Lohturuokia

Anonyymi-ap

Kun on paha mieli, elämä ankeaa , niin lohturuoka voi auttaa. Ainakin hetkeksi. Mitä lohturuokia sinulla on? Kun minua ketuttaa ja masentaa, teen hyvän makaroonilaatikon , munamaitoon paljon munia ja juustoraastetta. Ketsuppia ja puolukkahilloa lisäksi.

20

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Teen lihapiirakoita

    • Anonyymi

      Teen muutaman ison räiskäleen, siihen sokeria ja hilloa tilkka + kahvia.

    • Anonyymi

      Minä teen pannarin, siihen on aina tarpeita. Hyvät kahvit keitän ja elämä voittaa taas.

      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä. Huomenna toimeksi.


    • Anonyymi

      Itse tehty makaroonilaatikko ja jälkkäriksi pannari.

      Lohturuoka ja mieliteko ovat minulla hämärtyneet. Nykyään suremisen ja murehtimisen taakkaa eri kanavat lisäävät jatkuvana virtana. Sotien, ilmastonmuutoksen, maanjäristysten ja muiden luonnonkatastrofien lisäksi surunaiheita ovat tuntemattomien ihmisten menehtymiset, sairastumiset, lemmikkien poismenot, sydänsurut jne.
      Ei eläkeläisellä ole pieni elinpiiri vaan kotiin tulee koko maailma.

    • Anonyymi

      Otan reilun huikan "jallua".

      • Anonyymi

        Minä otan Jallua oluen kanssa laimennettuna ja sitten joku kirja, joista voi lukea, että toisillakin on "paha mieli", vaikka kirjasta riippuen, niin onhan noita rakkauksiakin, mutta niin vaikeita kuitenkin.


    • Anonyymi

      Ohukaisia ja hyvää hilloa, sitten kaikki näyttää paremmalta!

    • Anonyymi

      Aamulla marketin tiskillä oli aikeissa ostaa lohta, kauppias kiikutti just tulleita silakka fileitä sanoi tämän tuoreemmaksi ei silakka keski-suomessa tule. Silakkalaatikkoa sitten kun sattui näin harvinainen tilaisuus.

    • Anonyymi

      Kaffeella mä itteni ilahutan, kermakaffen. Sen mukana menee Osulan sokeroitu hillomynkki ja niit enkelsmannen keksei. Digestiivei nimeltäs.
      Oikeasti huijatten itteeni; se kerma on vaan kaffemaitoo.

      Eilen illalla joutusin ottamaan kans kauraleipää, viimisii kinkunpaloi mukaan. Ne osuuskaupan sillifileet voikkarin päällä ovat hyvii. Kans.

    • Anonyymi

      Sydän jyskää jos väkijuomia nauttii.

      • Anonyymi

        Varovasti, tilkka vain.


    • Anonyymi

      Yksinäisyyteen otan joskus pienet tömpsyt, piristää mieltä saatan polttaa sikarin, joskus.

      • Anonyymi

        Kahdestaan on kiva kippistää! Terveydeksi!


      • Anonyymi

        Niin ' kun jäin yksin jäi muistot ne lohduttaa. Kippis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ' kun jäin yksin jäi muistot ne lohduttaa. Kippis.

        Joskus on lohdutonta. Kippis sillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus on lohdutonta. Kippis sillekin.

        Kippis kuitenkin.


    • Anonyymi

      Kippis !

    • Yleensä jotain hyvää kahvileipää.
      En juuri leivo nykyisin, ostan jonkun epäterveellisen ja lihottavan pullan.
      Yhteen aikaan oli jäätelö mielitekona, onneksi olen kyllästynyt siihen.

    • Anonyymi

      Lohturuoka, lohtari käy jos mukava muki konjamiinia tulee mukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      452
      3304
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      417
      2975
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2819
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2182
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2010
    6. 176
      1390
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1347
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      79
      1190
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1040
    Aihe