Pyykinpesukone.
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
Olen usein sanonut että tältä Pattayan rakkaiden oireilukanavalta oppii aina jotain uutta sekä olen aiheitakin ehdotellut, kuten esimerkiksi tiskirätti, mutta se aihe ei ole vielä saavuttanut suosiota, mutta varmuudella aiheet tulee laajenemaan tasokkuudeltaan vielä pesukonettakin paremmaksi.
Aiheita on ollut monta mielenkiintoista, joista ammatillisia näkemyksiäkin on julkaistu, kuten ilmakitka, sukitus, palmujen kasvun seuranta, feikkivalokuvat, riisin häpäisy, ym.
Ai niin tosiaan myös pohkeet ja pohkeille kasvot, tämä on edistystä miten rakkaat kaipaa itselleen huomiota.
Pesukoneaihe lienee olevan ykkönen arviolta noin viikon, joten esitän harkittavaksi sitten seuraavalle viikolle vaikka vänkää aiheesta vaihteen vuoksi 24/7 pekonin ja munakkaan oikeaoppinen valmistaminen thaimaalaiseen perinteiseen tapaan.
'*'
Pattayan matkailun aiheita.
18
301
Vastaukset
- Anonyymi
Ainahan kyrvånsyylå voi laittaa kuvan pesukoneestaan "chiang maissa"
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18201817
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
No siitä saamme vääntää, 60-70 luvulla oli maaseudulla pulsaattoreita , kaupungissa oli pesutuvat, asunnot oli silloin hyvin pieniä kaupungeissa ei niihin edes mahtunut pesukonetta, muistan kun mutsin kanssa käytiin pesemässä pesutuvassa pyykit ja mankeloitiin sen jälkeen yhteisessä mankelissa, kuivaushuoneeseen.
- Anonyymi
Äsken pesin koneellisen paitoja, shortseja ja alushousuja kondolla. Jonkinlainen pulsaattorin tapainen täällä on.
- Anonyymi
Sinä Senssu kun olet kova analysoimaan toisten kuvia ja löydät niistä yleensä aina jotakin sellaista jota kuvassa ei ole kuvattu, jonka jälkeen otat asian esiin uudelleen
5-500 kertaa askarrellen siitä uusia aloituksiakin, kuten tässä pesukone asiassa, niin kertoisitko tästä kuvastahttps://aijaa.com/sVOXcw omat havaintosi koskien seuraavia asioita:
Numban kuvan koko on vain 82,3 kilotavua. Vertailun vuoksi tämä Kympin ottama kuva Boathousesta on 7,15 megaa, eli 87 kertaa suurempi. https://imgbb.com/9HfvFb5
Osaatko selittää miten tuo on mahdollista ottaa noin huono ja pieni kuva nykyaikaisella kännykkäkameralla, jota numeromies useasti kehunut?
Mitä näet numeromiehen kuvassa? Näetkö erinomaisen ravintolan, siistin huoneen,
mahtavan ravintola-annoksen vai mitä näet? Sana on vapaa. Tokihan sinun täytyy kyetä arvostelemaan samalla tavalla hänenkin kuvat, eikä vaan muiden.
Kiitos jo etukäteen ytimekkäästä ja tutkivasta analyysistäsi!- Anonyymi
Enpä usko että Senssu osaa vastata, kuvan koko on 9.2Mpx 2824x3264 .jpeg moodissa, 1.6 MB kamerassa raw moodissa 12 MB, tuo aijaa todennäköisesti huonontaa kuvan laatua... katso tuo puhelin on xiaomi 13 pro joka on tosi laadukas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä usko että Senssu osaa vastata, kuvan koko on 9.2Mpx 2824x3264 .jpeg moodissa, 1.6 MB kamerassa raw moodissa 12 MB, tuo aijaa todennäköisesti huonontaa kuvan laatua... katso tuo puhelin on xiaomi 13 pro joka on tosi laadukas.
Tossa on vertailu puhelimien kuvasta.... https://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=4&idPhone1=11962&idPhone2=10596&idPhone3=10237
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tossa on vertailu puhelimien kuvasta.... https://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=4&idPhone1=11962&idPhone2=10596&idPhone3=10237
tänään otettu https://ibb.co/wCp6bjY kopion kuvat aina google photosta jonne ne menevät automaattisesti, siis en siirrä niitä suoraan kamerasta, vaan googlen kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tänään otettu https://ibb.co/wCp6bjY kopion kuvat aina google photosta jonne ne menevät automaattisesti, siis en siirrä niitä suoraan kamerasta, vaan googlen kautta.
tuolta löytyy https://www.mi.com/global/product/xiaomi-13-pro/
Anonyymi kirjoitti:
Enpä usko että Senssu osaa vastata, kuvan koko on 9.2Mpx 2824x3264 .jpeg moodissa, 1.6 MB kamerassa raw moodissa 12 MB, tuo aijaa todennäköisesti huonontaa kuvan laatua... katso tuo puhelin on xiaomi 13 pro joka on tosi laadukas.
Anna mulla olla ihan oma mielipide kuvasta, multahan sitä mieli pidettä kysyttiin eikä sulta, äläkä vastaile puolestani, sillä sinä et ole minä enkä minä sinä. Koeta uskoa jo tämä että me ollaan ihan eri tyyppejä ja me ei edes tunneta toisiamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuolta löytyy https://www.mi.com/global/product/xiaomi-13-pro/
https://ibb.co/d0hwk69 kokeilen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuolta löytyy https://www.mi.com/global/product/xiaomi-13-pro/
Ihan sama, aivan pasha laite jos sillä ei tuon parempia kuvia saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tänään otettu https://ibb.co/wCp6bjY kopion kuvat aina google photosta jonne ne menevät automaattisesti, siis en siirrä niitä suoraan kamerasta, vaan googlen kautta.
Miksiköhän kympillä ja Aasiantravelilla on aina niin laadukkaat kuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tänään otettu https://ibb.co/wCp6bjY kopion kuvat aina google photosta jonne ne menevät automaattisesti, siis en siirrä niitä suoraan kamerasta, vaan googlen kautta.
Tahatonta huumoria kuvissasi.
Nyt tuo Hygiene juttu tuossa oikealla,
mutta onneksi olkoon että olet sentään saanut pöydän pyyhittyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://ibb.co/d0hwk69 kokeilen
Missä ihmeessä ne sinun päivittäiset ravintolakuvasi viipyvät, kuvat laadukkaista ravintoloista?
- Anonyymi
Niinpä tosiaan, en aloitusta tehdessäni edes vahingossa hoksannut, että voihan viikon aiheena toki olla vaihteen vuoksi valokuvien ja puhelimien laatujen vänkä.
No sehän onkin helppoa, kun aihetta rakas on jo harjoitellut noin vuoden vaihteen vuoksi.
'*' - Anonyymi
Meillä kotona on kävelevä pyykkikone, siivooja, taloudenhoitaja, kokki, rakastajatar ym.
Eikä muuten maksanut paljon ja käyttökustannukset ovat minimaaliset.- Anonyymi
Miksi tahdot riidellä rakkaiden kanssa, ei ole maksutonta naarasta?
Ellei sitten käveleväsi ole mies.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483