TUUVA ALMA yhteiskunnan elätti

Anonyymi-ap

törkeää että näitä "taiteilijoita" elätettään yhteiskunnan varoilla : hän katsoo ettei tee työtä ettei joku hyödy hänen työpanoksestaan mutta itse hyödyntää toisten tehdessä raskaita ruumiillisia töitä ja jotka maksavat myös veroja jokaisesta ansaitsemastaan eurosta ja verotuloilla ja taiteilija apurahoilla pakko elättää näitä lusmuilijoita. millä helvetin oikeudella hän kehtaa vaatia vaatii että kaikilla täytyy olla koti ja ruokaa ja perusturvallisuutta jos ei ole valmis itse tekemään sen etten yhtäänn. mitään
mitä niiden ihmisten päässä oikein pyörii, itsekkäitä paskiaisia riittää tähän yhteiskuntaa joita telkkarissa on ennenkun nähty. istuu nojatuolissa rähmällään, tupakka hampaissa,kaljatölkki kädessä , kädet ja jalat toimii ,silmät näkee korvat kuulee javaaditaan että tehkää mun hyväksi jotain. kyllä suomen sosiaaliturva on liian hööveliä , omat vanhemmat kertoneet kun ei ollu ruokaa ei vaatteita ei kenkiä ja tyhjällä mahalla kouluun eikä edes eväitä ja kun alaikäisenä tuli kotiin haettiin puita jotka ensin pilkkoi, teki tulen ja sitten vettä kaivosta että jos sattui löytymään joku peruna että sais jotain ruokaa
näitä pummeja riittää ja kukaan ei enää viitsi kuin blokata tehdä typeriä nettijuttuja onlyfans missä vilautellaan ,sairasta. kattokaa nyt katu kuvaa, ylipainoisia housut lököttää kun ei mahdu navan yli,päihde ja huume ongelmaisia epäsiistejä partajeppejä ja irtoripsisiä ylimeikattuja napapaita keikistelijöitä niinkuin viiden pennin huoria

3

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä ennen aikaan joutui kaikki tekemään töitä, muistan nuoruudesta iäkkään ravintolassa illat ja yöt tiskarin joka raatoi pienellä palkalla ja elätti yksinhuoltajana kolmea lastaan, ei tainnut siihen aikaan olla tiskikoneita että hommaa riitti sielläkin, itse hyppäsin pyörän selkään kelillä kuin kelillä oli sitten 30 lämmintä tai kylmää töihin 8 kilometriä ja eikä yhtään haluttanut jäädä kotiin oleilemaan ilman rahaa kun oli kämppävelkaa 18,5%korolla. Myöhemminkin otettiin uutta velkaa ja puurrettiin. Oli kunnia asia että tienaa ja velat maksetaan eikä vuosiin ole sitä ollutkaan. Auto vaihtui vain kun raha oli tienattu, siihen ei velkoja otettu. Nykyään nuoret velkaa johonkin hömppään jo ennen kolmea kymppiä kun täytyy esittämä juppia vaikka on persaukisia ja eletään kun viimeistä päivää ja listaan että auttakaa vaikka on itse kussut asiansa törttöilyllään

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🔞 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2685
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      413
      2209
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2086
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      17
      1845
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      139
      1746
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1679
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1163
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1132
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1049
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      935
    Aihe