Mistä johtuu, kun kesken puhelun alkaa soimaan normaalia soitin ääntä
Jos joku yrittää soittaa samaan aikaan ei kai silloin kuulu normaali hälytysääni. Olikohan puhelin liian lähellä poskeani, että olisi painanut jotain painiketta vahingossa. Omituista...
Doro puhelin
6
164
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseessä Doro 1881. Terv aloittaja
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18203019
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mitä ohjekirja sanoo soittamisesta ja siihen liittyvistä seikoista? Voi olla ominaisuus, että kuulet normaalin koputusäänen sijaan puhelimen soittoäänen. Tämä varmaan siksi, jotta kuulovikaset kuulee, että toinen puhelu tulossa. Ehkä ominaisuuden saa pois asetuksista. Katso puheluasetukset, jos siellä on jotain koputukseen liittyvää asetusta.
- Anonyymi
Ahaa..tarkistampa asian. Kiitos vinkistä.
- Anonyymi
Onkohan horoillekin Horo -puhelin ja lapin poromiehille suomalainen Poro -puhelin.
- Anonyymi
Poro -puhelimen kuori on tietenkin tehty poronsarvista ja takakuori on myös päällystetty poronnahalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984