Onnea lottovoittajalle!

Anonyymi-ap

Oikein paljon onnea Eurojackpot voittajalle. Vaikka ei pääpotti tullutkaan niin kyllähän tuossa viidestä miljoonastakin on varmasti iloa pidemmäksi aikaa. Toivottavasti tuli myös tarpeeseen!

67

4053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos.

      • Anonyymi

        En sitten anna kenellekään rahaa, turhaa SDP:n ÄnkyräVasemmiston Punikki-Kommunistit ja MyrkynVihreät tulee pyyteleen !
        - Noille Sontiaisille En anna mitää ! - ovat oikeen HIMOVEROTTAJIA


    • Anonyymi

      Onnea Markku!

      • Anonyymi

        Kiitos!


    • Anonyymi

      Voittajan etunimi ei ole markku.......koska minä olen se voittaja ja nimeni on Ta......

    • Anonyymi

      no ei siitä paljon jää verojen jälkeen

      pari tonnii

      sillä ostaa kissalle silakoita

      • Anonyymi

        Suomessa ei ole maksettu vuosikymmeniin rahapelivoitoista veroa.


    • Anonyymi

      Ei mee veroja,selvitin.
      T.Laura

    • Anonyymi

      Just oli Markun kans tästä puhetta viikonloppuna entä jos!!

    • Anonyymi

      Nyt voi karstuset lopettaa Eurojackin pelaamisen, koska salama ei noin pieneen paikkaan kahta kertaa osu.

      Hyvä voitto jokatapauksessa. Sillähän saa tuoreemman Corollankin ja jonkun kaljan kylkeen.

    • Anonyymi

      Siinä kun mietitte että kenelle voitto meni, niin sen lisäksi mihin pihaan ilmestyy hulppeampaa menopeliä niin voitte myös seurata kuka muuttaa kaikessa hiljaisuudessa pois sieltä. Itse en tuollaiseen paikkaan, tai koko Suomeenkaan jäisi pakkasia mittaamaan enää.

    • Anonyymi

      Markun kunniaksi vois järjestää vaikka jonkun kansanjuhlan?

      • Anonyymi

        Kyllä Markku järjestää itse.
        Entiset lottovoittajatkin Matti, Aimo ja sitten se yksi poliisi taisivat järjestää pienimuotoiset juhlat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Markku järjestää itse.
        Entiset lottovoittajatkin Matti, Aimo ja sitten se yksi poliisi taisivat järjestää pienimuotoiset juhlat.

        Aimo piti juhlat Hotelli Harkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Markku järjestää itse.
        Entiset lottovoittajatkin Matti, Aimo ja sitten se yksi poliisi taisivat järjestää pienimuotoiset juhlat.

        Poliisi ei pitänyt juhlia koska piti voittonsa salassa.
        Lottovoiton aikaan asui Lounais-Suomessa ja muutti voiton jälkeen Karstulaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aimo piti juhlat Hotelli Harkossa.

        Harkko meni konkkaan jo -80 luvulla,että se siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harkko meni konkkaan jo -80 luvulla,että se siitä

        Aimo voitti lotossa ennen sitä.


    • Anonyymi

      Onnea vaan karstusille kun pääsitte otsikoihin.
      Luulen että siellä on ystävällistä porukkaa keskenänne jonkin aikaa kun arvuuttelut jatkuu ja kuka vaan voisi saada halpaa lainaa.

    • Anonyymi

      Onnea! Olen eniten kateellinen siitä, että voittajalla on vara muuttaa mahdollisimman kauaksi tästä perähikiästä.

      • Anonyymi

        Ei sitä nyt erityisen paljon rahaa tarvi että sieltä ylipäätään pääsee pois.


      • Anonyymi

        No ei muuta kuin tavarat kasaan ja muuttoauto pihaan. Vähän kannattaa lukea Suomi24:n paikkakunnat-palstaa, asiat on persillään sen mukaan melkein joka paikassa. joten ei muuta kuin suoraan Helsinkiin. Sieltä löytyy halukkaalle töitä ja haluttomalle tukia, ihan niinkuin täälläkin.


    • Anonyymi

      Soittaako Veikkaus näissä onnittelupuhelun vai ainoastaan päävoitoissa?

    • Anonyymi

      Kiitos. Aiempi kiittelijä on trolli.

      • Anonyymi

        Kiitos!


    • Anonyymi

      Seuratkaa kenen luona käy pankinjohtaja kukkapuskan kanssa.
      Veikkauksen autokin kävi muistaakseni.
      T.voittaja

      • Anonyymi

        Sen voi kyllä kieltää. Mennä salassa vaikka Helsinkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen voi kyllä kieltää. Mennä salassa vaikka Helsinkiin.

        Se on kauhean kaukana semmonen Helsinki. Oisko jopa kauempana kun Pertunmaa tai Kokkola, mistä näitä kaikkia tietää?


    • Anonyymi

      Onko veikkauksen kautta rahanpesu menossa?

      Rahanpesua / korruptiota / sisäpiiri keikkoja. - Suomessa - siitähän on todisteita kuten se että mukamas Siilinjärvelle olisi mennyt peräkkäin valtava Eurojackpot voitto - lähes maksimisummalla ja sitten perään valtava lottovoitto - lähes maksimisummalla... sellaista todennäköisyyslaskentaa ei olekaan että nämä kaksi olisivat voineet toteutua (siis kaksi voittoa maksimisummilla - sellaista todennäköisyyttä ei voi enää olla)…

      Nämä vain eivät ole mitään tuuria vaan järjestettyjä asioita muuten mikään ei näitä selitä... siis rahanpesua, korruptiota...

      Tämä on sitä tutkivaa journalismia mikä meillä on estetty 😉

    • Anonyymi

      Nooh, pian alkaa jotkut läskit vinkuun, kun jollain on vähän massia päällä. Sääliks käy tota jo etukäteen, jos Karstulaan jää asumaan.

      • Anonyymi

        Kyllä kaksoiselämä vähintään pitää olla.
        Karstulassa voi köyhäillä ja muualla elää normaalisti.


    • Anonyymi

      Keskisuomalaisen jutussa olevassa kuvassa Karstulan varttunut nuoriso hengaili paikallisessa saluunassa ja Toimittaja-Anne oli heitä haastatellut.
      Kysytty oli mm. sitä mitä he kukin voittorahoilla tekisivät jos voitto kohdalle osuisi.
      Kovin oli porukka tulevaisuuteen uskovia ja suunnittelivat mitä rahoilla isona tekisivät. Metsää haluaisivat he kaikki ostaa. Turhaan on nuorisoamme moitittu laiskuudesta sillä melkoisen työmaan ja riesan metsää hankkimalla itselleen luo.
      Pitää raivata ja istuttaa, välillä taas puita ajaa ja koneilla metsisessä hangessa reuhua. Sitten pitää ennallistaa ja polttaa metsää. Jos ei sitä viherpiipertäjien määräyksestä itse tuhoa niin sitten tulee lumituhot, vittumaiset hyönteiset tai heinäsirkkaparvet ja kaikennimiset pahojen akkojen mukaan nimetyt myrskyt. Ja jos sieltä jotain tuottoa sitten saa niin verottaja napsaisee mafialle kolmasosan että heilahtaa vaikka ei metsän kasvun tai hoidon eteen mitään olisi tehnytkään. Ei ole niin auvoisia metsähommat miltä näyttävät, sallikaa minun sanoneen.

      • Anonyymi

        Metsänomistaja on verottajan ja metsäyhtiöiden renki ja torppari.
        Ostakaa metsää ja kokeilkaa huviksenne mitä ostetulla metsällä oikeasti tienaa jos maksaa ensin metsästä markkinahinnan.
        Saatatte yllättyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metsänomistaja on verottajan ja metsäyhtiöiden renki ja torppari.
        Ostakaa metsää ja kokeilkaa huviksenne mitä ostetulla metsällä oikeasti tienaa jos maksaa ensin metsästä markkinahinnan.
        Saatatte yllättyä.

        Noinko paljon sua vituttaa?


      • Anonyymi

        Sosialismi on juuri tätä. Teet työt ja sosialistit kauppaavat hyödyn.


    • Anonyymi

      Uskon, että noissa lottoarvonnoissa voisi tapahtua jotain korruptiota, jos ne arvottaisiin tietokoneella. Joku hakkeri voisi muuntaa niitä numeroita. Silti uskon, että voittajat on päätetty etukäteen.

      • Anonyymi

        Oisko käynti lääkärin pakeilla paikallaan? Aika paha harha ..


    • Anonyymi

      Olipa siinä pessimistinen kirjoitus.Itse otan 20 000e joka vuosi lisätuloja metsästä.Kiva harrastus ja kiva seurata metsän kasvua.Näitä katkeria ei metsänomistajia riittää.Palkka menee elämiseen mut metsästä saa extraa harrastamiseen ja matkusteluun.

      • Anonyymi

        Omistan itse metsää ja kysehän ei ole siitä, mikä tilanne on nyt.
        Kyllä kirjoitus on jäljillä.
        Ei koskaan minun elinikänäni metsätalous ole ollut niin uhattuna kuin se on nyt.
        Yksi Suomen suurimmista yksityisistä metsänomistajista kertoi juuri haastattelussa lopettavansa metsien oston ja alkavansa myymään metsiä hiljalleen pois.
        Hänen mukaansa metsätalous on menossa niin huonoon suuntaan monista eri syistä, ettei näe sitä enää kilpailukykyisenä sijoituksena.


      • Anonyymi

        Satraappi haaveili koivumetsän ostosta. Sillä tietenkin tienaa kun tekee kovasti töitä ja pilkkoo puut klapeiksi. Niille on ottajia ja kiintokuutiot turpoaa nätisti moninkertaisiksi heittomoteiksi.
        Eikä joka kapulasta tarvitse edes veroja maksella jos yksityisille myy.


    • Anonyymi

      Ei tullut tarpeeseen ja aion polttaa nuo rahat ja vien sitten tuhkatkin pesästä.

    • Anonyymi

      Linkistä painamalla saat 20€ ilmaiseksi temu crediittejä! Temu on luotettava yritys, jossa hinnat ovat todella alhaiset ja juuri nyt rajoitetun ajan ilmainen kuljetus!

      Can you accept my invitation in Temu app? Both of us can get rewards!
      https://temu.com/u/plGXJAJZwBhiZ

      • Anonyymi

        Temu on kiinalainen huijaus, älkää tilatko sieltä mitään.


    • Anonyymi

      Kyöstille

      • Anonyymi

        Vai Valde?


    • Anonyymi

      Toivottavasti voittaja ei jätä voittorahoista senttiäkään Karstulaan.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Karstula tai Karstuset ei ole ansainnut yhtään mitään.


    • Anonyymi

      No nyt on sitten osunut jo kaksi isompaa voittoa Karstulaan vuoden sisään.

    • Anonyymi

      minä sen voitin .ja ensin siitä ei tarvi maksaa veroa.olen tarpeeksi veroja maksanut.toiseksi.ne on minun rahoja ei anneta mihinkään keräyksiin mitään ja sukulaisille voin sanoa .ei tipu. veikatkaa itse.sukulaiset on aina olleet paha riesa kyllä nytkin olisivat ottamassa .toisin päin ei ole ikinä mennyt jos olisin jotain tarvinnut.nyt en tarvi on tarpeeksi rahaa.ja ei veikkaukselta mitään autoa ole käynyt .soittivat ja kysyivät koska käyn helsingissä lunastamassa voiton.vai voiko laittaa tilille.ei kannata kun tässä pitäjässä jos tulee tilille enempi rahaa .pankkityypit alkaa juoruaan ja kohta sen tietää koko pitäjä.en usko pankkisalaisuuteen.terveisin .eräs ........

      • Anonyymi

        Osuuspankista ei ainakaan kukaan voi onneksi juoruta kun ei ole enää edes auki.


    • Anonyymi

      Ja yllättäen jaksetaan tässäkin asiassa tuoda esille iän ikuista jäähallia js sen ostamista. Eiköhän miljonäärillä ole rahoilleen parempaakin tekemistä, toivottavasti. Ymmärtää pakata kimpsut ja lähteä muille maille. Karstula on kyllä mätä paikka nykyään.

    • Anonyymi

      No kiitos onnitteluista. Sain vihdoin rahaa että voin vaihtaa sukupuoleni.

      • Anonyymi

        Katumapäälle tullessa voi vaihtaa vaikka useammankin kerran.


    • Anonyymi

      Kiitos kiitos,nyt on viimein rahaa pitää kunnon Gay bileet.Nythän te sitten tiedätte voittajan jo melkein.

    • Anonyymi

      Juu tack men arvonta är vasta illalla, heh.

    • Anonyymi

      Aattelin perustaa voittorahooillaani karstulaan euroopan suurimman gaymestan, johon tulee kaikista euroopan kolkista porukkaa bailamaan. Ostin jo vanhan teollisuustontin ja kesällä alkaa alueen ; tuhat hehtaaria, raivauastyöt. Karstula maailmankartalle!

      • Anonyymi

        Homolandia nimeksi seikkailupuistolle.


      • Anonyymi

        Gay keskus on se mihin sijoitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gay keskus on se mihin sijoitan.

        Pitää ottaa huomioon myös kaikkiruokaiset.


    • Anonyymi

      Olen 100% kateellinen. Enkä halua että edes uutisoitaisiin näistä missä voitetaan. Kun jonkun rahaongemat on ohi, niin meitä kateellisia sentin laskioita jää tänne puremaan kynsiään 😂😂😂 toivottavasti lahjoittaa osan edes hyväntekeväisyyteen.

    • Anonyymi

      Joo paljon onnea vaan voittajalle. Ja toivottavasti tuli tarpeeseen ja toivottavasti ojentaa auttavankätensän sille jollekkin, tai joillekkin jotka hänen ohitseen kulkee ja näkyy selvästi että apua tarvitsee. Itse näin naisen joka käveli kesäkengillä näillä pakkasilla, kyllä tuli paha mieli ojensin hänelle100 euroa, olisin antanut enemmänkin mutta ei itselläkään ole kuin työmarkkinatuki.

    • Anonyymi

      No niin, homovitsejä. Sehän on todella fresh näin 2020-luvulla, hehheh.

      • Anonyymi

        Tämä ei ollut vitsi.Nyt minulla on oikeasti mahdollisuus perustaa tämä sateenkaari keskus.Ostan ehkä kansanopiston tilat siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ollut vitsi.Nyt minulla on oikeasti mahdollisuus perustaa tämä sateenkaari keskus.Ostan ehkä kansanopiston tilat siihen.

        Nyt on lupa asiat Gay keskukseen vetämässä.Kohta saadaan kunnon bileet tänne. Miesten ja naisten välistä ystävyyttä saa harjoittaa vapaasti


    • Anonyymi

      Muutan K.järvelle, siel pelataan vielä parempaa lentopalloakin, täytyy, kun on varaa vähän ponssata nyt. Muuttakaa kaik sinne. Rahalle on aina kaäyttöä. pittää öljytki vaihtaa autoon nyt.

    • Anonyymi

      Voittaja on sivukylältä.

      • Anonyymi

        Kiitos tästä tärkeästä informaatiosta.


      • Anonyymi

        Karstula on sivukylä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      33
      2194
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1866
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1205
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      13
      1135
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 12
      997
    Aihe