Pitääkö ostaa agrekaatti

Anonyymi-ap

Massikka on tuossa joutilaana paljonkohan maksaisi siihen agrekaatti ....diesellämmittimen jo ostin...ja kaasulämmitnkin öytyy.....on menny ihan pelleilyksi ja tappeluksi koko voimaloiden rakentaminen.....ihmiset hyyröttää kylmissään ja suosittelevat pörssin..on tämäkin elämää 2000 luvulla..

31

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 ­­N­y­­m­­­f­­o­m­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Jos ostaa aggregaatin yhden tai muutaman vuorkauden sähkön korkean hinnan takia niin sillä tehty sähkö maksaa 10 kertaa enemmän kuin verkkosähkö.

      • Anonyymi

        Jospa ostais aggren kesämökille, jonka sähköntarve on vain luokkaa 1000 kWh/vuosi ja luopuisi verkkosähköstä. Käyttöä mökillä lähinnä vain kesällä, talvisin pari kertaa. Lämpiää tarvittaessa varaavalla takallakin, vain vedet pitäisi tyhjentää syksyllä.
        Säästö jo pelkistä perusmaksuista lähes 500 € vuodessa. (siirron perusmaksu ~41 €/kk)

        Kannattaisiko, tällaista olen mielessäni kehitellyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa ostais aggren kesämökille, jonka sähköntarve on vain luokkaa 1000 kWh/vuosi ja luopuisi verkkosähköstä. Käyttöä mökillä lähinnä vain kesällä, talvisin pari kertaa. Lämpiää tarvittaessa varaavalla takallakin, vain vedet pitäisi tyhjentää syksyllä.
        Säästö jo pelkistä perusmaksuista lähes 500 € vuodessa. (siirron perusmaksu ~41 €/kk)

        Kannattaisiko, tällaista olen mielessäni kehitellyt...

        Kehitteleen vaan systeemiä. Invertteri ja akusto + paneelit nyt ensin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehitteleen vaan systeemiä. Invertteri ja akusto paneelit nyt ensin

        Mökki on niin varjoisalla paikalla, että pitäisi kaataa metsää melkoisesti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa ostais aggren kesämökille, jonka sähköntarve on vain luokkaa 1000 kWh/vuosi ja luopuisi verkkosähköstä. Käyttöä mökillä lähinnä vain kesällä, talvisin pari kertaa. Lämpiää tarvittaessa varaavalla takallakin, vain vedet pitäisi tyhjentää syksyllä.
        Säästö jo pelkistä perusmaksuista lähes 500 € vuodessa. (siirron perusmaksu ~41 €/kk)

        Kannattaisiko, tällaista olen mielessäni kehitellyt...

        Onko kyseessä sellainen "oikea" vanhanajan kesämökki joka voi talvella jättää kylmilleen? Lämmittelee sittten tulisijoilla jos siellä vain muutaman kerran talvessa käy. Aurinkopaneelit kesäajan käyttösähkölle ja tarvittaessa kaasuliesi.
        Mutta jos kyseessä on omakotitalo-kesämökki siellä pitää olla peruslämpö kesät-talvet jos meinaat että pysyy kunnossa. Tällöin verkkosähkö on käytännössä ainoa vaihtoehto.


    • Anonyymi

      Eiköhän kyselyikäisten aloitusten tehtailijoiden tarkoitus ole pitää ainakin palstat lämpiminä...

    • Anonyymi

      Röllit vaan myhäilee hanuri kuumana ja kapitalistit tienaa mukavasti?🙄

    • Anonyymi

      Tuskin massikallas saat kunnon sähköö aikaseks ja jos kulutus vaihtelevaa eli pientä välillä niin ellet saa lämpöä talteen on pelkkä polttoaine kulut jo lähes euron kwh

      • Anonyymi

        Kyllä massikalla kunnonkin sähköä saa mutta ei se oikein muuten sovellu kuin hätäkäyttöön. Ei ole kuormansäätöä eikä sitä perkinssin platkutusta jaksa kovin kauaa kuunnella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä massikalla kunnonkin sähköä saa mutta ei se oikein muuten sovellu kuin hätäkäyttöön. Ei ole kuormansäätöä eikä sitä perkinssin platkutusta jaksa kovin kauaa kuunnella.

        Ja kone karstoittuu vajaa kuormalla ja kierroksilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kone karstoittuu vajaa kuormalla ja kierroksilla.

        Kierrokse pitää olla kohillaan nivelakselissa jotta 50 hertsiä syntyy. Siinä se problem kun kuormitus vaihtelee. Kunnon generaattori missä jännitteensäädin niin vähän auttaa. Kallista touhuu pikku sähköille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kierrokse pitää olla kohillaan nivelakselissa jotta 50 hertsiä syntyy. Siinä se problem kun kuormitus vaihtelee. Kunnon generaattori missä jännitteensäädin niin vähän auttaa. Kallista touhuu pikku sähköille.

        Kuormitus eikä kierrokset ole ongelma. Helppo laittaa eikä massikasta teho lopu mutta kovin energiatehokasta ei ole. Maksaa polttoainetta jos massikka käy koko ajan työkierroksilla. Voima riittää tyhjäkäynnilläkin mutta kone ei pidä siitä.
        Dieselin teho pitäisi olla suhteessa tarvittavaan sähkötehoon ja automaattinen kierrosten säätö. Ei vaan ole ihan yksinkeetaista. Ja silti on kalliimpaa kuin ostettu sähkö.


      • Anonyymi

        Aloittaja halusikin hankkia aggregaatin, siis moottorigeneraattorin. Varmaan käyttää massikkaa vain sen siirtelyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja halusikin hankkia aggregaatin, siis moottorigeneraattorin. Varmaan käyttää massikkaa vain sen siirtelyyn.

        Aggregaatin ja moottorigeneraattorin ero ei ole ihan yksiselitteinen. Voi olla sama tai eri. Miten kukin haluaa. Traktori mainittu niin varmaan käytetään muuhunkin kuin siirtämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aggregaatin ja moottorigeneraattorin ero ei ole ihan yksiselitteinen. Voi olla sama tai eri. Miten kukin haluaa. Traktori mainittu niin varmaan käytetään muuhunkin kuin siirtämiseen.

        Yleensä traktorin omistajat hankkivat pelkän generaattorin, eikä mitään aggregaattia.
        Tietenkin jos talossa on vain yksi traktori, niin silloin samanaikaisten peltotöiden takia voi olla perusteltua hankkia sähköntuotantoon erillinen aggregaatti.


      • Anonyymi

        Ihan sama mikä kone pyörittää aggregaattia, se tekee sähkön ihan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä traktorin omistajat hankkivat pelkän generaattorin, eikä mitään aggregaattia.
        Tietenkin jos talossa on vain yksi traktori, niin silloin samanaikaisten peltotöiden takia voi olla perusteltua hankkia sähköntuotantoon erillinen aggregaatti.

        Traktorigeneraattoria ei yleensä osteta kotitaloussähköä varten. Aggregaatti omalla voimanlähteellä on parempi siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama mikä kone pyörittää aggregaattia, se tekee sähkön ihan itse.

        Lahjakkaasti on näillä tollikoilla sekaisin käsitteet genraattori ja aggregaatti.


    • Anonyymi

      Laita kiinteä sähkösopimus niin sitten et pääse tänne kitisemään!!! Siinä menee kyllä sitten pian tulevat halvat päivät, mutta se on nyt kyllä sinun oma valinta 😂

      • Anonyymi

        Sähkösopimus maksaa useita tuhansia, hinta riippuu paikasta ja kuinka pitkä matka on lähimmälle nykyiselle linjalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähkösopimus maksaa useita tuhansia, hinta riippuu paikasta ja kuinka pitkä matka on lähimmälle nykyiselle linjalle.

        No ei sopimus ihan niin paljoa maksa. Liittymä on vähän kalliimpi.


      • Anonyymi

        No eikait keväällä ja kesällä mene meillä ainakaan paljoa sähköä...osalla on palju ja pitää niitä munia pestä läpi vuoden paljussa niin pitää olla pörssisähkö...siis puoli vuotta tarvitaan enempi sähköä....se että pitää hyyröttää pörssisähkön aikana kylmissään on rikkaille mukavaa elämää..kysyykäpå seuraavan kerran sähköprofessorilta kumpi on parempi pörssi vai määräaikainen jos matkustaa tai sairastaa paljon ja on esim sairaalassa....esim jos vaikka nyt 2€ aikana oli sairaalassa ja sattui olemaan pörssi sähkö ,et voinut pinenennellä sähköjä..sähkölasku on aika suuri..ja päälle vielä sairaala lasku+ sähköauton lataus..jos sitten sähköautoja oli ilman latausta niin akut jäätyi..


    • Anonyymi

      tätä menoa kohta siirrytään takaisin kynttiläaikaan..siis nyt kesällä pitää säästää et saa maksettua talven sähköt...kesällä on halpaa pörssisähköä ,mutta eipä sitä paljoa tarvitse....muutaman vuoden päästä kaikilla pitäisi olla sähköauto ,no miten sähköntuotanto...ei mitenkään..??? Pulassa ollaan,ei talous nouse kun ei ole kulutusta..palkat nousi ja verotus laski mut sähkön hinnat nousi vastaavasti.???halpaa sähköä ei ole ole enää vaikka kuinka tuulisis kun muu tuotanto on sitten alhaisempaa vastaavasti..

    • Anonyymi

      Kyllä se dieseli vaan käy 'loputtomiin' tyhjäkäynnilläkin, kun syötöt on kohdillaan. Karstaa se bensiinikin, jos liian rikkaalla käy..

    • Anonyymi

      Puuilossa alle 900 400v 4kw pö.agrekaatti. Tuohan jo sopivan saunankin lämmittää :-)

      • Anonyymi

        Johtaa pakokaasun saunaan. Tulee saunanlämmitys hukkalämmöllä samaan hintaan


    • Anonyymi

      Suomessa pöhisee nyt arviolta tuhansia pieniä kiinalaisia diesellämmiitimiä...kauanko menee kiinalaiset tekee. Halvan agrekaatin dieselillä tai tuulimyllyn ja jos omistaa kellarin niin sähköä tarvitaan vain muutama tunti..pappa aikoinaan touhusi tilleylampaun varassa 50 vuotta. Ja hyvin pärjäsi....

    • Anonyymi

      Kestääkö masturbaattori. Jännitteen heilunnan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2058
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      245
      1836
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1423
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      104
      1095
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      950
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      821
    Aihe