Onko hän ihastunut vai olenko frendzonella?

Anonyymi-ap

No tutustuin jotain kuukausia sitten sattumalta yhteen jätkään. Olen häneen ehkä pienesti ihastunut? Hän tykkää viettää kanssani aikaa. Olemme siis samassa laitoksessa. Tänään hän kuulema odotti, että milloin tulisin. Mulla koulua kolmeen ja hänellä tänään vain yhteen. Laitoksen ohjaajat ovat sanoneet että hän vaikuttaa pitävän vähän niinkuin pikkusiskona. Tykkään ihan pelata hänen kanssa tietokoneella ja hän yleensä toivoo minua mukaan. Ehkä hän pitää minua vain peli kaverina. Hänellä ei kai hirveästi kavereita ole, joten ehkä siksi? Emme paljoa muuten vietä aikaa. Joskus istumme sohvalla ja juttelemme jollekkin ohjaajalle. Hän vaikuttaa pitävän seurastani ainakin luulisin niin? Muistan pari kertaa hänellä stondanneen seurassani. Mutta uskon että joko ne oli random stondiksia tai johtui rinnoistani, kummallakaan kerralla ei ollut liivejä. Jos tänäedes liittyy asiaan xd. Haluaako hän vain olla kaveri vai viettää enemmän aikaa vai onko hänkin vähän ihastunut. Miltä tämä nyt sitten vaikuttaa. Tuskin hän minuun on edes rakastunut.. Haaveissani vain. Olemme molemmat 16. Jotain neuvoja!!

9

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pyydä hänet huoneeseen ja ota se häneltä käteen.

      • Anonyymi

        Asiallisia neuvoja toivoin


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­­N­­y­m­­f­o­­­m­­­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­­N­y­­­m­f­­­o­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18204609

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ja unohdin mainita että hän usein hymyilee minulle. Ja yrittää saada minut nauramaan (tai sitten yleisesti kaikki) . Hän välillä vaikuttaa kuin haluaisi lähelleni

      • Anonyymi

        Hän vaikuttaa olevan sinuun ihastunut. Se voi kehittyä rakkaudeksi. Toivottavasti et torju häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän vaikuttaa olevan sinuun ihastunut. Se voi kehittyä rakkaudeksi. Toivottavasti et torju häntä.

        En tiedä toimisiko silti parisuhteemme. Meissä on yhteisiäkin piirteitä, mutta myös paljon eriä. Olen tavallaan ihastunut ja tavallaan haluan vain unohtaa hänet. Ja hän pääsee laitoksesta pois tämän vuoden loppusyksystä. Kumpikaan meistä ei tiedä toistemme laitoksessa asumisen syitä. Emme koskaan uskalla jutella kahdestaan kuin vaan muutamia lauseita esim pelatessa tai ohi mennen illalla yhteisissä tiloissa hengatessa. Olemme molemmat hyvin ujoja. Tavallaan tahdon hänet, mutta tavallaan en, koska hän poikkeaa todella paljon siitä millaisesta miehestä haaveilin. No mutta juu.. Auttakaa!! Miten voin päättää edes haluanko hänet tai saisinko edes. Hän lähtee ja minä jään 18v asti tänne laitokseen, enkä vaihtaa edes hänen takiaan, koska tämä on ainoa paikka jossa saan tarpeeksi apua ongelmiini.


    • Anonyymi

      Iske on järkvää ❤

    • Anonyymi

      Hän välillä ns kiusaa tai sanojensa mukaan trollaa mua. Enkä uskalla kertoa tunteista. Eikä hänkään näemmä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe