Kirkonmenot vuojen aluksi

Anonyymi-ap

Oliko 1.1. klo 10- kirkonmenot rukoushuoneessa?

11

828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

?...................

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍑 ­­N­y­m­­f­­o­­­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18202604

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

• Anonyymi

Pienen seurakunnan piruntorjuntahomma hoituisi nykyaikana etänä; Pappi voisi öyhätä vaikka kotonaan, joka lähetys sitten striimattaisiin koteihin. Siellä sitä voisi netistä seurata vaikka kalsarit jalassa, eikä tarvitsisi kirkkoon hankkiutua.

Nantehan tuli kerran maanantaiaamuna teboilin baariin silmä mustana. Parlamentin jäsenet alkoivat tieten kyselemään mitä tapahtui?
      -No menin pyhänä kirkkoon. Etupenkillä istunut emäntä nousi seisomaan. Näin, että sillä oli hame mennyt persvakoon, joten ajattelin auttaa häntä ja nykäisin sen hameen sieltä persvaosta pois. SIlloin tuli nyrkistä, selitti Nante.
      Meni viikko. Seuraavana maanantaina Nante tuli taas silmä mustana teboilille. Kaverit kysyivät syytä moiseen.
      -Taas olin eilen kirkossa. Sama nainen istui edessä. Nyt kun se nousi seisomaan hame ei ollutkaan persvaossa. Viime viikosta viisastuneena aloin tunkea sitä hametta sinne persvakoon. Ja taas tuli nyrkistä...
      Parlamentin yksimielinen päätös oli, että naisille ei tahdo mikään kelvata.

• Anonyymi

Ihanaa että joku jaksaa kopioida huonoja vitsejä tänne. Kerran meillä kävi autonostaja joka kertoi pari tuntia putkeen Jaakko Tepon vanhoista kaseteista kaikille tuttuja vitsejä muka ominaan.
      Varmaan oli tämä sama persoona.
      Oli tulossa toisen kerran kylään niin löin luurin kiinni kun ei tajunnut muuten lopettaa.

• Anonyymi

Totuutta ei tullut tässä esiin. Kysymykseen ei vastattu.

• Anonyymi

Jospa soittaisit seurakuntaan ja kysyisit?
        Heillä on tiedossa siellä ajat.

• Anonyymi

Nyt olisi kirkon menot tarpeeseen, tein syntiä join eilen oluen 🤢

• Anonyymi

Kai kuitenkin ykkösolut vain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai kuitenkin ykkösolut vain?

👍👍👍

• Anonyymi

Maija Kuoppala on erinomainen sananjulistaja!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2186
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1293
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1278
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      35
      1205
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1161
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      874
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      759
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      711
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    10. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      562
    Aihe