Sensuilla oli joo hienot valokopiot passeista joista oli leikellyt pois naamat ja sutannut tiedot tussilla pois ja asetellut ne kuksan viereen. Varsinainen todistemies. Miltäs vuodelta on senssun passin viimeisin leima, kun sen passisi voimassaolokin päättyi jo vuonna 2017?
Kävitkö viime vuosikymmenellä kertaakaan Thaimaassa? Onneksi exälläsi oli passit kunnossa ja pojallaan, niin pääsi Suomesta pois näkemästä nälkää ja katselemasta kun teet "tärkeää työtä" netissä pattajan palstalla.
Laitahan sensukka leimaa tulemaan, vai oletko kenties illuusioasukki?
Räps räps todistee vaan faramille, eikä polvet enää taivu...
8
197
Vastaukset
- Anonyymi
senssu = kyrvänsyylä
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18204406
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Vaimon piti tulla eilen.... vaimon piti tulla viikko sitten keskiviikkona.... vaimon piti tulla jo seitsemän viikkoa sitten.... Täällä Thaimaassa ei koskaan voi tietää milloin vaimo tulee....
By NumBaII, 63 vMinä tiedän aina tarkkaan milloin aimo tulee.... hän sanoo örf ja jotakin njä njä njä njä ny ny nynny ny ny.... Moni kysyy meidän pitkän suhteen salaisuutta. Se on se kun me käydään kerran viikossa ulkona syömässä hienossa ravintolassa ja jutellaan, mennään siitä johonkin hyvään hotelliin, otetaan aulassa lasilliset talon viiniä, suudellaan, siirrytään huoneeseen ja rakastellaan tuntikausia....
Minä käyn perjantaisin ja aimo lauantaina.- Anonyymi
Älä välitä, ei Tapsakaan tiedä, milloin jeesus tulee.
- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Minä tiedän aina tarkkaan milloin aimo tulee.... hän sanoo örf ja jotakin njä njä njä njä ny ny nynny ny ny.... Moni kysyy meidän pitkän suhteen salaisuutta. Se on se kun me käydään kerran viikossa ulkona syömässä hienossa ravintolassa ja jutellaan, mennään siitä johonkin hyvään hotelliin, otetaan aulassa lasilliset talon viiniä, suudellaan, siirrytään huoneeseen ja rakastellaan tuntikausia....
Minä käyn perjantaisin ja aimo lauantaina.Kumpi on se kuvan perätuuppari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi on se kuvan perätuuppari?
Eiköhän noi ole neliveto, vetää eestä, vetää takaa, vuoroin perää ja sitä rataa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän noi ole neliveto, vetää eestä, vetää takaa, vuoroin perää ja sitä rataa.
Siinä on veturi ja hiilivaunu. Keskiyön pikajuna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483