä en päässyt edes haastatteluun vaikka luulin olevani ihan pätevä hakija.
      Millasta taustaa teillä jatkoon päässeillä on?

      • Anonyymi

        Mä pääsin muutamia vuosia sitten jatkoon matkailualan perustutkinnolla ja yleisellä aspakokemuksella. Itse haastispäivä oli melkoinen, koska en jostain syystä ollut edes heidän listoillaan saamastani kutsusta huolimatta, joka aiheutti kamalaa säätöä ja hampaiden kiristelyä henkilökunnan puolelta. Meitä oli ryhmähaastattelussa paljon ja sai kyllä pistää itsensä likoon ja omalle epämukavuusalueelle yhdessä tehtävässä. Mutta tulipahan kokeiltua, vaikken heiltä jatkoon edennytkään. Tsemppiä kaikille haastiksiin!


    • Anonyymi

      En päässyt jatkoon vaikka peruskriteerien lisäksi löytyy myös korkeakoulututkinto ja tosiaan sitä aspakokemusta useampia vuosia. Ilmailualaan kosketusta entuudestaan vaikken cabin crew töitä ole tehnyt. En tiedä mitä hakevat, harmittaa. No ei auta kun katse eteenpäin ja muita rekryjä katselemaan, tsemppiä kaikille hakijoille jatkoon!

    • Anonyymi

      Onko kukaan saanut jo kutsun ryhmähaastatteluun?

    • Anonyymi

      onko kellään tullut vielä lopullisia päätöksiä?

    • Anonyymi

      Onko kukaan hakenut? Näköjään haku maaliskuulle

    • Anonyymi

      Minut on valittu maaliskuussa alkavalle kurssille. 😊

    • Anonyymi

      Onnea! Koska sulle tuli tieto?

      • Anonyymi

        Kiitos. Reilu 3 vkoa sitten soitettiin.


    • Anonyymi

      Oliko vaikeet testit?

    • Anonyymi

      Onpa vähän keskustelua. Onko kukaan hakenut/päässyt tänne?

    • Anonyymi

      Paska lentoyhtiö, aivan karsea. Suuri vaihtuvuus, alussa voi olla mukavaa mutta kun totuus paljastuu niin tekee mieli pois.

      • Anonyymi

        Tarkentaisitko hieman. Mikä siellä on huonosti mielestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkentaisitko hieman. Mikä siellä on huonosti mielestäsi?

        Aivan kaikki, täysin amatöörimäistä ja lapsellista touhua.

        Nykyinen Norra joka oli aiemmin FinnCom Airlines, huijarit Seinäjoelta perustivat yhtiön,
        sitä on myös kutsuttu suolakaivokseksi, johtuen henkilökunnan huonosta kohtelusta.

        Halutessasi lentoemännäksi/stuertiksi ei Suomessa enää ole yhtäkään kunnollista ja tasokasta lentoyhtiötä. Sinuna hakeutuisin töihin Keski-Eurooppaan jollekin suurelle lentoyhtiölle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkentaisitko hieman. Mikä siellä on huonosti mielestäsi?

        PS. Kysymys näyttää tulevan Norran henkilökunnalta.
        Sait kuitenkin totuudenmukaisen vastauksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS. Kysymys näyttää tulevan Norran henkilökunnalta.
        Sait kuitenkin totuudenmukaisen vastauksen.

        Jos olisin Norralla töissä niin kai tietäisin, miten siellä asiat on. En nyt ole ihan vakuuttunut tästä vielä. Tuollaisia ympäripyöreitä lausuntoja on helppo antaa kenestä ja mistä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisin Norralla töissä niin kai tietäisin, miten siellä asiat on. En nyt ole ihan vakuuttunut tästä vielä. Tuollaisia ympäripyöreitä lausuntoja on helppo antaa kenestä ja mistä vain.

        Älä sinä tyhmä lässytä, Norra on täysin perseestä.
        Sen voi allekirjoittaa jokainen siellä työskennellyt, huvikseenkohan ihmiset lopettavat siellä.

        ”En ole nyt ihan vakuuttunut tästä vielä”
        ”Tuollaisia ympäripyöreitä lausuntoja on helppo antaa kenestä ja mistä vain”

        Lue nyt itsekin mitä ja miten kirjoitat. Joko olet siellä itse töissä, tuttavasi on tai olet ollut siellä itse.
        Kaikkihan sieltä lähtevät pois, itseänsä kunnioittava ei ole Norralla töissä.
        Tee gallup kuinka moni Finnairilla ja Norwegianilla työskentelevä on ollut aiemmin Norralla ja miksi on lopettanut.
        Eivätpä Finnair ja Norwegian ole kummoisia lentoyhtiöitä nekään.
        Aikoinaan Finnair oli laadukas lentoyhtiö, henkilökunta valittiin tiukan seulan kautta ja lennoilla korkeatasoinen ja laadukas tarjoilu, nykyisin säälittävä rääpälemäinen lentoyhtiö jossa aivan dorkia töissä.
        Pidempään lentäneet lähtevät ennenaikaiselle eläkkeelle ja toiset odottavat eläkkeelle pääsyä kuin kuuta nousevaa.


    • Anonyymi

      Hain ja sain kutsun ryhmähaastatteluun, mutta edelleenkään ei tietoa milloin kurssi pidetään. Todennäköisesti loppukesällä tai syksyllä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe