Siis olin tossa sunnuntaina viettämässä iltaa paikallisessa leikkipuistossa tossa keskustan lähettyvillä. Oltiin pitämässä omaa piknikkiä, kun ei oltu hetkeen keretty näkemään. Vietettiin sit siinä perus iltaa ja sit hetken päästä joku iso gängi lähestyy meitä kohti. Vähän aluksi säikähettii mut ei tehty mitään. Nää äijät tuli sit kyselee meilt voiks liittyy seuraa ja sit oltii iha sillee okei tulkaa vaa. No sit täs kävi huonosti ku alko syömää mei ruokii ilma lupia ja alko kyselee jotai maksui johoki pelikoneesee. En iha tajunnu mitä se meinas mut sanottii sit ettei voida maksaa niille mitää. No sit tää yks äijä oli iha CRAZYYY ja se vaa kävi haukkuu ja ulvoo niiku susi. En tiiä mitä se oli vetäny mut sit se alko kaivaa maaha jotai koloo ja syöksy mun kaverii kohti. Se joteki otti sen olalle ja juos vaa pakoo. No yritettii lähtee perää mut ei päästy. Se gängi käski meit antaa rahaa niihi pelikoneisii ja jos ei annettais nii ei saatais mei kaverii takas. No ei sit annettu mitää ja juostii pakoo.
Puisto gängin epäilyttävä käytös
Anonyymi-ap
1
100
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559