Painting of a whimsical cottage near the water.

Anonyymi-ap

Olen 25 -vuotiaana nainen ja kun olin nuori, ajattelin sitä, kun minulle todettiin henkinen valtuuskunta ja olen usein helpottunut itsestäni tänään. Mutta siitä keskusteltiin tästä harvoin, ja kuulin ammatillisen koulutuksen asiantuntijaan, ja henkinen vamma oli vähän ja vaikeaa ja olin monien ihmisten kanssa. -> He olivat loistava persoonallisuus. Minulla on ollut myös kuulon vähentäminen syntymäni jälkeen ja minulla oli mielenterveyden ongelma. Mietin usein, onko käsissäni kärsimyksiä ja henkisiä ongelmia. Ja asiakirjassani ei mainita asiakirjassa joitain henkisiä viivästyksiä asiakirjani viimeaikaisissa kouluissa? Mutta se vaikuttaa myös oppimiseen. Matematiikalla oli paljon vaikeuksia, he saivat tukikoulutusta lukiossa, ja jopa yksinkertaiset laskelmat aiheuttivat usein vaikeuksia ja tietoisuuden ongelmia. Olin henkisesti nuori, kehoni kehitys ja kasvu kun olin nuori. Kun menen, varsinkin kun olin nuori, se voi olla aggressiivinen, mikä on tyypillistä henkisen vammaisille. (Joten luin ja ymmärsin verkossa) Tunnen usein erilaisen ja oudon. Tämä selitetään todennäköisesti tällä henkisella viiveellä. Joten kohta :) Kuinka jotkut henkiset viivästykset ilmestyvät jokapäiväisessä elämässä? Vai näyttääkö se millään tavalla? Mainitsetko henkisiä viivästyksiä uusille ystäville tai kumppaneille? Kerro minulle kaikki mitä ajattelee nyt :) olisi hyvä idea kuunnella ja jakaa kokemuksesi. Onnea! Monimuotoisuus sijaitsee :)

0

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
        Ikävä
        73
        893
      2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
        Ikävä
        104
        758
      3. 47
        674
      4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
        Ikävä
        36
        633
      5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
        Ikävä
        47
        623
      6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
        Ikävä
        30
        611
      7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
        Ikävä
        40
        605
      8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
        Ikävä
        34
        577
      9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
        Ikävä
        50
        560
      10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
        Ikävä
        37