Kahvipaketissa on sisäpuoli kirkas folio, joka heijastaa lämpöä. Paketti on kestävää muovia. Siitä saa melkein termoksen veroisen juoma-astian, jos sisään laittaa muovipullon sukalla päällystettynä. Suun voi teipailla mieleisekseen. Kuuma juoma säilyy lämpöisenä kahden tunnin hiihtolenkin ajan. Kevyempi kuin termospullo ja pienempi myös.
Vinkki hiihtäjille, juoma pysyy lämpimänä
8
452
Vastaukset
- Anonyymi
Ei 2 tunnin lenkillä mitään juomaa tarvitse.
- Anonyymi
Moi KAPE.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi KAPE.
Kai MOPE
- Anonyymi
mitä juomaa...juotko tain koska
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18200064
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Minä kun oon ostanu ihan hiihtokäyttöön suunnitellun juomavyölaukun. Start lukee kyljessä. Toisessa lukee swix.
Siinä on vaahtomuovieristeet ympärillä. Ei nekään paina mittään.
Ei maksanu paljon, eikä tarvi viritellä, että miten kulkee mukana. Vyölaukun Korkki toimii juoma-astiana.
Saa sen pyörän toki keksiä uudestaankin?
Repussa oon semmosta keksintöä käyttänyt kuin termos. - Anonyymi
Niksi Pirkka osastoa. Voiko siihen virittää vielä sukkahousut?
- Anonyymi
Juu pukee sukkahousut hiihtopuvun päälle ja sujauttaa juhlamokkapaketin mehuineen haarakiilaan. On siinä laavulla ihmettelemistä. Säästin ja tein sen itse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996