Valokuvista ym. seuraavaa.

Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

Valokuvamuokkaukset kertoo muokkaajasta myös hyvin paljon.
—-------------------------------------------------------
—-------------------------------------------------------
Hieman opastan aiheesta kun 2010 ilmoittanut olevansa asian takana ja ryhtynyt vähättelemään tekojaan, että ei ole kyse mikä joitakin kiinnostaa, tai siitä mitä julkisuuden henkilöistä on julkaistu.

Ai että koska opasta … no opastan hieman myöhemmin.

8

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin ja jos joku ihmettelee tämän kuvan https://aijaa.com/AAKhep sumuisuutta, niin tämä ei ole savusumua, peräisin kitaranmuotoisen inkkarista, eikä meikä mandoliinin HD:stä... savu on peräisin poikamme aitonahkahousuista. kanttaili kurvit komiasti polvi maassa. Tehkääpä perässä, resupeput.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­N­y­m­f­­­o­­­m­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18206088

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      2010 on järjestänyt itsensä kaljuaan myöden vaikeuksiin ja aivan omasta tahdostaan, on järjetöntä toimintaa kun omanapanarssuilukin on tärkeämpää kuin elää ongelmitta.

      ¨^¨

      • Anonyymi

        On se viimein uskottava että rahtilaiva peitti auringon, tuut tuut, piipaa.

        § & §


    • Luvatusti seuraavaa opastusta:

      Kyseessä on lakien tulkinta, ei mielipiteet.

      Onhan 2010:n mielipiteet omista pahoinpitelyistäänkin, että hän oli oikeutettu tekoihin, vaan kuitenkin tuomiot napsahti.

      Kyseessä on pitkään jatkunut maalitus erittäin vakavin tavoin varmuudella ylittävän tutkimuskynnyksen nimikkeillä yksityisyyden- ja kunnianloukkaus mikäli on vaadittu rangaistusta joka edellyttää syyttäjän asianosallisuuden.

      Rakkaiden näkemykset kunnian ja yksityisyyden tasoista palstalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

      Minulla on sininen jonka takana omalla nimelläni sähköpostini joten simppeli selvittää henkilöllisyyteni.
      Kaikki viestini myös ilman sinistä olen lähettänyt tältä tietokoneelta tai puhelimestani.

      Rakas Tyttö voi siis ryhtyä jo ymmärtämään että minä totean tinderlumpun olevan kyykkis Phuketista, mutta 2010 on todennut samankaltaista Numban vaimosta, joten on tullut korkea aika rakkaiden ymmärtää että toisen lausuma ei suo oikeutta loukata toista.

      2010:n vanha sininen löytyy tottakai ja saman olion Herra Hellakoukku ja Helläkoukku joten se siitä ja kaikki samalta näppikseltä, kuin moni muukin ano ja klooneilu.

      Tuskin on konserni-isukin poika ja tehdasköyhä hukkapala, sekä kyrppåsensyylååjå monen anon ohella käyttänyt 2010:n näppistä, joten Dillellä on selitettävää miksi kuitenkin, ovatko vallan salaa hiippailleet Eedenin tietokonehuoneessa, tai jopa hakkeroineet itsensä Tytön päähän kattiloineen.

      Sinisen Chlanginkin mielenvikainen olio myös selviää ja onko tapahtunut niin, että sama rahtilaiva peitti auringon, tuut tuut, piipaa.

      Mikäli Tyttö2010Neitisen tinderlumppu kokee minun loukanneen häntä, niin hopihopi roiskeläppätisun kanssa yhdessä laatimaan ilmoitusta.

      Minun kirjoitukseni ei ole oikeutus maalittaa Numbaa tapahtuneen tavoin.

      Mitä tulee Tyttö2020Neitisen vähättelyyn tuomioiden vähäisyydestä, niin se on yhdentekevää, pääasia on henkilöllisyyksien selvittäminen, jolloin Dille voi ryhtyä järjestelemään rapujuhliaan usempiakin, yhden jopa täällä Chiang Maissa, joten tervetuloa.

      • Anonyymi

        Nyt vaan odotellaan, minä varoitin jo aikaisemmin että tuollaiseen leikkiin tulee varma stoppi, tottahan se on että nämä lahkolaiset eivät ole päästään terveitä, mutta nyt asia on poliisilla, ja juttu etenee omalla painollaan, aikanaan syytäjälle ja käräjille, vaadin rikosalain mukaista rangaistusta, sen ajaa yleinen syyttäjä aikanaan, toimii todennäköisesti hitaasti mutta varmasti, kuten tiedättekin tuomio on julkista tietoa, olen suhteellisin varma että näitä lahkolaisilta löytyy taustalta paljon muutakin, on suorastaan idioottimaista laitattaaframelle tälläisestä tuomiosta, hinta voi olla yllättävän kova, jos tuomio menee vääriin piireihin... mutta ennen kaikkea tuomiosta selviää kaikki osoitteet, sotut josta nopeasti netin kautta selvittää koko henkilöhistorian, jonain päivänä kysyn vain kannattiko, mutta nyt odotellaan esitutkinnan alkamista, historiaa on riittävästi useammankin varmaan tuomioon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vaan odotellaan, minä varoitin jo aikaisemmin että tuollaiseen leikkiin tulee varma stoppi, tottahan se on että nämä lahkolaiset eivät ole päästään terveitä, mutta nyt asia on poliisilla, ja juttu etenee omalla painollaan, aikanaan syytäjälle ja käräjille, vaadin rikosalain mukaista rangaistusta, sen ajaa yleinen syyttäjä aikanaan, toimii todennäköisesti hitaasti mutta varmasti, kuten tiedättekin tuomio on julkista tietoa, olen suhteellisin varma että näitä lahkolaisilta löytyy taustalta paljon muutakin, on suorastaan idioottimaista laitattaaframelle tälläisestä tuomiosta, hinta voi olla yllättävän kova, jos tuomio menee vääriin piireihin... mutta ennen kaikkea tuomiosta selviää kaikki osoitteet, sotut josta nopeasti netin kautta selvittää koko henkilöhistorian, jonain päivänä kysyn vain kannattiko, mutta nyt odotellaan esitutkinnan alkamista, historiaa on riittävästi useammankin varmaan tuomioon.

        Esitutkintapöytäkirja, sekä kuulustelupöytäkirjat jo toimitetaan kaikille asianosaisille ja varsinkin sinulle perustuen perustuslakiin, että mikäli syyttäjä ei aja asiaa nostaen syytteitä, niin sinulla on oikeus.

        Siis henkilötietojen selviäminen ainakin sinulle on selviö.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      56
      2906
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      988
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      13
      987
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      844
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      95
      729
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      615
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      585
    Aihe