TUUVA ALMA yhteiskunnan elätti

Anonyymi-ap

törkeää että näitä "taiteilijoita" elätettään yhteiskunnan varoilla : hän katsoo ettei tee työtä ettei joku hyödy hänen työpanoksestaan mutta itse hyödyntää toisten tehdessä raskaita ruumiillisia töitä ja jotka maksavat myös veroja jokaisesta ansaitsemastaan eurosta ja verotuloilla ja taiteilija apurahoilla pakko elättää näitä lusmuilijoita. millä helvetin oikeudella hän kehtaa vaatia vaatii että kaikilla täytyy olla koti ja ruokaa ja perusturvallisuutta jos ei ole valmis itse tekemään sen etten yhtäänn. mitään
mitä niiden ihmisten päässä oikein pyörii, itsekkäitä paskiaisia riittää tähän yhteiskuntaa joita telkkarissa on ennenkun nähty. istuu nojatuolissa rähmällään, tupakka hampaissa,kaljatölkki kädessä , kädet ja jalat toimii ,silmät näkee korvat kuulee javaaditaan että tehkää mun hyväksi jotain. kyllä suomen sosiaaliturva on liian hööveliä , omat vanhemmat kertoneet kun ei ollu ruokaa ei vaatteita ei kenkiä ja tyhjällä mahalla kouluun eikä edes eväitä ja kun alaikäisenä tuli kotiin haettiin puita jotka ensin pilkkoi, teki tulen ja sitten vettä kaivosta että jos sattui löytymään joku peruna että sais jotain ruokaa
näitä pummeja riittää ja kukaan ei enää viitsi kuin blokata tehdä typeriä nettijuttuja onlyfans missä vilautellaan ,sairasta. kattokaa nyt katu kuvaa, ylipainoisia housut lököttää kun ei mahdu navan yli,päihde ja huume ongelmaisia epäsiistejä partajeppejä ja irtoripsisiä ylimeikattuja napapaita keikistelijöitä niinkuin viiden pennin huoria

1

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä ennen aikaan joutui kaikki tekemään töitä, muistan nuoruudesta iäkkään ravintolassa illat ja yöt tiskarin joka raatoi pienellä palkalla ja elätti yksinhuoltajana kolmea lastaan, ei tainnut siihen aikaan olla tiskikoneita että hommaa riitti sielläkin, itse hyppäsin pyörän selkään kelillä kuin kelillä oli sitten 30 lämmintä tai kylmää töihin 8 kilometriä ja eikä yhtään haluttanut jäädä kotiin oleilemaan ilman rahaa kun oli kämppävelkaa 18,5%korolla. Myöhemminkin otettiin uutta velkaa ja puurrettiin. Oli kunnia asia että tienaa ja velat maksetaan eikä vuosiin ole sitä ollutkaan. Auto vaihtui vain kun raha oli tienattu, siihen ei velkoja otettu. Nykyään nuoret velkaa johonkin hömppään jo ennen kolmea kymppiä kun täytyy esittämä juppia vaikka on persaukisia ja eletään kun viimeistä päivää ja listaan että auttakaa vaikka on itse kussut asiansa törttöilyllään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      690
      5294
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      157
      3337
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2583
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      101
      1409
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe