Ollako vai eikö olla, siinäpä kysymys

Anonyymi-ap

Nähdään 1-2 kertaa viikossa, aina samassa paikassa. Olen pitänyt häntä tuttavana, mukavana sellaisena. Taannoin toinen tuttu samasta paikasta vihjasi, että hän vaikuttaa musta kiinnostuneelta. Väitin että on erehtynyt, mitään perus kiinnostuksen merkkejä ei näy. Olisin jo huomannut tässä vuosien varrella.

23

675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi näin väittänyt?

      • Anonyymi

        Koska en huomaa mitään kiinnostuksen merkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska en huomaa mitään kiinnostuksen merkkejä.

        Tässä varmaan yritettiin kysyä, että mitä merkkejä tämä toinen tuttu on huomannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä varmaan yritettiin kysyä, että mitä merkkejä tämä toinen tuttu on huomannut.

        Kuulemma muuttuu ihan eri oloiseksi aina kun ilmestyn paikalle. Voi olla totta, mutta ei kerro kiinnostuksesta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemma muuttuu ihan eri oloiseksi aina kun ilmestyn paikalle. Voi olla totta, mutta ei kerro kiinnostuksesta mitään.

        Epätodennäköistä, että olisi kiinnostunut. Ehkä jännittää jostain syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemma muuttuu ihan eri oloiseksi aina kun ilmestyn paikalle. Voi olla totta, mutta ei kerro kiinnostuksesta mitään.

        Voi olla mitä tahansa. Jää odottamaan ja kiinnitä uudenlaista huomiota siihen, miten hän käyttäytyy kun olette kahdestaan. Jotain siinä on, kun tuttusi on havainnut sen. Usein sivusta näkee tarkemmin.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­N­­­y­m­­f­o­­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Päinvastainen tilanne täällä. Yksi nainen käyttäytyy ihan kuin sillä olisi tunteita mua kohtaan, mutta en ole silti varma onko liikkeellä vain ystävämielellä. Munkin tapauksessa muutkin ovat huomanneet ja pari on siitä maininnutkin. En tiedä miksi epäilen koko ajan, että se haluaa olla vain ystäväni vaikka kaikki merkit viittaa muuhun. Ehkä siksi kun tämä on tullut vähän puun takaa äkkiä.

      • Anonyymi

        Onko ne merkit varmasti sen tyyppisiä että sopisi ystävyyteenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ne merkit varmasti sen tyyppisiä että sopisi ystävyyteenkin?

        Ehkä nipin napin, mutta kaikki klassiset: kysyy paljon mun asioista ja mielipiteistä, muistaa kaiken mitä sanon ja jatkaa siitä seuraavalla kerralla, puolusti mua kerran muiden näkökantaa vastaan, kertoo itsestään tosi henkkoht juttuja, näyttää valokuvia porukoistaan ja siskojen perheistä, kysyi jo mitä teen kesälomalla ja milloin aion pitää, kysyi mun synttäreistä, tarjoaa aina apuaan joka väliin, kerrankin käytti melkein kaksi tuntia mun tietokoneongelman selvittämiseen vaikka olisi ollut muutakin tekemistä, tekee pikkupalveluksia esim monta kertaa kun ollaan lounaalla, hakee mulle jälkiruuan samalla kuin omansa, hakee vesikannun jos mulla loppuu vesi, hakeutuu usein seuraan jollain tekosyylläkin, kerran tuli vastaan sen tuttuja ja heti alkoi esitellä mua innolla, on kysynyt mun pidemmän tähtäimen suunnitelmista tyyppiä missä haluan asua, sanoo usein jotain kaunista musta, kehuu ulkonäköä ja vaatteita ja mun ideoita. Tää kaikki siis suht lyhyessä ajassa, vajaa 5kk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä nipin napin, mutta kaikki klassiset: kysyy paljon mun asioista ja mielipiteistä, muistaa kaiken mitä sanon ja jatkaa siitä seuraavalla kerralla, puolusti mua kerran muiden näkökantaa vastaan, kertoo itsestään tosi henkkoht juttuja, näyttää valokuvia porukoistaan ja siskojen perheistä, kysyi jo mitä teen kesälomalla ja milloin aion pitää, kysyi mun synttäreistä, tarjoaa aina apuaan joka väliin, kerrankin käytti melkein kaksi tuntia mun tietokoneongelman selvittämiseen vaikka olisi ollut muutakin tekemistä, tekee pikkupalveluksia esim monta kertaa kun ollaan lounaalla, hakee mulle jälkiruuan samalla kuin omansa, hakee vesikannun jos mulla loppuu vesi, hakeutuu usein seuraan jollain tekosyylläkin, kerran tuli vastaan sen tuttuja ja heti alkoi esitellä mua innolla, on kysynyt mun pidemmän tähtäimen suunnitelmista tyyppiä missä haluan asua, sanoo usein jotain kaunista musta, kehuu ulkonäköä ja vaatteita ja mun ideoita. Tää kaikki siis suht lyhyessä ajassa, vajaa 5kk.

        Toi on selvää pässinlihaa, nainen on tosi kiinnostunut. Ei kukaan noin toimi, jos haluaa pelkkää ystävyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on selvää pässinlihaa, nainen on tosi kiinnostunut. Ei kukaan noin toimi, jos haluaa pelkkää ystävyyttä.

        Saa nyt nähdä. Kieltämättä tässä on kaikki klassiset merkit, mutta toisaalta joku voi ottaa ystävyydenkin tosi intiimisti. Epätavallista mutta mahdollista. Jännästi muut on ihan varmoja, vaikka itse epäilen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on selvää pässinlihaa, nainen on tosi kiinnostunut. Ei kukaan noin toimi, jos haluaa pelkkää ystävyyttä.

        Olen vahvasti samaa mieltä elämänkokemuksen perusteella.


    • Anonyymi

      Mä toimin noin kun haluan olla hyvä ystävä.
      Ei kannata kuvitella mitään ennen kun tulee sanoja aiheesta.

      • Anonyymi

        En ole vielä kuvitellut mitään, mutta parin muun mielestä se nainen on rakastunut muhun. Alkaisitko ystävyyden merkeissä selvittää työkaverin puolesta tietokoneonegelmaa, jos sulla olisi omiakin töitä tehtävänä? Samaa mieltä siitä, että kohta tulee deittikutsu jos tossa on jotain.


      • Anonyymi

        En ole ikinä törmännyt vastaavaan. Omalla kohdalla on aina tarkoittanut romanttista kiinnostusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vielä kuvitellut mitään, mutta parin muun mielestä se nainen on rakastunut muhun. Alkaisitko ystävyyden merkeissä selvittää työkaverin puolesta tietokoneonegelmaa, jos sulla olisi omiakin töitä tehtävänä? Samaa mieltä siitä, että kohta tulee deittikutsu jos tossa on jotain.

        Minä voisin kyllä. Oon kaikille hyville ystäville tosi mukava, halaan usein, hymyilen paljon, vietän aikaa paljon, pyrin heidän seuraansa, autan heitä monissa asioissa ja jos onkin omia töitä ja hommia samalla, niin yleensä laitan läheiset edelle ja teen sitten omani, jos se vain on mahdollista. Ps. Oon kristitty ja meillä se vain on luonnollista yleisesti kaikilla. Mutta siinä vaiheessa, jos oon ihastunut niin mä itseasiassa saatankin alkaa välttelee, sanoja ei tulekaan suusta, puhun mitä sattuu ja oon vähän hermostunut, tuijotan kyllä pitkään ja käännän sit katseen pois, jos en kehtaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä voisin kyllä. Oon kaikille hyville ystäville tosi mukava, halaan usein, hymyilen paljon, vietän aikaa paljon, pyrin heidän seuraansa, autan heitä monissa asioissa ja jos onkin omia töitä ja hommia samalla, niin yleensä laitan läheiset edelle ja teen sitten omani, jos se vain on mahdollista. Ps. Oon kristitty ja meillä se vain on luonnollista yleisesti kaikilla. Mutta siinä vaiheessa, jos oon ihastunut niin mä itseasiassa saatankin alkaa välttelee, sanoja ei tulekaan suusta, puhun mitä sattuu ja oon vähän hermostunut, tuijotan kyllä pitkään ja käännän sit katseen pois, jos en kehtaakaan.

        En tunne uskovaisten sateenkaaripiirejä mutta kommentoin yleisesti tätä. Itselleni on tärkeää että toinen on tosissaan ja valmis panostamaan suhteen etenemiseen. Näen kaukoihastelun epäkypsänä ja turhana ajan kulutuksena molemmille. En kiinnittäisi tällä iällä (40+) mitään huomiota tuijottelijaan joka ei tekisi elettäkään normaaliin kanssakäymiseen.

        En ymmärrä myöskään että aikuiset ihmiset pyörivät jatkuvasti ystävien ympärillä parisuhteen muodostamisen kustannuksella. Näen senkin epäkypsänä. Ystävät on tärkeitä mutta eivät saa viedä päähuomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne uskovaisten sateenkaaripiirejä mutta kommentoin yleisesti tätä. Itselleni on tärkeää että toinen on tosissaan ja valmis panostamaan suhteen etenemiseen. Näen kaukoihastelun epäkypsänä ja turhana ajan kulutuksena molemmille. En kiinnittäisi tällä iällä (40 ) mitään huomiota tuijottelijaan joka ei tekisi elettäkään normaaliin kanssakäymiseen.

        En ymmärrä myöskään että aikuiset ihmiset pyörivät jatkuvasti ystävien ympärillä parisuhteen muodostamisen kustannuksella. Näen senkin epäkypsänä. Ystävät on tärkeitä mutta eivät saa viedä päähuomiota.

        Mulle tuli nyt vähän paha mieli tästä kommentista, että koit juurikin tärkeäksi mollata luontaista tapaani toimia ja haukkua sitä lapselliseksi. Ikävää ja minulla on myös ikää +40. Itse koen lapsellisena ja keskenkasvuisena, muiden tahallisen mollaamisen. Vaan ei hätää, minä en ole sinusta kiinnostunut enkä tuijottele sinua kaukaa. Enkä varmasti ole loukkaamassa ketään muutakaan katseillani. Minulla on kyllä ihan takuulla pitkiä suhteita takana ja osaan myös edetä suhteissani ja ihmisen kanssa, josta välitän.

        Muistetaan myönteinen asenne ja ilmapiiri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle tuli nyt vähän paha mieli tästä kommentista, että koit juurikin tärkeäksi mollata luontaista tapaani toimia ja haukkua sitä lapselliseksi. Ikävää ja minulla on myös ikää 40. Itse koen lapsellisena ja keskenkasvuisena, muiden tahallisen mollaamisen. Vaan ei hätää, minä en ole sinusta kiinnostunut enkä tuijottele sinua kaukaa. Enkä varmasti ole loukkaamassa ketään muutakaan katseillani. Minulla on kyllä ihan takuulla pitkiä suhteita takana ja osaan myös edetä suhteissani ja ihmisen kanssa, josta välitän.

        Muistetaan myönteinen asenne ja ilmapiiri.

        Kerroin mielipiteeni sen perusteella mitä kirjoitit. Nyt kerrotkin jotain täysin päinvastaista. Ensin sanot että käyttäydyt kuin teini-ikäinen ihastustasi kohtaan. Nyt kerrotkin että olet ollut pitkissä suhteissa ja osaat edetä jos välität jostakusta. Jos se on totta niin tiedät takuulla ettei parisuhde ala tuijottelemalla ja välttelemällä. Mitä
        jos muistaisit kirjoittaa heti totuudenmukaisesti.

        Tällä palstalla on mahdoton keskustella koska ei saa sanoa asioita jotka muualla ovat itsestäänselviä. Keskustelu ei toimi niin että vältetään realismia ja otetaan lapsellisesti nokkiinsa muiden mielipiteistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä voisin kyllä. Oon kaikille hyville ystäville tosi mukava, halaan usein, hymyilen paljon, vietän aikaa paljon, pyrin heidän seuraansa, autan heitä monissa asioissa ja jos onkin omia töitä ja hommia samalla, niin yleensä laitan läheiset edelle ja teen sitten omani, jos se vain on mahdollista. Ps. Oon kristitty ja meillä se vain on luonnollista yleisesti kaikilla. Mutta siinä vaiheessa, jos oon ihastunut niin mä itseasiassa saatankin alkaa välttelee, sanoja ei tulekaan suusta, puhun mitä sattuu ja oon vähän hermostunut, tuijotan kyllä pitkään ja käännän sit katseen pois, jos en kehtaakaan.

        Uskonnosta ei ole ollut puhetta. Nainen on ystävällinen muillekin työkavereille, mutta vain mua on auttanut töissä omien töidensä kustannuksella. Mun mielestä sellainen ei ole ihan tavallista toimintaa työpaikoilla.


    • Anonyymi

      Omien kokemusteni mukaan nämä on pomminvarmat merkit tunteista:
      1. Esittelee perheelle/muulle lähipiirile ja kutsuu mukaan perhejuhliin
      2. Satsaa paljon aikaa ja suunnittelua tapaamisiin, on läsnä 100% myös energiatasolla
      3. Tekee yhteisiä suunnitelmia pienissä ja isommissa asioissa, myös kauas tulevaisuuteen heti alussa
      4. On avulias pyytämättä ja luontevasti ottaa haltuun toisenkin asiat tarvittaessa, me ollaan pari -tyylillä
      5. Vie osaltaan aktiivisesti tutustumista eteenpäin, haluaa aina heti sopia seuraavan tapaamisen
      6. Haluaa tietää kaiken sinusta, kysyy lapsuudesta, nuoruudesta, mielipiteitä, mistä pidät jne
      7. Ottaa mukaan harrastuksiin ja haluaa tehdä yhdessä elämyksiä
      8. On valmis menemään epämukavuusaluelle tarvittaessa
      9. Suhtautuu suojelevasti ja haluaa huolehtia että kaikki on hyvin
      10. On kohtelias ja ihaileva

      Nämä on satunnaisessa järjestyksessä, mutta tulevat kaikki aika äkkiä mukaan jos on vakavissaan.

      • Anonyymi

        Mulla on aika pitkälti samat kokemukset aikaisemmista suhteista, mutta monesti on mennyt enemmän aikaa että on tultu tolle tasolle. Jopa vuosikin joskus ekasta tapaamisesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4306
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1714
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1194
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      994
    Aihe