Myydään pappa-Tunturi

Risto

Myydään pappa-Tunturi, ajokuntoinen. Vm -77.
Automaattivaihteinen, ollut vanhalla miehellä. Hintapyyntö 350 EUR.

Risto

25

6468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

en osta

• RENA

HEI ONKO VIELÄ PAPPA TUNTURI TALLELLA OSTAN JOS ON KUNNOSSA TER rena !

• mako

olisin kiinnostunu.jos mopo viel tallella ni ilmoittele numeroon 0456388240

• 1hannale

Olen kiinnostunut myynnissä olevasta pappa -Tunturista. Onko vielä myynnissä ja missä päin Suomea?

• .....

Järki käteen. Katso päivämäärää. Tuskin nyt kuuden vuoden jälkeen koko myyjä edes reagoi.

• TomiL92

Onko missä päin suomee? saisko jotenki kuvia

• ???

olisko kuvia tai voisitko kertoo tarkemmin kuntoa

• --.,.,

onko rekistereissä?

• etuetu

Hei onko hyvässä kunnossa ostaisin mielelläni VASTAA!

• -Risto-

On ihan hyvässä kunnossa, puuttuu vain moottori, takapyörä ja ohjaustanko kahvoineen. Rungossa on lisäksi muutamia ruostereikiä ja satula on aika räjähtänyt, mutta muuten ihan hyväkuntoinen on ikäisekseen! Nykyisin ovat nuo hinnat hieman nousseet, joten en ihan 350 eurolla tätä enää myy. Kuulin, että viime kesänä oli myyty samanlainen 4000€ hintaan, joten kyllä tästä pitää tänä vuonna jo 5000€ saada. Tehdäänkö kaupat?

• henkka-611
        -Risto- kirjoitti:

On ihan hyvässä kunnossa, puuttuu vain moottori, takapyörä ja ohjaustanko kahvoineen. Rungossa on lisäksi muutamia ruostereikiä ja satula on aika räjähtänyt, mutta muuten ihan hyväkuntoinen on ikäisekseen! Nykyisin ovat nuo hinnat hieman nousseet, joten en ihan 350 eurolla tätä enää myy. Kuulin, että viime kesänä oli myyty samanlainen 4000€ hintaan, joten kyllä tästä pitää tänä vuonna jo 5000€ saada. Tehdäänkö kaupat?

ei osteta [email protected]

• dfghjklöä

joo

• OSTANOSTANOSTANOSTAN

OSTAN!!!!!!!!!
      puhelinnumero ?

• dfhadfhaha

MINUA KIINNOSTAISI. PISTÄ KUVIA SÄHKÖPOSTIIN.

• MARRO57

Missäpäin myynnissä ja mikä mittarilukema. Onko ehjä?
      Soitatko minulle puh 040 7730698.
      Kiitos!

• henkka-611
      • .Risto.

Moppo sijaiksee Turkkusa. Hintta olee nyt 200e kun ei olla kauppaksi menyt.

Risto

• Tre1

Vieläkö myynnissä vai onko ilmoitus vanhentunut

• Risto .

On vielä myynnissä, hinta tällä hetkellä 150€ ja kunto hyvä. Tähän mennessä ei ole kelvannut kenellekään.

• Halvatunrevat

Vieläkin jäljellä, täysin uudella tehdas moottorilla ja hinta puotetaan 163e

• 3454te

3000€

• TheSlow
    • Anonyymi

Onko mopo vielä myynnissä?

• Anonyymi

20,5 vuoden jälkeen?

• Anonyymi

On. Hintapyyntö edelleen 150€.

Risto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5672
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4284
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3227
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2911
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      327
      1498
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1328
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1249
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1159
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      222
      1158
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1151
    Aihe