Hei
Haluaisin tietää olisiko Karstulan lukio hyvä paikka hieman ujolle ja aralle , sosiaalisesti kömpelölle nuorelle. Esiintyykö kiusaamista tai onko kovin sisäpiiriläinen koulu?
kokemuksia Karstulan lukiosta
11
1173
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko katsonut esimerkiksi tiktokista, muutama video olisi, myös ig löytyy.
Koulussa kyllä puututaan kiusaamiseen, jos sellaista olisi. Uskon että löydät paikkasi, mikäli Karstulaan päädyt. Täällä on ilmainen aamupala myös lukiolaisille- Anonyymi
Tämä oli koulun markkinointi osaston vastaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli koulun markkinointi osaston vastaus.
Ei vaan sellaisen kuntalaisen, joka haluaa vastata kysymykseen.
- Anonyymi
Hyvä lukio mun mielestä.Ei esiinny kiusaamista.Pienet luokkakoot.Opettajat mukavia ja tukevia.Olen itse 2.luokalla kyseisessä lukiossa.
- Anonyymi
Meilläkin oli aikanaan tukeva opettaja Karstulan yhteiskoulussa ja hän sai lempinimen Tantta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meilläkin oli aikanaan tukeva opettaja Karstulan yhteiskoulussa ja hän sai lempinimen Tantta.
Tantta oli minunkin aikana. Karstulan lukio on aivan hyvä vaihtoehto.
- Anonyymi
Olen käynyt kyseisen lukion muutama vuosi sitten ja kokemukseni ovat positiiviset muualta tulevana. Porukka muotoutuu, mutta oman paikan löytää varmasti!
- Anonyymi
Rasin Anittan aikana lukio vielä toimi. Nyt menee alas kuin lehmän häntä. Ei edes markkinoida osata.
- Anonyymi
Moi Jartsa!
Kantasi on tullut jo selville - jatkuvasti. Miten on; onko vapaaehtoistyö kunnan lasten ja liikkumisen hyväksy iskenyt jo tulta? Ei ole näkynyt. - Anonyymi
Kuka nyt on rehtori?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990