Viljelijöiden Tulokehitys Ollut

Erittäin...

9

979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iekki

Leipäänsä yrittää haukkua tuo populisti. Kenellä yllensä on työtä ja kenen marmatus yleensä otetaan huomioon. "Leivänantajalla" on ylisuuri valta. Elintarviken tuonnin esteet on poistettava, vain sillä TAVALLA SAAMME KILPAILUKYKYÄ!

• ehkä

näin C1:n sianlihan tuottajana, olen ositain samaa mieltä. Korkeaoja ja Pekkarinen pilasi Alkiolaisen periaatteen.No,Ahon vois lukea samaan jengiin.
        Asiaan, olen itselleni antanut selväksi, että Suomessa on Euroopan halvin HUOM!tuottajan saama lihakilo.Toisena tulee Latvia! Yllätys,yllätys!!!! Lopputuotteessa kaupan hyllyllä,ainoastaan Itävaltalainen on kallinpaa.No, kai tämäkin johtuu niistä tuista. PS. mmm.fi!!!! ai niin ne tuet päälle ja / !!!

• Sikaniska b-alueelta
        ehkä kirjoitti:

näin C1:n sianlihan tuottajana, olen ositain samaa mieltä. Korkeaoja ja Pekkarinen pilasi Alkiolaisen periaatteen.No,Ahon vois lukea samaan jengiin.
        Asiaan, olen itselleni antanut selväksi, että Suomessa on Euroopan halvin HUOM!tuottajan saama lihakilo.Toisena tulee Latvia! Yllätys,yllätys!!!! Lopputuotteessa kaupan hyllyllä,ainoastaan Itävaltalainen on kallinpaa.No, kai tämäkin johtuu niistä tuista. PS. mmm.fi!!!! ai niin ne tuet päälle ja / !!!

Oletko oikeasti lukenut Santeri Alkion kirjoituksia?
        Jos et ole,etsi käsiisi Paavo Väyrysen On muutoksen aika osa 1.

Tuossa kirjassa on suoraan lainattuna alkion kirjoituksia, ei siis Paavon muokkaamana,ainakaan omien sanojensa mukaan.

Aukaisee pikkuisen silmiä,kun lukee muutakin kuin ludlumeja.

• on ollut erittäin

hyvä...paperialalla nousee palkat jatkuvasti, samoin sairaanhoitoalalla....vähän lakolla uhkaillaan, niin jopa palkat kipuaa huimiin lukemiin.
        Nyt tulisi laskea palkkoja ainakin tuolla paperialalla ja nostaa ennemmin puun hintaa metsänomistajille.
        Maanviljelijät ja metsänomistajat ovat tämän rahastusrallin sijaiskärsijöitä.
        Ja nythän puhutaan työvoimapulasta, joka Suomea uhkaa.
        Ulkomailta yritetään saada ammattitaitoista työvoimaa, kun kotimaasta ei löydy.
        Työttömiä ei ole oikeastaan. On vain työkyvyttömiä ja työhaluttomia.
        Olen kuullut tällaista natinaa työttömien suusta:
        kun on liian aikainen ylösnousu, ei ole mieleinen
        työ, palkka on huono(jos ei väh. 2500 euroa kk),
        asumistuki menee, jos lähtee töihin ja joutuu itse maksamaan asuntonsa vuokran, ei tule sossusta toimeentulotukea...rahaa jää vähemmän käteen ja aikaa ei ole löhötä sohvalla.....tässäpä nämä tämän ajan suomalaiset työttömät.
        Laiskuutta suurimmaksi osaksi.
        Yhteiskunta elättää sohvalle.

• tim
        on ollut erittäin kirjoitti:

hyvä...paperialalla nousee palkat jatkuvasti, samoin sairaanhoitoalalla....vähän lakolla uhkaillaan, niin jopa palkat kipuaa huimiin lukemiin.
        Nyt tulisi laskea palkkoja ainakin tuolla paperialalla ja nostaa ennemmin puun hintaa metsänomistajille.
        asumistuki menee, jos lähtee töihin ja joutuu itse maksamaan asuntonsa vuokran, ei tule sossusta toimeentulotukea...rahaa jää vähemmän käteen ja aikaa ei ole löhötä sohvalla.....tässäpä nämä tämän ajan suomalaiset työttömät.

Vertaa itseäsi pitkäaikaistyöttömään, työkyvyttömyyseläkeläiseen tai opiskelijaan joka rahoittaa itse opitonsa. Eiköhän tarkastelu pitäis aloittaa siitä päästä. Jussin pustti on täyttymätön.

• kimi
        on ollut erittäin kirjoitti:

Maajussin harteillahan se koko talous lepää kun lukee näitä juttuja. Jussithan vois navaettatöiden välissä tehdä muidenkin työt.

• Isäntä
        tim kirjoitti:

Vertaa itseäsi pitkäaikaistyöttömään, työkyvyttömyyseläkeläiseen tai opiskelijaan joka rahoittaa itse opitonsa. Eiköhän tarkastelu pitäis aloittaa siitä päästä. Jussin pustti on täyttymätön.

Opiskelut rahoittaa yhteiskunta. Eihän noi vitun himmelit osaa edes töitä tehdä vaikka ammattiin valmistuisivatkin.

• Anonyymi
        ehkä kirjoitti:

Johannes Virolaisen aikaan arvostettiin maatalousväkiä.Nykyisin pitäisi pientilojen palkata väkeä.Siihen ei varaa löydy.Koko ajan tilakokoo pitäisi suurentaa kohtuuttomasti .Ajetaan tilat ahdinkoon ja ihmiset vain väsyvät loputtomaan oravanpyörään.Miksi keskusliikkeet nostavat hintoja kohtuuttomasti pienet ja keskituloiset tilat nuolevat vain näppejään.Tilat loppuvat.Mistä maito sitten rahdataan puhumattakaan poikkeusoloista.

• Anonyymi

Aika harvassa ammatissa 2-4kk työllä hankkii koko vuoden palkkaa, tukijullien pitää mennä talveksi kadehtimiinsa töihin tehtaseen tai vaikka siivoojiiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe