Opelin laatikoita vikaantunut pienillä km.
Huono suunnittelu = yleensä laakerit ja yhdistetty isolla vaihteella ajelu pienillä kierroksilla ja vedätys joka on aina kuormittavampaa.
Kannattaa jättää sellainen auto ostamatta jos et itse korjaa, koska on olemassa autoja joissa niitä vikoja ei tule. Tällä säästät rahaa aika paljon ja et ota vikaa omaksi haitaksi.
Esim hinnalla mitä sen laatikon korjauttaminen maksaa firmalla saa koko auton toiselta merkiltä jolla on parempi ajaa ja johon ei koskaan, tulee esim 1000e "arvoista" laakerien vaihtoa.
Se laatikon korjaaminen on itse halpaa ja helppoa mutta noissa suomalaisissa firmoissa ja autoliikkeissä isottelevat tälläisenkin homman yli 1000 euroon jopa vajaaseen 2000e.
Mielestäni aivan älytön hinta kun tietää mitä 1000-2000e voi ostaa. Koko auton joka opelia parempi.
M32 vaihdelaatikko, älä ota sellaista
Anonyymi-ap
1
281
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686154- 1471714
- 1131508
- 511260
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46914Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96827Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5779- 41739
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714