Paranormaali kokemus vuosien takaa

Heipä hei! Terveisiä tropiikista! Viime aikoina olen keskittynyt lukemaan tiedeuutisia. Uusia huikeita teorioita kaikkein perustavampiin kysymyksiin, joita koskaan on esitetty.

James Webb on löytänyt vaikka mitä, joka kyseenalaistaa teoriat alkuräjähdyksestä, olemassaolon, ajan käsitteen, painovoimasta ja materian olemassaolosta on uutta tietoa, aikavääristymät jne.

Tänään luin tavallisen lehtiuutisen, joka kertoi kadonneiden kuulokkeiden tarinan, joka oli kyllä ihan luonnollinen.

Siitä tuli kuitenkin mieleen erikoinen tapaus, joka sattui minulle noin 2002 vuonna. Ja uskokaa, että sitä pohdittiin silloin etuperin ja takaperin, ja se todella tapahtui.

Lähdin kuten normaalisti maanantaiaamuna töihin toimistolle. Mukaani otin perinteisen setin, eli avaimet, kännykän ja lompakon. Kuulas syysaamu.

Ajelin suoraan toimistolleni, joka sijaitsi 5km ennen kaupungin keskustaa eteläpuolella, kuten kotinikin. Ajoin siis suoraan toimistolle.

Töissä oli jo assistenttini, joiden yhteinen toimisto sijaitsi ennen minun toimistoa, kahvihuone välissä. Minun huone oli perällä ja sinne oli vain yksi sisäänkäynti.

Kuten tavallista, asetin kännykän ja lompakon toimistopöytäni reunalle. Lompakossa minulla oli tunnuksia yms joita tarvitsin töissä.

Siellä oli myös lukuisia kortteja ja noin 400 euroa rahaa, lasten valokuvia ja ajokortti yms. Paksu vanhanmallinen nahkalompakko käyntikortteineen.

Kävin hakemassa kahvia kahvihuoneesta, siellä ei ollut ketään. Palasin toimistooni. Tein tunnin verran paperitöitä siinä kun puhelin soi.

Assistentti soitti että yhdistänkö jonkun Harrin joka on löytänyt sun lompakon. Naurahdin että no yhdistä mutta mun lompakko on täällä.

No eipäs sitten ollutkaan. Harri paljastui puolitutuksi veljeni entiseksi koulukaveriksi, jolla oli pikku putiikki keskustassa.

Harri kertoi että joku asiakas toi hänelle tuon lompakon sisään ja sanoi löytäneensä sen siitä putiikin edestä.

En uskonut korviani että mitä...? No lähdin kuitenkin hakemaan tuota lompakkoa keskustasta, joka siis oli eri suunnassa kuin kotini, enkä varmasti ollut aamulla käynyt keskustassa enkä missään.

Siellähän se oli lompakkoni ja koskemattomana. Rahat ja kortit tallessa. Palasin toimistolle takaisin ja mietimme yhdessä etuperin ja takaperin että miten se oli sinne joutunut.

Kukaan ei voinut päästä toimistooni huomaamatta ja olin käyttänyt korttia todistetusti edellisenä iltana kotini lähellä ja en olisi aamulla lähtenyt töihin ennenkuin lompakon löydän mukaani.

Lompakon seikkailu sai jatkoa, kun jokin aika siitä myöhemmin toinen kaveri soittaa että onhan lompakkoni tallella? Kysyin miten niin? Hän kertoi olleensa rinnallani liikennevaloissa ja koettaneen viittilöidä minulle että minulla on lompakko kuskinpuolen katolla.

Oli siis mennyt aikaa viikkoja edellisestä episodista ja jälleen kerran, minä en ollut siellä silloin missä kaveri väitti minun olleen.

Jälkimmäiselle on olemassa järkevä selitys että kaverini erehtyi autosta ja minusta, mutta edellisen tapauksen valossa se tuntui tosi kummalliselta sekin. Kaiken lisäksi ne valot olivat siinä kohdassa, jossa se Harrin liike sijaitsi.

Tupla Déjà vu?

Tiedän että paras selitys olisi että olen käynytkin muistamattani kaupungilla ja pudottanut lompakkoni jollakin ihmeen keinolla, mutta itse tiedän etten käynyt eikä minulla ollut koskaan edes asiaa sen liikkeen edustalle, josta lompakko löytyi.

Olen lukenut tarinoita ajan vääristymisistä, paljon mielenkiintoisempia tarinoita kuin tämä lompakkotarina, ja olen taipuvainen uskomaan rinnakkaistodellisuuksiin ja siihen että aika ei aina ole lineaarinen samoissakaan olosuhteissa.

Saattaa olla että James Webb kertoo meille vielä asiasta lisää!

22

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä mikä tässä tapauksessa on taustalla kuvio.

      Mutta yleensä kannattaa etsiä kaikki luonnolliset syyt ennenkö ajattelee mitään Yliluonnollista.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­N­­y­­m­­f­­o­m­­a­­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mulla kans hävis kerran lompakko. Oli jotenki mystisesti teleportannu auton katolle tankkauksen jälkeen. Ihme ja kumma oli pysynyt siinä vaikka posottelin hyvän matkaa satasen tietä ennenko sen löysin. On se Volvo 240:n katto vaan ihmeellinen keksintö ku noin hyvin tarraa lompakosta kiinni! Onkohan siinä jotain ulkoavaruuden teknologiaa?

    • Anonyymi

      Antamasi selitykset paljastavat Harrille ja veljillesi ja monelle muulle sinun henkilöllisyytesi jota pyrit kaikin keinoin pitämään salassa.
      Trooppisia sieniä ei pidä koskaan syödä ellei varmasti tiedä mitä ne ovat.
      Laulun sanoin: "They are coming to take me away hoho hahaa hihhii."
      Toivottavasti sinua ei palauteta Suomeen veronmaksajien riesaksi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No siellä tropiikin auringoss olis hyvä myös aloittaa chakrojen puhdistus, meditointi ja keventää energiakentät... 😁

    • Arvasinkin hyvin pitkälti kommenttien tason, mutta tapahtunut ei silti muuksi muutu.

      Sitä mietittiin myös, että jos joku olisi varastanut lompakkoni ja onnistunut lujahtamaan kolmen ihmisen ohitse huomaamatta, niin miksi hän ei varastanut mitään?

      Tämä tapaus vaan tuli mieleeni tuosta Iltalehden uutisesta. Ei sen kummempaa. Ajattelin jos jollakin on vastaavanlaisia pikku anomalioita, enkä tarkoita nyt Seurojen anaaliseikkailuita.

      • Anonyymi

        En usko tuossa olleen mitään scifiä, mutta olisiko vaikka käynyt niin että teillä oli kotona kaksi autoa rinnakkain ja että olisit laittanut auton avaimia kaivellessasi tai puhelimeen puhuessasi lompakon sen toisen auton katolle, jolla sitten vaikkapa vaimosi olisi lähtenyt ajelemaan sinnepäin mistä lompakko löytyi?
        Onhan niitä tapauksia joissa lapsi turvaistuimineen on unohtunut autoon nukkumaan, kun hajamielinen vanhempi ajatteli jo vieneensä tämän päiväkotiin. Poltergeistiin tuollainen ei voi liittyä myöskään, ne ilmiöt aiheuttaa jossakin perheenjäsenessä asusteleva henki joka haluaa huomiota.

        Jos on kovasti stressiä ja ajatukset on muualla, saattaa tehdä kummallisia asioita, kuten ihan vielä järjissään oleva isäni latasi kahvinpurut kahvinkeittimen vesisäiliöön.
        Itse löysin kerran telkkarin kaukosäätimen jääkaapista. Ihan itse olin sen sinne siivoillessa laittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko tuossa olleen mitään scifiä, mutta olisiko vaikka käynyt niin että teillä oli kotona kaksi autoa rinnakkain ja että olisit laittanut auton avaimia kaivellessasi tai puhelimeen puhuessasi lompakon sen toisen auton katolle, jolla sitten vaikkapa vaimosi olisi lähtenyt ajelemaan sinnepäin mistä lompakko löytyi?
        Onhan niitä tapauksia joissa lapsi turvaistuimineen on unohtunut autoon nukkumaan, kun hajamielinen vanhempi ajatteli jo vieneensä tämän päiväkotiin. Poltergeistiin tuollainen ei voi liittyä myöskään, ne ilmiöt aiheuttaa jossakin perheenjäsenessä asusteleva henki joka haluaa huomiota.

        Jos on kovasti stressiä ja ajatukset on muualla, saattaa tehdä kummallisia asioita, kuten ihan vielä järjissään oleva isäni latasi kahvinpurut kahvinkeittimen vesisäiliöön.
        Itse löysin kerran telkkarin kaukosäätimen jääkaapista. Ihan itse olin sen sinne siivoillessa laittanut.

        Vielä tuli mieleen yksi tarina kun kaveripariskunta oli viihteellä. Molemmat palasivat kotiin tukevassa humalassa. Asuivat kerrostalokolmiossa. Aamulla kun heräsivät, oli kaikista muistaakseni viidestä väliovesta poistettu kahvat, helat ja lukkopesät.
        Ne olivat keittiön pöydällä erittäin siistiin riviin sommiteltuina ristipäämeisseli vieressään.
        Rouva oli ammatiltaan rakennusmaalari, joka oli humalahoureissaan ilmeisesti päättänyt maalata väliovet ja aloittanut valmistelut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä tuli mieleen yksi tarina kun kaveripariskunta oli viihteellä. Molemmat palasivat kotiin tukevassa humalassa. Asuivat kerrostalokolmiossa. Aamulla kun heräsivät, oli kaikista muistaakseni viidestä väliovesta poistettu kahvat, helat ja lukkopesät.
        Ne olivat keittiön pöydällä erittäin siistiin riviin sommiteltuina ristipäämeisseli vieressään.
        Rouva oli ammatiltaan rakennusmaalari, joka oli humalahoureissaan ilmeisesti päättänyt maalata väliovet ja aloittanut valmistelut.

        Ovista tuli mieleeni. Oli talvi ja kello oli liki yksi yöllä.
        Sammutin alakerrasta valot ja olin menossa yläkertaan nukkumaan.
        Tässä alakerrassa on sellainen lasiovi jonka alareuna on puuta n. 50 cm:n korkeuteen. Lasi on sellaista josta ei hyvin läpi näe mutta valo pääsee siitä sisään. Tämän oven kautta pääsee yläkertaan. Kesäisin ovi on yleensä auki ja talvella kiinni.

        Olin siis sammuttanut valot ja oli pimeää, Katuvaloistakin vain joka toinen paloi, asuntoni kohdalla tietenkin pimeenä.
        Nyt kun aukaisin tuota ovea niin se ei auennut kuin n.25 cm ja tökkäsi johonkin.
        Ennen kuin edes ajattelin mitään vedin kahvasta ja puskin ovea uudestaan, nyt se aukesi vähän isommalle mutta törmäsi taas johonkin.
        Tunsin kuinka ovi vähän taipui, josta päättelin että alareunastaan se johonkin osuu.
        Tiesin että oven takana ei pitäisi olla mitään, mutta kuitenkin tuntui siltä että pukkasin oven jonkun jaloille.
        Nyt vedin oven kiinni ja aivan kun tuon oven takaa olisi kuulunut tepastelua. Sellaista mitä jotkut koirat tekevät malttamattomina kun tietävät saavansa jotain hyvää.
        Laitoin valot ja yritin katsoa näkyykö lasin läpi oven takana liikettä, ei näkynyt.
        Nyt menin oven luokse ja avasin sen varovasti, se avautui niin kuinka sen pitikin eikä oven takana ollut mitään.

        Olen kunnostanut ja vaihtanut monenlaisia ovia, joten lukot ja saranat ovat tuttuja.
        Tuollainen oven toppari vaatii jo jotain tukevampaa.

        En tiedä mihin ovi osui, ja jos oven takana oli jokin miten se pääsi ulos siten etten nähnyt enkä kuullut.


    • Anonyymi

      Lompakkotapauksessa kyse voisi olla rinnakkaisista aikalinjoista.

      Eka aikalinjalla (1) sinä ajoit autollasi keskustaan, pudotit lompakon ja sen jälkeen kuolit. Et kuitenkaan vielä halunnut poistua ihmiselämästä, joten aloitit uuden aikalinjan (2) jossa ajoit suoraan toimistolle. Pudonneen lompakkosi löytyminen oli kuitenkin löytäjän elämässä todellinen tapahtuma ja se palautettiin sinulle aikalinjassa (2) vaikka pudotit sen aikalinjassa (1).

      Tämä selitys taitaa vaatia sitä että maailma on simulaatio ja myös sitä että simulaation kokija ei ole simuloidussa maailmassa elävä ihminen vaan joku maailmasimulaation ulkopuolinen olento.

      • Aika scifi skenaario mutta tuokin on käynyt mielessä. Ajatus ei ole tieteellekään tuntematon sillä rinnakkaistodellisuuksiin pomppaamista on tapahtunut ainakin väitetysti.

        Vuosikymmeniä sitten lentäjät joutuivat outoon myrskyyn korkeuksissa ja näkivät pilvien raosta alapuolellaan suuren, oudon lentokentän ja outoja koneita siellä. He piirsivät siitä kuvauksia paperille.

        Vasta vuosikymmeniä myöhemmin kuvia vertailtiin satelliittikuviin ja ne täsmäsi lentokenttään joka valmistui vasta jotakin 45 vuotta havainnon jälkeen.


    • Anonyymi

      Dementia on aika yleistä.

    • Anonyymi

      Näistä tulikin mieleen että on se tullut aina vaan entistä sekopäisemmäksi verrattuna aikaan esim. muutama vuosi takaperin. Mielenkiintoista seurata mikä on kopputulema.

      • "Se" 8)

        No ei kyllä kaikki selittämättömät asiat vaadi sekopäisyyttä. Näitä tulee mieleen kun hieman katselet mitä tieteen saralla on tapahtunut viime aikoina. Siellä on kaikki kyseenalaistettu ajasta ja olemassaolosta lähtien.

        Niiden kyseenalaistajien asialla on tieteen huiput jotka analysoi James Webb- teleskoopin havaintoja, en suinkaan minä. Minä kerron vaan asiat sellaisena kuin itse ne koen tai olen kokenut.

        Osaatko omin sanoin kuvailla mikä on "kopputulema"? Suosittelen oikolukua ennen paniikinomaista "lähetä" nappulan painamista.

        Jos selityksiä lähdetään katsomaan suurennuslasilla, niin niin sanottujen skeptikkojen kohdalla suurennuslasia ei edes tarvita. Aivan päättömiä ehdotuksia.

        Mieleen tulee vastatuuleen 700 kmh lentävä jätesäkki joka sukeltaa mereen, hämähäkinseitissä heiluva hämähäkki joka heiluttaa vesitippaa riistakameran edessä.

        Skeptikkojen kaikkien aikojen pohjat veti Kekko123nen, joka ehdotti ufojen johtuvan silmien muljuttelusta. Vuosikausia hän kertoili että kun katsoo katuvaloa tai kuuta ja muljuttelee silmiä, niin ufolaivuehan se siinä on. 8)

        Todennäköisesti hän oli Wanhan Varaktorin sivupersoona, taikka vajaaälyisyyden isältään perinyt poika.


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        "Se" 8)

        No ei kyllä kaikki selittämättömät asiat vaadi sekopäisyyttä. Näitä tulee mieleen kun hieman katselet mitä tieteen saralla on tapahtunut viime aikoina. Siellä on kaikki kyseenalaistettu ajasta ja olemassaolosta lähtien.

        Niiden kyseenalaistajien asialla on tieteen huiput jotka analysoi James Webb- teleskoopin havaintoja, en suinkaan minä. Minä kerron vaan asiat sellaisena kuin itse ne koen tai olen kokenut.

        Osaatko omin sanoin kuvailla mikä on "kopputulema"? Suosittelen oikolukua ennen paniikinomaista "lähetä" nappulan painamista.

        Jos selityksiä lähdetään katsomaan suurennuslasilla, niin niin sanottujen skeptikkojen kohdalla suurennuslasia ei edes tarvita. Aivan päättömiä ehdotuksia.

        Mieleen tulee vastatuuleen 700 kmh lentävä jätesäkki joka sukeltaa mereen, hämähäkinseitissä heiluva hämähäkki joka heiluttaa vesitippaa riistakameran edessä.

        Skeptikkojen kaikkien aikojen pohjat veti Kekko123nen, joka ehdotti ufojen johtuvan silmien muljuttelusta. Vuosikausia hän kertoili että kun katsoo katuvaloa tai kuuta ja muljuttelee silmiä, niin ufolaivuehan se siinä on. 8)

        Todennäköisesti hän oli Wanhan Varaktorin sivupersoona, taikka vajaaälyisyyden isältään perinyt poika.

        Jep, selityksiä kaivataan.

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/avaruudesta-loydetty-valtava-pyorea-rakenne-haastaa-kasityksen-maailmankaikkeudesta/8856574#gs.2z4hom


    • Anonyymi

      Valtatie oli ollut käytännöllisesti katsoen liikennetön, kunnes he huomasivat jonkin matkan eteenpäin sen, mikä näytti olevan vanha kilpikonnan selkätyyppinen auto, joka kulki hyvin hitaasti. Kun he sulkivat etäisyyttä ajoneuvonsa ja tämän menneisyyden jäännöksen välillä, heidän keskustelunsa kääntyi heidän vakuutustyöstään heidän edessään olevaan vanhaan autoon. Vaikka auton tyyli osoitti sen olevan vuosikymmeniä vanha, se näytti olevan näyttelytilassa, mikä herätti ihailua molemmissa L.C. ja Charlie. Koska auto kulki niin hitaasti, kaksi miestä päätti ohittaa sen, mutta ennen sitä hidastui arvioidakseen paremmin ajoneuvon kauneutta ja hienoa kuntoa. Kun he tekivät niin, L.C. huomasi erittäin suuren kirkkaan oranssin rekisterikilven, johon oli selvästi painettu vuosiluku "1940". Tämä oli mitä epätavallista ja luultavasti laitonta, ellei antiikkiautoa ollut määrätty käyttämään seremoniallisissa paraateissa.

      Kun he ohittivat auton hitaasti vasemmalle, matkustajan paikalla ollut L.C. huomasi auton kuljettajana olevan nuori nainen, joka oli pukeutunut vuoden 1940 vintage-vaatteisiin. Tämä oli vuosi 1969 ja nuori nainen, jolla oli päällään pitkä värillinen höyhen ja turkki, oli vähintäänkin epätavallinen. Hänen vieressään istuimella seisoi pieni lapsi, mahdollisesti pikkutyttö. Lapsen sukupuolta oli vaikea määrittää, sillä myös hänellä oli yllään raskas takki ja lippalakki. Hänen autonsa ikkunat olivat rullatut, mikä ihmetteli L.C. sillä vaikka lämpötila oli nihkeä, se oli melko miellyttävää ja kevyt villapaita riitti pitämään olosi mukavana. Kun he pysähtyivät auton viereen, heidän työskentelynsä muuttui hälyttäväksi, kun heidän huomionsa kiinnittyi naisen kasvoilla oleviin animoituihin pelon ja paniikkiin. Ajaessaan hänen rinnallaan lähellä ryömintä (liikennettä kumpaankaan suuntaan ei sallinut tämä ohjailu) he saattoivat nähdä hänen katsovan kiihkeästi edestakaisin kuin eksyneenä tai avun tarpeessa. Hän ilmestyi kyynelten partaalla.

      Matkustajan puolella L.C. soitti hänelle ja kysyi, tarvitsiko hän apua. Tälle hän nyökkäsi "kyllä" koko ajan katsoen alas (vanhat autot istuivat hieman korkeammalla kuin nykyisten autojen matalat profiilit) katsoen ajoneuvoaan hyvin hämmentyneenä. L.C. viittasi häntä pysähtymään ja pysäköimään tien reunaan. Hänen täytyi toistaa pyyntö useita kertoja käsin kylteillä ja suuhuuolla, koska hänen ikkunansa oli rullattu ylös ja näytti, että hänellä oli vaikeuksia kuulla niitä. He näkivät hänen alkavan vetäytyä, joten he jatkoivat hänen ohittamistaan ​​vetäytyäkseen turvallisesti myös hänen edessään. Kun he pysähtyivät tien reunalla, L.C. ja Charlie kääntyi katsomaan vanhaa autoa heidän takanaan. Heidän hämmästyksensä autosta ei kuitenkaan näkynyt jälkeäkään. Muista, että tämä oli avoimella moottoritiellä ilman sivuteitä lähellä, ei paikkaa piilottaa autoa. Se ja sen matkustajat olivat yksinkertaisesti kadonneet.

      L.C. ja Charlie katsoi takaisin tyhjälle moottoritielle. Kun he istuivat autossa lumoutuneena ja ymmällään, heille oli selvää, että etsintä osoittautuisi turhaksi. Samaan aikaan vanhan auton takana ollut ajoneuvon kuljettaja ajautui heidän taakseen. Hän juoksi L.C:n luo. ja Charlie ja vaati kiihkeästi selitystä siitä, mitä hänen edessään olevalle autolle oli tapahtunut. Hänen tilinsä oli seuraava. Hän ajoi pohjoiseen valtatiellä 167, kun hän näki jonkin matkan päässä uuden auton ohittavan hyvin vanhan auton hitaasti, niin hitaasti, että ne näyttivät melkein pysähtyneen. Hän näki uuden auton vetäytyvän olkapäälle ja vanha auto alkoi tehdä samoin. Hetkeksi se esti uuden auton ja katosi sitten yhtäkkiä. Hänen edessään oli vain uusi auto valtatien varrella. Hän halusi epätoivoisesti yhdistää logiikkaa tähän uskomattomaan näkyyn, joten hän oletti välittömästi onnettomuuden tapahtuneen. Onnettomuutta ei todellakaan ollut tapahtunut, mutta jotain kummittelevampaa, ehkä yhtä traagista ja varmasti mystisempää.

      Keskusteltuaan siitä, mitä kukin oli nähnyt omasta näkökulmastaan, kolme miestä käveli alueella tunnin ajan. Kolmas mies, joka oli ulkomailla, vaati ilmoittamaan tapauksesta poliisille. Hän koki, että kyseessä oli "kadonneen henkilön" tilanne ja että he olivat olleet todistajia. L.C. ja Charlie kieltäytyi tekemästä niin, koska heillä ei ollut aavistustakaan minne nainen ja lapsi sekä auto olivat kadonneet. He olivat kadoksissa, mutta millään poliisilla tällä olemassaolotasolla ei ollut valtaa löytää heitä. Kolmas mies päätti lopulta, että ilman heidän yhteistyötään hän ei voinut ilmoittaa tästä yksin, koska pelkäsi hänen mielenterveytensä kyseenalaiseksi. Hän vaihtoi osoitteita ja puhelinnumeroita L.C:n kanssa. ja Charlie. Hän piti heihin yhteyttä vuosia ja soitti vain puhuakseen tapauksestaan ​​ja vahvistaakseen jälleen, että hän oli nähnyt, mitä hänellä oli.

      Jatkuu....

      • Anonyymi

        Jatkuu....

        Suuret omituisuudet panevat pohtimaan: entä jos hän oli menneisyydestä ja meni ajassa eteenpäin, ja hän on nyt vanha rouva, joka elää edelleen, ja entä jos se olisi ollut hän samana päivänä L.C:n sijaan. ja Charlie "vanhan auton" takana, sama nyt vanha rouva olisi tavannut itsensä. Entä jos maapallolla itsessään on supermentaliteetti ja se luo kosmisena vitsinä kaikki nämä elämän poikkeavuudet pinnalle vain huvikseen tai jostain muusta esoteerisesta syystä. Entä jos -- ja tämä on viimeinen ja masentavin "mitä jos" -tilanteista - hän oli tullut menneisyydestä, poksahtanut tulevaisuuteen eikä palannut menneisyytensä. Vuoden 1940 sanomalehdet pohdiskelivat äidin ja hänen lapsensa katoamista eräänä kylmänä lokakuun päivänä, epäiltynä rikosta, etsinnät jatkuvat - samalla kun hän ja lapsi jatkavat matkustamista eri aikavyöhykkeille ja niistä pois ikuisesti.

        Vuoden 1969 tapaus on herättänyt paljon keskustelua


    • Anonyymi

      Oudolta tuntuu, että et koskaan aiemmin ole tätä tarinaa kertonut. Pari outoa ufo kokemustahan sinulta löytyy mutta tälläinenkin........ 🤔

      • Anonyymi

        Minä taas muistelisin, että hän on kertonut tuon tarinan aiemminkin. Mitään kantaa en kuitenkaan osaa ottaa siihen. Sen kuitenkin tiedän, että voidaan antaa "herätysmielessä" outojakin kokemuksia, mutta olisivatko ne tuon tyyppisiä? Jos tuon kokemuksen jälkeen lyhyen ajan sisällä tuli uusi kokemus, niin kyse voisi olla herättämisestä tai vihkimyksestä. Kyse voi olla myös jostain karmallisesta ja voisi liittyä lompakkoonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas muistelisin, että hän on kertonut tuon tarinan aiemminkin. Mitään kantaa en kuitenkaan osaa ottaa siihen. Sen kuitenkin tiedän, että voidaan antaa "herätysmielessä" outojakin kokemuksia, mutta olisivatko ne tuon tyyppisiä? Jos tuon kokemuksen jälkeen lyhyen ajan sisällä tuli uusi kokemus, niin kyse voisi olla herättämisestä tai vihkimyksestä. Kyse voi olla myös jostain karmallisesta ja voisi liittyä lompakkoonkin.

        C.G Jung koki eläessään asioita, jotka saivat hänet vakuuttuneeksi jonkinlaisesta yliälystä ja sen vaikutuksesta ja hän kirjoitti aiheesta kirjoissaan. Hän pohti asiaa kuitenkin ilman uskonnollista näkökulmaa. Jung on arvostettu nykyäänkin ja ymmärrän kyllä, että miksi on. Hän kun on niitä harvoja, jotka ovat julkisesti tuota asiaa pohtineet, vaikka erilaiset kokemukset eivät ehkä olekaan välttämättä niin harvinaisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe