Pintaliito jatkuu

Anonyymi-ap

Elämästä vieraantunut Sanna Marin pelleilee kun ihmiset maksavat yhdestä päivästä satasia sähkölaskua.
Lapsellinen tyyppi.

45

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noh, noh...
      On hän sentään päässyt jo peräti tuulipukuesittelijäksi...

    • Anonyymi

      Niin mitä siitä. Hän elää valintojensa mukaan ja se ei kuulu ainakaan meille 70 kymppisille. Meillä on omat ilot ja riemut. Eletään ja annetaan muittenkin elää.

      • Anonyymi

        Ihan niin ja ne valitukset sitten, aina jotain. Saana hoiteli korona vuodet ihan kuten kaikki muutkin olisivat sen hoidelleet. Että aika lopettaa tuo maukuminen ei suomi ole ainoa maa jossa sähkö makaa nyt kallista , eikä Sanna ole muissa maissa mitään hoidellu silti on asiat samoin kun Suomessa . Siis lapsellista jaaritusta sinänsä , kai sitä aikuisella ihmisellä luulis olevan enemmän tietoa asioista. .että viitsiikin aina haukkua Sannaa .


    • Anonyymi

      Jotkut yltää maailman kuuluisimpien naisten joukkoon.

      Purra jos olisi pyssy, äiti ampuisitko saadakseesi kuuluisuutta mulle riittä maailman rasistisin valtiovarainministeri joka vie leivän köyhän kädestä.

      pe

      • Anonyymi

        Hae jo apua jostakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hae jo apua jostakin!

        Hae apua tämän kaltaisiin aloituksiin 😜


      • Anonyymi

        Oletko kateellinen Purralle?

        Näinhän sinäkin kommentoit niille, jotka ei Marinista pidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hae jo apua jostakin!

        Jos et ymmärtänyt mihin ''jos olisi pyssy'' viittasi, miksi kommentoit ???

        Auta itseäsi, lue sanomalehdistä muutakin kuin kuolinilmoitukset.


    • Anonyymi

      ''...kun ihmiset maksavat yhdestä päivästä satasia sähkölaskua.''

      Jos joku on tehnyt niin huonon sähkösopimuksen (tai hataran talon) kannattaisi olla ihan hipihiljaa.

      • Anonyymi

        No mikset ole hipihiljaa?


    • Anonyymi

      Oikeisto varastaa laillisesti väittäen köyhä tulee välläkin toimeen, riittää kun pysyy hengissä. Miltä se tuntuisi jos kaikki olisi köyhiä, rikkaus joillakin on esikuva jota kannattaa uneksia.

      • Anonyymi

        Siis oikeisto on Sannan esikuva...?!


    • Anonyymi

      Solidaarisuus ei kuulu sannan hyveisiin.

    • Anonyymi

      Demujen motto:
      Kaikesta voi tinkiä - paitsi mamujen avustuksista.

    • Anonyymi

      Parjauskampanja tässä ketjussa pahojen ja rumien toimesta!

      • Anonyymi

        Vasemmistolla ei ole käytöstapoja koskaan ollutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmistolla ei ole käytöstapoja koskaan ollutkaan.

        Ai. Kyllä eniten on hävetty persuja. Senkös takia Orpo pitää ne taka-alalla ja tarkastaa repliikit. Ovat alemmuudentuntoisia, mutta kompensoivat öykkäröinnillä nuo perzut.


    • Anonyymi

      Ei hän ole enää kansanedustaja.Itse lopetti ne homat. Joten ei hänen edelytys ole enää mikään asia valtakunalinen suomessa. Hän tekee rahaa.Ilmasiksi ei lehdistö esinny.En serannut häntä kun politkassa kun politikassa oli.En näe syytä serata nytkään.

    • Anonyymi

      Sanna halveksii suomalaista kansallispukua.

      • Anonyymi

        Sanna halveksii Suomea, suomalaisia ja kaikkea suomalaisuuteen liittyvää.
        Muuttaisipa pois Suomesta niin ei tarvitsisi hävetä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna halveksii Suomea, suomalaisia ja kaikkea suomalaisuuteen liittyvää.
        Muuttaisipa pois Suomesta niin ei tarvitsisi hävetä...

        Loistava kommentti !!!

        Studioraati onnittelee.

        Raati kiinnitti huomiota erityisesti oikeinkirjoitukseen. Tarmo,6v, ei tehnyt yhtään virhettä.


    • Anonyymi

      Onneksi siitä päästiin.

      • Anonyymi

        Paljonko aloittajan sähkölasku halpenisi jos Sanna Marin vollottaisi julkisuudessa ??


    • Ei se mitään, mielipiteitä voi antaa. Onneksi päästiin kovista pakkasista.

      • Anonyymi

        Onneksi peästiin sannasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi peästiin sannasta.

        Ei ole päästy, en lähde enustamaan milloin Marin palaa politiikkaan, milloin asettuu presidentti ehdokkaaksi.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Ei ole päästy, en lähde enustamaan milloin Marin palaa politiikkaan, milloin asettuu presidentti ehdokkaaksi.

        On kylmää, pitää olla lämmin takki päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kylmää, pitää olla lämmin takki päällä.

        Ei se paljon auta, kun sitä ahkerasti kääntelee...


      • Pertikki kirjoitti:

        Ei ole päästy, en lähde enustamaan milloin Marin palaa politiikkaan, milloin asettuu presidentti ehdokkaaksi.

        Suotte haaveilet Marinista presidenttinä.
        Ei hänellä ole mitään edellytyksiä presidentiksi. Hänen kauneutensakin on katoavaista.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Suotte haaveilet Marinista presidenttinä.
        Ei hänellä ole mitään edellytyksiä presidentiksi. Hänen kauneutensakin on katoavaista.

        Nainen on naiselle susi:))


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Ei ole päästy, en lähde enustamaan milloin Marin palaa politiikkaan, milloin asettuu presidentti ehdokkaaksi.

        Ehkä joskus palaakin, mutta silloin häntä tänään ihailevat ovat jo rajan toisella puolella.

        Uusi sukupolvi, joka alkaa äänestämään, ei Marinia ihaile.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Suotte haaveilet Marinista presidenttinä.
        Ei hänellä ole mitään edellytyksiä presidentiksi. Hänen kauneutensakin on katoavaista.

        Nostaisi varmasti Suomen mainetta maailmalla, kun maan presidentti esittelisi sänkykuviaan, heiluisi Pride-paraateissa, juhlisi julkisesti epämääräisessä porukassa ja ravistelisi presidentille kuuluvaa arvoasemaa.

        Pahempaa kauhukuvaa ei voisi kuvitella.


    • Anonyymi

      Kuinka monta kertaa perussuomalaiset lämmittävät kaurapuuroaan?

    • Anonyymi

      Persut nosti sähkön hinnan pilviin, kun haluavat kaiken toimivan öljyllä.

      • Anonyymi

        Vai oli ne persut, jotka nostivat sähkönhinnan...


    • Anonyymi

      Nostan Marinille hattua, hänellä oli rohkeutta lähteä uusille urille.

      • Anonyymi

        Voi voi, niin moni muukin on lähtenyt uudelle uralle. Toiset vapaaehtoisesti, toiset pakolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, niin moni muukin on lähtenyt uudelle uralle. Toiset vapaaehtoisesti, toiset pakolla.

        Loistava kommentti !!

        Harkittu pitkään ja hartaasti !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loistava kommentti !!

        Harkittu pitkään ja hartaasti !!!

        Ei tarvinnut harkita. Katsos, kun täällä pk-seudulla on ihmisiä ja kuulee heidän tarinoitaan.


    • Anonyymi

      Vai lapsellinen tyyppi. Et ole tainnut tutustua hänen urakehitykseensä.

      Happamia sanoi.....

      • Anonyymi

        Pidätkö typykkää kenties maan äiteenä.
        Voisit itse olla hänen mummonsa.


    • Anonyymi

      Marin on älykäs ja fiksu ja kaikkea siltä väliltä, liiankin hyvää mainosta metsientakuiselle kehitysmaa Suomelle!

    • Anonyymi

      Se on sitten hauskaa seurata, miten ihmiset luulee Marinin voivan vaikuttaa kaikkiin maailmalla ja Suomessa tapahtuviin asioihin. Ihan niin voimakas ei Marin sentään ole, vaikka hänestä tykkäänkin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      123
      1875
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      193
      1488
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1198
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      45
      1172
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      87
      1057
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      995
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      900
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      846
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      817
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      771
    Aihe