Myydään pappa-Tunturi, ajokuntoinen. Vm -77.
Automaattivaihteinen, ollut vanhalla miehellä. Hintapyyntö 350 EUR.
Risto
Myydään pappa-Tunturi
25
6468
Vastaukset
- joo
en osta
- RENA
HEI ONKO VIELÄ PAPPA TUNTURI TALLELLA OSTAN JOS ON KUNNOSSA TER rena !
- mako
olisin kiinnostunu.jos mopo viel tallella ni ilmoittele numeroon 0456388240
- 1hannale
Olen kiinnostunut myynnissä olevasta pappa -Tunturista. Onko vielä myynnissä ja missä päin Suomea?
- .....
Järki käteen. Katso päivämäärää. Tuskin nyt kuuden vuoden jälkeen koko myyjä edes reagoi.
- TomiL92
Onko missä päin suomee? saisko jotenki kuvia
- ???
olisko kuvia tai voisitko kertoo tarkemmin kuntoa
- --.,.,
onko rekistereissä?
- etuetu
Hei onko hyvässä kunnossa ostaisin mielelläni VASTAA!
- -Risto-
On ihan hyvässä kunnossa, puuttuu vain moottori, takapyörä ja ohjaustanko kahvoineen. Rungossa on lisäksi muutamia ruostereikiä ja satula on aika räjähtänyt, mutta muuten ihan hyväkuntoinen on ikäisekseen! Nykyisin ovat nuo hinnat hieman nousseet, joten en ihan 350 eurolla tätä enää myy. Kuulin, että viime kesänä oli myyty samanlainen 4000€ hintaan, joten kyllä tästä pitää tänä vuonna jo 5000€ saada. Tehdäänkö kaupat?
- henkka-611
-Risto- kirjoitti:
On ihan hyvässä kunnossa, puuttuu vain moottori, takapyörä ja ohjaustanko kahvoineen. Rungossa on lisäksi muutamia ruostereikiä ja satula on aika räjähtänyt, mutta muuten ihan hyväkuntoinen on ikäisekseen! Nykyisin ovat nuo hinnat hieman nousseet, joten en ihan 350 eurolla tätä enää myy. Kuulin, että viime kesänä oli myyty samanlainen 4000€ hintaan, joten kyllä tästä pitää tänä vuonna jo 5000€ saada. Tehdäänkö kaupat?
ei osteta [email protected]
- dfghjklöä
joo
- OSTANOSTANOSTANOSTAN
OSTAN!!!!!!!!!
puhelinnumero ? - dfhadfhaha
MINUA KIINNOSTAISI. PISTÄ KUVIA SÄHKÖPOSTIIN.
- MARRO57
Missäpäin myynnissä ja mikä mittarilukema. Onko ehjä?
Soitatko minulle puh 040 7730698.
Kiitos! - henkka-611
voitko laita missä päin mopo sijaiksee .puhelin [email protected]
- .Risto.
Moppo sijaiksee Turkkusa. Hintta olee nyt 200e kun ei olla kauppaksi menyt.
Risto
- Tre1
Vieläkö myynnissä vai onko ilmoitus vanhentunut
- Risto .
On vielä myynnissä, hinta tällä hetkellä 150€ ja kunto hyvä. Tähän mennessä ei ole kelvannut kenellekään.
- Halvatunrevat
Vieläkin jäljellä, täysin uudella tehdas moottorilla ja hinta puotetaan 163e
- 3454te
3000€
- TheSlow
Ostan pappamopja ja osia yht [email protected]
- Anonyymi
Onko mopo vielä myynnissä?
- Anonyymi
20,5 vuoden jälkeen?
- Anonyymi
On. Hintapyyntö edelleen 150€.
Risto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305672Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144284Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403227IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522911Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3271498Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601249
- 791159
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2221158Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011151